La defilare.

Essenza Sprint unifică tot ceea ce strălucește pe scena moto.

Aluminiu forjat manual, piese din carbon, elemente decorative: crème de la crème de pe scena motocicletelor custom sunt aduse împreună în Essenza Sprint. Figurile iconice ale stilului nu ar putea fi mai diferite. Fie că este vorba despre eleganță albă sau despre putere neagră - în final, aspectul esențial îl constituie reducerea la elementele fundamentale, la esența unei motociclete.

Stil italian

Giuseppe Roncen schițează conturul motocicletei LowRide R nineT în aer. Carenajul îngust din aluminiu are „forma unui val”, explică el. „Am desenat conturul pe hârtie din nou și din nou, până când ne-a plăcut rezultatul. Această formă este unică; reprezintă farmecul unic al motocicletei”. Directorul revistei italiene de motociclete custom LowRide nu depune niciun efort de a ascunde cât de mândru este de prima sa motocicletă BMW modificată. Nu are niciun motiv să o facă. Pentru că designul, dezvoltat în colaborare cu Radikal Chopper, a impresionat juriul și a ocupat prima poziție în premierea Essenza Design.

+ Află mai multe

Motocicleta nu trebuie să fie doar impresionantă vizual. Aceasta trebuie să își demonstreze și viteza în sprintul Essenza. Chiar dacă motocicleta nu este concepută special pentru curse, motorul se deplasează cu o putere de 130 cp, după tuningul făcut de Edelweiss Motorsport. „Nu sunt interesat să construiesc o motocicletă cu pedigree de curse. Trebuie să fie o motocicletă de uz zilnic, care să îmi susțină pasiunea de călătorii de croazieră. „De aceea multe dintre piesele folosite pe LowRide R nineT sunt piese de stoc. În special în ceea ce privește partea electronică și de siguranță, echipa lui Giuseppe nu a făcut nicio modificare. „Am combinat filozofia BMW cu stilul italian minimalist. R nineT este pur și simplu o jucărie minunată”.

+ Află mai multe

Frumusețe rapidă: în Essenza Sprint, motocicleta R nineT Racer din carbon „Schwarzwerk 101” construită de Norbert Rebholz îi depășește pe ceilalți competitori și câștigă prestigioasa cursă.

Spectru uimitor

Motocicletele custom ies în evidență. Acestea atrag și provoacă așteptările. Datorită acestui lucru, Essenza reprezintă următorul nivel. Un nivel la care motocicletele custom ies în evidență din rândul altor motociclete custom - cum ar fi White Phantom. Dirk Oehlerking și atelierul său Kingston Custom sunt cunoscuți pentru modificările extraordinare care frizează limita escapadei. Dirk nu ține cont de tendințe și nici de sfaturile celorlalți, făcând lucrurile pe propriul său gust. Datorită acestui lucru, nu a ratat nicio ocazie să impresioneze și nu va rata nici de această dată. La linia de start a sprintului Essenza, toate privirile sunt îndreptate spre White Phantom.

+ Află mai multe

White Phantom este un BMW R 80 RT din 1986, într-o apariție albă cu linii aurii. Dirk a echipat motocicleta de 800 cc cu un încărcător turbo KK26, o furcă Telespringer după un concept propriu și un amortizor custom Kingston. A fost inspirat de motocicletele de curse ale lui Ernst Henne, care a stabilit nenumărate recorduri de viteză în anii treizeci. „Boxerele au un potențial de expansiune incredibil, ceea ce înseamnă că poți crea ceva cu totul special”, spune Dirk. Ceva special în acest caz se referă la elementele steampunk: o privire în viitor, din perspectiva trecutului. Un trecut în care ingineria mecanică se desfășura în mici făbricuțe. „Mi-am dorit ca White Phantom să arate simplu și elegant. Nu ostentativ și zgomotos”, spune Dirk, „ca și cum ar fi doar o briză - o fantomă”.

+ Află mai multe

Nostalgic și radical

Reperele din istoria motociclismului sunt cele care îl atrag pe Daniel Weidmann. Customizatorul din municipalitatea elvețiană a regiunii Schmerikon are un stil de școală veche. Tatăl său a deținut o vopsitorie, iar Daniel este un mecanic profesionist de motociclete. Mai mult, are simțul designului și al esteticii în sânge. „Nu am deținut niciodată un vehicul standard”, spune Daniel. Tehnologia și viteza l-au fascinat întotdeauna. Acest lucru este dovedit de motocicleta BMW R 1200 R, pe care a eliberat-o din croiul standard, în atelierul său de clasă înaltă, VTR Customs. După aceea, a transformat-o într-un street tracker radical - imitând mașina de curse a lui Eddie Lawson: ghidon înalt de superbike și plăcuță mare cu numărul de start 21 al lui Eddie - senzație de nostalgie pură.

+ Află mai multe

Daniel însuși a participat la curse în anii optzeci. Campion mondial de patru ori, Eddie Lawson a fost eroul vremii și o inspirație masivă. Având în minte motocicletele superbike brutale ale lui Eddie, Daniel a creat acum motocicleta custom Eddie 21. „La început, corpul necarenat arăta unghiular și futurist. Dar după aplicarea stratului de vopsea inspirat din curse, a devenit exact ceea ce mi-am dorit”, povestește Daniel. Eddie 21 este o operă de artă realizată manual până la ultimul detaliu. Corpul din aluminiu este forjat manual, la fel ca rezervorul și coada din aluminiu. Plăcuța cu numărul de start și sistemul de evacuare în stil „Kerker” sunt, de asemenea, fabricate manual. „Motociclete care scriu istorie, în combinație cu lucrul manual - acesta este fundamentul Essenza”.

+ Află mai multe

R nineT Racer

Heritage

Află mai multe
Mai multe povești care te-ar putea interesa.