PROIECTUL JAPONEZ R9T.

Un nou capitol în customizare.

Protagoniștii: patru customizatori japonezi, toți apreciați la nivel mondial ca maeștri ai meseriei. Povestea: fiecare dintre aceștia a primit un BMW R nine T. Și libertatea totală de a personaliza motocicleta în orice mod doresc. Rădăcinile comune pe care le împart sunt reprezentate de diversele influențe ale vibrantei scene japoneze de customizare.

Fără a menționa atitudinea lipsită de compromisuri, individualitatea și atenția obsesivă pe detalii. Astfel s-au născut câteva motociclete extrem de unice, fiecare purtând semnătura distinctă a creatorului său. Rezultatele au depășit așteptările de departe. De fapt, motocicletele reprezintă un nou capitol în istoria customizărilor.

Patru customizatori – o misiune

Shiro Nakajima.

Shiro Nakajima.

Shiroh Nakajima a înființat atelierul custom Ritmo-Sereno în 2001. Acesta a devenit celebru pentru motocicleta BMW custom „Cafe Racer”. În prezent, lucrează în propriul studio nou înființat, 46Works, în Yatsugatake, Japonia. Este specializat în construirea și repararea motocicletelor custom. De asemenea, a început să confecționeze piese pentru mașini clasice și plănuiește să înceapă să producă șei originale. Înainte de înființarea propriului atelier, Shiroh a fost autor și editor de reviste de mașini și muzician profesionist.

+ Află mai multe

Hideya Togashi.

Hideya Togashi.

Hideya Togashi a primit premiul Best Of Show Motorcycle la convenția Yokohama Hot Rod Custom Show (HRCS) în 2006 și 2007. Designurile sale au fost expuse la saloane moto custom din Europa și i-au consolidat reputația în domeniu. Hideya acordă atenție specială performanței și designului motocicletelor sale. Motocicletele sale sunt vehicule minimaliste, fără adiții costisitoare. Acesta oferă și designuri care sunt bazate pe modelele sportster mai noi. Hideya consideră că performanța trebuie întotdeauna să se reflecte într-o plăcere tot mai mare de a conduce. Și amplificarea plăcerii de a conduce a fost misiunea Hide Motorcycles încă de la inaugurarea atelierului în 2003.

+ Află mai multe

Go Takamine.

Go Takamine.

Motociclete cum ar fi Harley Davidson, Triumph, Yamaha SR, XS și Kawasaki W650 au estompat granițele și au unit generațiile. Motociclete de tip chopper, bobber, tracker și vintage MX sunt caracterizate de designuri complet diferite. Un simț inconfundabil al drumului a fost una dintre mărcile distinctive ale stilului Brat încă de la inaugurarea atelierului în 1998. Recent, atelierul a produs motociclete MX retro, pornind de la modelul Yamaha SR. Go Takamine produce o gamă de piese originale și motociclete customizate la Brat Style. De asemenea, acesta concurează în cursele Twinshock MX.

+ Află mai multe

Kaichiroh Kurosu.

Kaichiroh Kurosu.

Kaichiroh Kurosu a câștigat premiul Best Of Show Motorcycle în cadrul convenției Yokohama Hot Rod Custom Show (HRCS) în 2012 și 2013. La HRCS participă peste 650 de concurenți din întreaga lume. Este cel mai faimos salon moto la nivel mondial, specializat în motociclete custom și stoc, design conceptual și inginerie creativă de cea mai înaltă calitate. Cele două premii obținute reprezintă dovada talentului lui Kaichiroh Kurosu, care se numără printre cei mai buni din domeniul său. Acesta și-a înființat atelierul în 2000. Atenția îndreptată asupra detaliilor este o prioritate importantă pentru el. Dovada acestui lucru este reflectată de curbele și muchiile estetice ale pieselor sale fabricate cu grijă, care se îmbină pentru a crea motociclete cu un aspect estetic unic.

+ Află mai multe

Patru customizatori - patru filozofii

Patru customizatori - magie neîntreruptă

Mai multe povești care te-ar putea interesa.
Motociclete potrivite.