Specimene unice.
R nineT este un punct de pornire perfect pentru customizare. În doar câțiva pași, șaua poate fi convertită de la două persoane la o persoană și, datorită componentelor electronice separate pentru vehicul și pentru motor, oferă posibilități aproape nelimitate pentru cutiile de angrenaje.
Câțiva dintre cei mai renumiți customizatori s-au dezlănțuit pe modelul R nineT. Fiecare cu semnătura lui unică, aceștia au arătat ce se poate face folosind expertiză, creativitate și modernul boxer clasic.
Boxer
Lucrul pe cordul boxerului său i-a dat destule bătăi de cap lui Hideya Togashi: rezervorul din aluminiu brut, netratat, nu iartă absolut nicio eroare de fabricație. Togashi a petrecut mai bine de o lună perfecționându-l. Și a meritat: forma sa cu linii subțiri se potrivește perfect cu aspectul atemporal al motocicletei, cu designul clasic și atletic.
L'Echappée Belle
Ingineri de școală veche.
Ingineri de școală veche.
Conversii R nineT deluxe: BMW Motorrad a fost invitată la un concurs custom în Paris. Customizatorilor francezi li s-a cerut să transmită schițe pentru o conversie R nineT. Juriul, format din Fred „Krugger” Bertrand, de două ori campion custom, și Ola Stenegärd, designer de motociclete, a evaluat propunerile.
Conversii R nineT deluxe: BMW Motorrad a fost invitată la un concurs custom în Paris. Customizatorilor francezi li s-a cerut să transmită schițe pentru o conversie R nineT. Juriul, format din Fred „Krugger” Bertrand, de două ori campion custom, și Ola Stenegärd, designer de motociclete, a evaluat propunerile.
Spiritul Zeller
Spiritul Zeller este un omagiu adus legendei de curse germane, Walter Zeller. Inspirat de BMW RS 54 din 1954, customizatorii Officine Sbrannetti și-au investit toate eforturile în modificări, profitând la maximum de priceperea lor tehnică.
Șaua originală a fost înlocuită cu una nouă făcută manual, învelită complet în piele. Plăcuțele de protecție sunt făcute din metal solid. Pentru a îmbogăți caracterul de curse al motorului, au montat două ghidoane separate, ceea ce a creat spațiu pentru un vitezometru simplu, în stilul anilor 50. Sistemul de evacuare „Mass” oferă sunetul potrivit. Customizatorul italian nu a avut nicio rezervă legat de vopsirea motocicletei. Și, pentru a se asigura că schema de culori complet nouă nu se zgârie, există o curea din piele pentru rezervor, pentru protecție. Elementele gri-argintii, cum ar fi furca, jantele, învelișul ghidonului, capacele supapelor și transmisia cu arbore cardanic, reprezintă punctul de contrast pentru culorile motocicletei. Accentele de culoare sunt date de plăcuța de înmatriculare galbenă, cu numere de start tăiate din aluminiu.
Nu există niciun dubiu: băieții de la Officine Sbrannetti au creat o motocicletă de curse veritabilă dintr-un R nineT. De aceea ei se află pe prima poziție la linia de pornire.
DA#4
Asta se întâmplă atunci când un creator de motociclete custom și o echipă de baschet își unesc forțele: creează un R nineT custom care agită spiritele pe scena café racer-urilor. Creatorul de motociclete custom Diamond Atelier și marca basketball K1X își au originea în Munchen, astfel încât a fost clar încă de la început că un model BMW ar putea servi ca punct de pornire pentru DA#4.
Aceștia au ales nou-nouțul R nineT, pe care Diamond Atelier l-a customizat pentru a actualiza viziunea K1X pentru o motocicletă agresivă și joasă, care să reprezinte un indiciu pentru următoarea colecție toamnă/iarnă a brandului. Logo-urile sunt făcute din argint și au fost accesorizate cu un diamant veritabil, în stilul Diamond Atelier. Alte accente includ o admisie de aer care trece prin rezervorul făcut manual și partea electronică exclusivistă retușată. Piesele unice prelucrate CNC, cum ar fi tripla superioară pentru furcă sau capacul alternatorului, marcate cu frunza K1X iconică, completează această capodoperă.
Noul DA#4 va fi expus la Glemseck 101, unde va participa și la cursa de 1/8 mile Essenza Sprint.
Chocolate Slider
Distracție la cote maxime pe asfalt și off road: este exact modul în care customizatorii JSK din California și-au imaginat că va arăta modificarea R nineT-ului lor.
