Combustibil pentru suflet pe pista de drag.

Provocare în patru timpi cu motocicletele boxer sprint.

Totul se reduce la boxer: customizatori cum ar fi Kengo Kimura, Hayden Roberts sau Jens vom Brauck și-au proiectat propriile interpretări creative ale motocicletelor boxer moderne și le-au introdus în cursă. Combustibil pentru suflet ars pe pista de drag.

Îți hrănești sufletul cu abundența energiei produse de motocicletele boxer, de piloți și de spectatori. Aceasta este definiția combustibilului pentru suflet.

Nate Kern

pilot de curse de motociclete

Specialist în flat track versus pilot de motocross. Doi oameni care abia așteaptă să își murdărească motocicletele își ocupă pozițiile la linia de start a pistei de drag: Joy Lewis și Kengo Kimura. Aceasta va fi prima lor cursă de sprint. Cu motociclete lustruite și strălucitoare pe asfalt curat. Când Laura ridică steagul de start, aceștia izbucnesc pe pista de drag. Câteva secunde mai târziu, cursa s-a terminat și Joy lovește cu pumnul în aer, cu un zâmbet triumfător. Kengo o felicită.

+ Află mai multe

Asemeni unei mașini sport din anii șaptezeci

„Mă bucur că nu a pierdut controlul motorului și nu s-a izbit într-o căpiță de fân”, glumește soțul lui Joy, Hayden Roberts, mișcând mâna afectuos pe scramblerul său. Este primul boxer proiectat de customizator. De obicei, acesta modifică motociclete vechi și a trebuit să se familiarizeze cu partea electronică a motorului modern în patru timpi. „Treptat, m-am familiarizat tot mai mult și am realizat cât de simplu funcționează totul. Fiecare detaliu este foarte bine gândit și piesele sunt interconectate în sincron”.

 

+ Află mai multe

Customizatorul și-a găsit inspirația în stilul unei mașini sport BMW din anii șaptezeci. Atât culoarea aurie, cât și șaua cu model în carouri sunt un omagiu adus epocii. „Șeful a luat multe dintre decizii”, spune Hayden cu privirea îndreptată spre soția sa. Joy a avut ideea sistemului de evacuare de un alb imaculat. Dungile albe și negre ale lacului său de unghii sunt ecoul căștii sale clasice și al carenei pentru farul din față al motocicletei scrambler. Atunci când vine vorba de stil, cuplul alimentat cu combustibil pentru suflet nu se poate înșela; aceștia încorporează look-ul vintage ca nimeni alții.

+ Află mai multe

Scrambler în stilul Heiwa

Ca și pentru Hayden, este prima apariție și pentru boxerul lui Kengo Kimura. Pentru că, de fapt, specialitatea sa sunt motocicletele vintage japoneze. Kengo-san este customizator de 26 de ani. Atelierul său custom, Heiwa Motorcycle, se numără printre cele mai bune la nivel mondial. Stilul Heiwa este vizibil și în scramblerul său R nineT modificat: dinamica aspectului, rezervorul de dimensiuni mici, elementele estetice până la cel mai insignifiant detaliu. „A fost ceva complet nou pentru mine - nu doar BMW și un boxer”, își amintește.

 

+ Află mai multe

„În mod normal, clienții au ceva specific în minte. Dar BMW au spus doar că pot face orice doresc cu ea”. În primă instanță, Kengo-san a făcut un test extensiv de pilotare pe R nineT Scrambler, pentru a-i afla caracteristicile distinctive. Acesta ar trebui să fie o motocicletă Heiwa, fără a renunța însă la performanța originalului. „În Japonia ne focalizăm întotdeauna pe design. Dar aici este vorba și despre performanță, fiind, prin urmare, un lucru destul de nou pentru mine”.  

+ Află mai multe

Espresso și currywurst

Performanța este un aspect important în mod particular pentru o anumită persoană: Nate Kern. Pilotul american este un obsedat de viteză și nu oferă nimănui nici măcar avantajul unui metru - indiferent că pilotează împotriva campionului mondial Kevin Schwantz sau a pilotului de flat track Joy Lewis. Cu toate acestea, fanul R nineT nu uită niciodată să se simtă bine pe pista de drag. „Ești cu mult mai rapid atunci când te și distrezi”, spune acesta. Apoi se poziționează pe linia de start, zâmbește larg, își turează motocicleta și își întinde mâna stângă în spate ca și cum ar fi o aripă. „Aerodinamică mai bună”, explică acesta mai târziu.

 

+ Află mai multe

Nate captivează publicul. Nimeni nu primește mai multe aplauze decât el, din momentul în care își începe rutina de încălzire. Și nimeni nu primește la fel de multe bătăi apreciative pe umăr ca Nate. Nate este pachetul complet: rapid, distractiv și foarte motivat. Ce îl motivează? „Currywurst. Este un motivator puternic. Ador currywurst. Întotdeauna îmi spun: dacă vei câștiga, te poți recompensa cu un currywurst. Și funcționează!” Vreun alt truc secret pentru a deveni la fel de rapid ca el? „Beau un espresso înainte de cursă”.  

+ Află mai multe

Primul R nine T Scrambler construit

Probă de sunet. Turația motorului boxer. Jens vom Brauck își focalizează privirea pe cei 200 de metri din fața lui. Cunoaște pista de 1/8 mile – a străbătut-o în nenumărate curse până acum. Este unul dintre customizatorii foarte importanți care își prezintă ultimele piese de expoziție în cadrul Glemseck 101, găsind o nouă inspirație și, mai presus de toate, participând la cursele de sprint. Boxerul este un teritoriu virgin pentru Jens. A fost primul care a modificat R nineT Scrambler și nu a ezitat să își adauge semnătura personală - designul stilat și funcțional.

+ Află mai multe

Cea mai mare provocare a fost rezervorul, care este acum semnificativ mai îngust și cu șase centimetru mai scurt decât originalul. Totul în interpretarea JvB a scramblerului apare redus și minimalist. „Întotdeauna încerc să scap de cât mai multe elemente. Performanța și aspectul vizual merg apoi mână în mână. Nu construiesc motociclete care nu pot fi folosite”. Acesta își dovedește spusele pe pista de drag. „După ce se ridică steagul, tot ceea ce îți dorești să faci este să pui piciorul jos și să te distrezi”, spune Jens. Aerul este incandescent. Combustibilul pentru suflet curge liber.

+ Află mai multe

R nine T Scrambler

Heritage

Află mai multe
Mai multe povești care te-ar putea interesa.
spinner