Racing red
Light white
Pollux metallic matt

Alte motociclete

Poza poate include echipamente opționale.

  • F 750 GS
  • F 850 GS
  • F 800 GS Adv.
  • S 1000 XR
  • R 1200 GS
  • R 1200 GS Adv.
  • G 310 GS

F 850 GS

 
BMW F 850 GS
BMW F 850 GS
Motor    
Tip Motor răcit cu lichid, în 4 timpi, cu 2 cilindri în linie, 4 supape pe cilindru, 2 arbori cu came în chiulasă, ungere cu carter uscat.  
Alezaj x cursă 84 mm x 77 mm
 
Capacitate 853 cc
 
Putere maximă 70 kW (95 hp) la 8,250 rpm
reducere putere OE la 35 kW (48 CP) la 6.500 rpm
benzină RON91 fără plumb OE: 66 kW (90 CP) la 8.000 rpm
 
Cuplu maxim 92 Nm la 6,250 rpm
reducere putere OE la 63 Nm la 4.500 rpm
benzină RON91 fără plumb OE: 86 Nm la 6.250 rpm
 
Raport de compresie 12,7 : 1  
Control mixt / management motor Injecție electronică  
Control emisii    
Convertizor catalitic cu 3 căi în buclă închisă, standard emisii Eu-4  
Performanţă / consum de combustibil    
Viteză maximă peste 200 km/h
 
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h    
Consum de combustibil per 100 km, în funcție de ciclul WMTC 4,1 l  
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h    
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică minimă 95 (RON)
OE benzină normală fără plumb, cifră octanică minimă 91
 
Sistem electric    
Alternator alternator magnetic permanent 416 W (putere nominală)  
Baterie 12 V / 10 Ah, fără întreținere  
Transmisie    
Ambreiaj Ambreiaj multidisc în baie de ulei (anti-hopping), acționat mecanic  
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte cu angrenare constantă, integrată în blocul motor  
Transmisie Lanț cu O-ringuri, cu amortizare de șocuri în butucul roții spate  
Şasiu / frâne    
Cadru Cadru pod, produs din oțel  
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă inversată telescopică, Ø 43 mm  
Locaţie / suspensie roată spate Basculă dublă turnată din aluminiu, amortizor central WAD, pretensionarea arcului reglabilă hidraulic, amortizarea la revenire reglabilă  
Suspensie travel faţă / spate 204 mm / 219 mm (OE: kit coborâre suspensie 184 mm / 199 mm)  
Ampatament 1.593 mm  
Distanţa de fugă 126 mm  
Unghi viraj ghidon 62°
 
Roţi Jante cu spițe  
Jantă, faţă 2,15 x 21"
 
Jantă, spate 4,25 x 17"  
Anvelopă, faţă 90/90 21
 
Jantă, spate 150/70 R17
 
Frână, faţă Frână cu 2 discuri flotante, Ø 305 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe  
Frână, spate Frână cu 1 disc, Ø 265 mm, etrier flotant cu 1 pistonaș  
ABS BMW Motorrad ABS (dezactivabil)  
Dimensiuni / greutăţi    
Lungime 2.305 mm  
Lăţime (inclusiv oglinzi) 922 mm  
Înălţime (fără oglinzi) 1.356 mm  
Înălţime şa, masă proprie 860 mm (OE kit de coborâre a suspensiei: 815 mm, OE șa joasă: 835 mm, OE șa comfort: 875 mm, OA șa rallye: 890 mm)  
Curbă suport interior, masă proprie 1,910 mm (OE kit de coborâre a suspensiei: 1,830 mm, OE șa joasă: 1,870 mm, OE șa comfort: 1,950 mm, OA șa rallye: 1,980 mm)  
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 229 kg  
Masă proprie fără lichide    
Masă totală permisă 445 kg  
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 216 kg  
Volum util rezervor 15 l  
Rezervă approx. 3.5 l