Spiritul sprintului.
La întrunirile scenei custom internaționale este vorba, în special, despre motociclete care te inspiră - și despre accelerarea de la 0 la șaizeci. Conceptul de câștig este apropiat spiritului de sprint, distracție pură pe pista de 1/8 mile.
Kengo Kimura
Motocicleta Heiwa
Abia îți poți auzi propriile gânduri pe pista de curse istorică Solitude, la Glemseck 101. Cu cât motocicletele sunt ambalate mai puternic, cu atât ochii piloților și ai spectatorilor devin mai strălucitori. Solitudine? Nu astăzi. Atmosfera pură de curse își atinge limita acolo unde ascensiunile spre castelul „Solitude” din regiunea Swabia au loc încă din 1903. Ulterior, pista a devenit cunoscută ca circuit chiar și pentru cursele de Formula 1 - până când Solitude a fost scoasă în afara calendarului de curse în 1965.
De doisprezece ani, sporturile cu motor au devenit din nou o constantă în orașul german Leonberg. Cu o singură diferență: astăzi este vorba doar despre cursele de drag. Pasionați de mecanică împotriva customizatorilor faimoși, motocicliști de hobby împotriva legendelor de curse. Kengo Kimura de la Heiwa Motorcycle și-a adus cea mai recentă bijuterie, construită după R nineT Scrambler, din Japonia. Acesta intră în cursă pe pista de drag în același mod în care o fac toți campionii mondiali, cum ar fi Freddie Spencer și Kevin Schwantz sau competitorii de curse ai prezentului, cum ar fi Nate Kern. Adrenalina curge constant prin venele participanților. Spiritul sprintului.
Spiritul „easy motociclist” al anilor șaizeci este omniprezent la Glemseck 101. Geci de piele în locul celor din Gore-Tex. Căști deschise în locul celor cu vizieră completă. Niciun loc liber pentru conformism. Tradiția și tendințele se combină într-o moștenire simbiotică fără compromisuri. Cine și-ar dori să fie rezonabil, dacă își poate permite să fie rebel? De aceea, scramblerul custom al lui Hayden Roberts arată ca o mașină sport din anii șaptezeci; iar Rolf Reick, deținătorul Krautmotors, își celebrează dragsterul „E-LisaBad”. Dragsterul electric stârnește surpriză, confuzie și uimire - și îi face pe oameni să râdă din cauza burnout-ului său silențios. Vibrațiile bune au întâietate. Acesta este spiritul sprintului.
Combustibil pentru suflet pe pista de drag.
Combustibil pentru suflet pe pista de drag.
Totul se rotește în jurul boxerului: customizatori cum ar fi Kengo Kimura, Hayden Roberts sau Jens vom Brauck au interpretat motoarele moderne cu patru supape pe cilindru într-o manieră creativă și le-au trimis în cursă. Combustibil pentru suflet realimentat pe furlong.
La defilare.
La defilare.
Aluminiu fluidificat manual, elemente din carbon, elemente decorative: o combinație créme de la créme a scenei de motociclete custom în Essenza Sprint. Așadar, figurile iconice prezentate nu ar putea fi mai diferite de atât. Eleganță albă pură sau putere neagră - în final, esența unei motociclete este fundamentală.
Circul ambulant.
Circul ambulant.
Când Sultanii Sprintului se întrec pe pista de drag, lucrurile devin imprevizibile. Inițiatorul Seb „The Lucky Cat” Lorentz a convocat motocicliștii nonconformiști ai Europei pentru a dezlănțui o explozie de distracție și viteză. Atenție! Dragstere la înălțime joasă de zbor.