Rezultatul a fost un scrambler cu sistem de evacuare amplificat tipic. Și, pentru a se asigura că nimeni nu se va arde la picioare, întregul sistem a fost învelit în carbon. Surdina Supertrapp reglabilă asigură un sunet mai bogat, iar ghidonul în stil BMX făcut din carbon face întregul ansamblu potrivit pentru utilizare off road. Samuel Kao, geniul din spatele JSK, este un fan BMW înveterat și, în consecință, a ales culorile clasice BMW pentru sporturile cu motor, roșu, albastru închis și albastru deschis.
Toate acestea, în combinație cu anvelopele cu striații adânci, îi conferă motocicletei Chocolate Slider suficientă agresivitate și robustețe pentru a determina pe oricine să își dorească să o încalece imediat și să o scoată pe căi nebătătorite.
Rat Tracker
Nine T Coffee Low Fat
Să construiască cel mai jos, mai compact și mai subțire Cafe Racer cu anvelope cu borduri întărite pe fundația unui R nineT - acesta este obiectivul pe care și l-au propus meșterii customizatori de la VTR Customs. Proprietarul Daniel Weidmann și echipa sa au vrut să creeze un fat bike cu un cadru jos - o motocicletă care să aducă trendul „Cafea la pachet” la valoarea sa reală și să unifice stilul Board Tracker în esența sa. Fiecare detaliu este infiltrat artistic: inspirat din motocicletele vintage din anii '70, rezervorul a fost redus în dimensiuni, șaua a fost îngustată și cadrul scurtat. Indicatorul pentru combustibil este o versiune specială, la fel ca spatele din aluminiu fluidificat manual și carenajul bordului. Iar toba de eșapament specială 2 în 1 cu bannere MotoGP de la Akrapovič generează un sunet puternic.
Clubman racer
Cea mai mare provocare pentru Siro Nakajima a fost șasiul din aluminiu făcut manual. A fost o experiență cu totul nouă pentru cineva care de obicei se ocupă cu upgrade-uri tehnice. Rezultatul reflectă adevărata sa pasiune. S-a concentrat în totalitate pe calitățile furnizate de motorul de boxer: greutate mică, viteză și manevrabilitate. Conversia sa are cu aproximativ 30 de kilograme mai puțin decât originalul și este dotat cu jante clasice de tip MotoGP.
Cyclone
Nu este întâmplător faptul că Go Takamine este unul dintre cei mai influenți customizatori din lume. Nu există cineva cu mai multă expertiză decât el în adăugarea unei tușe de grație și de stil vintage unei motociclete. Motocicleta Cyclone făurită sub mâinile lui este, probabil, cel mai bun exemplu. Cu un contur subțire și delicat, a surprins echilibrul perfect între trecut și viitor.
Highway fighter
Stockholm syndrome
Mănâncă, dormi, creează, repetă. Mănâncă, dormi, creează, repetă... Asta a fost rutina zilnică a customizatorilor UCC Ronna Norén și Gordon pentru o perioadă de cinci săptămâni. Pentru că suedezii au lucrat la interpretarea lor personală a modelului BMW R nineT - nu doar pentru a ne impresiona pe noi, ci și juriul Custom Bike Show din Norrtälje. Cu respect, această presiune enormă a timpului a scos la iveală un diamant veritabil al artei boxerelor custom.
Track grinder
Track Grinder este prima modificare R nineT din lume, care a stabilit imediat un nivel extrem de ridicat pentru toate modificările boxer care au urmat: cu atenție incredibilă acordată detaliilor, culorii și unei liste extensive de piese custom și fabricate manual, este o modificare care încorporează stilul crossover tipic al URBAN MOTOR.
Impostor
„Puternic, excesiv, brutal, forjat, nemilos... Este un vehicul diabolic” - această modificare R nineT cu greu ar putea fi descrisă mai precis decât a făcut-o David Borra, membru al atelierului EL SOLITARIO. Câteva sute de metri de oțel inoxidabil și peste 700 de ore de lucru au transformat noul boxer clasic într-o motocicletă care evocă o versiune mutant a unei motociclete pentru distanță lungă din anii '80. Această monstruozitate excentrică a văzut pentru prima dată lumina zilei în fața publicului general în cadrul „The ONE Motorcycle Show” și - similar tuturor modificărilor EL SOLITARIO - a polarizat imediat masele.