Circul ambulant.

Aplaudă Sultanii Sprintului.

Când Sultanii Sprintului se întrec pe pista de drag, lucrurile devin imprevizibile. Inițiatorul Seb „The Lucky Cat” Lorentz a convocat motocicliștii nonconformiști ai Europei pentru a dezlănțui o explozie de distracție și viteză. Atenție! Dragstere la înălțime joasă de zbor.

„Sultanilor, atenție, Sultanilor!” Un bărbat îmbrăcat într-o tunică, cu turban și ochelari de soare roz, aleargă fără țintă printre motocicletele modificate. Gesticulând frenetic, încearcă să îi prindă pe cei din banda de nebuni Sultanii Sprintului (Sultans of Sprint), pentru instructajul piloților. După ce toată lumea - mai mult sau mai puțin - s-a adunat în fața roții norocului, se începe schițarea liniei de start. Zombie versus yeti, Frankenstein versus Hercule.

Sultanii Sprintului sunt cunoscuți pentru accelerarea și viteza fenomenală. Dar, în aceeași măsură, sunt cunoscuți și pentru costumațiile lor ciudate și comportamentul ludic - folosind pista de drag ca scenă de circ. Pe lângă rezultatul cursei, puncte semnificative sunt acordate pentru designuri creative și comportamentul distractiv. Pentru a nu mai menționa factorul de spaimă, pentru cea mai bună strategie de speriat. Cei care sunt numiți ciudați pot fi mândri de acest lucru, pentru că aceasta este de fapt intenția.

+ Află mai multe

O clasă proprie.

O clasă proprie.

Seb Lorentz și soția sa, Lolo, au avut ideea de a pune un slapstick pe pista de drag. Cuplul francez a înființat atelierul custom The Lucky Cat Garage în Chartres, cu mai mulți ani în urmă. Seb a început să participe la cursele de drag cu motocicleta sa legendară Sprintbeemer și a observat că nu există nicio categorie potrivită pentru acest monstru de accelerare radical. Astfel, în 2016 a fost inițiat grupul Sultanii Sprintului, o clasă pentru motoare în doi cilindri cu răcire pe aer, cu design creativ și o porție semnificativă de stil. Grupul a avut o primire fabuloasă. În acest an, există deja 26 de echipe care participă, inclusiv marii scenei, cum ar fi Krautmotors, Edelweiss Motorsport, VTR Customs, Kraftstoffschmiede, St-Brooklyn Motorcycles și Bcan Race.

+ Află mai multe

Te ucid cu blândețe.

Te ucid cu blândețe.

Seb Lorentz o lasă pe soția sa să participe prima în acest an. Lolo intră în cursă cu motocicleta BMW Bombinette, pe care au asamblat-o împreună în The Lucky Cat Garage. După cum o spune și numele, motocicleta drag racer este o bombă, dar nu una foarte plăcută. „Te va ucide, dar într-un mod ușor și blând”, explică Lolo, cu un zâmbet fatal în privire. Apoi ne prezintă cu mândrie detaliile boxerului ei BMW bizar, care are o rachetă montată pe partea stângă. „Eu restaurez articole de mobilier vechi, de epocă. De aceea mi-am vopsit motocicleta Bombinette în auriu - și albastru cu fulgi metalici, pentru că sunt fată. Am încercat multe culori diferite, până când le-am găsit pe cele potrivite”.

+ Află mai multe

Monstru plin de distracție și stil.

Monstru plin de distracție și stil.

În ultimă instanță, Bombinette este și foarte rapidă, iar acest lucru este important pentru Lolo. Motorul provine de la un BMW din 1978, cu tuning realizat de Edelweiss Motorsport. „În cursele de drag, funcționez ca o mașină. Sunt într-un tunel pentru 200 de metri”. Cu toate acestea, este greu să învingi competiția - în special, fiind singura femeie. La final, Lolo a ocupat locul al cincilea în clasamentul general, după patru curse. Punctele bonus acordate pentru aspectele care nu țin de performanța pe pista de drag au avut un rol de jucat: pentru fiecare eveniment a colectat bonusul de monstru al petrecerii. La acestea s-au adăugat 50 de puncte suplimentare în categoria Stil și Inginerie. „Nu s-au așteptat la acest lucru. Eu sunt Bombinette, femeia cu stil”.

+ Află mai multe

Circul ambulant.

Monza, Monthléry, Spa, Glemseck – oriunde își organizează Sultanii sprinturile, întreaga gașcă li se alătură. Indiferent de distanțe sau de prognozele meteo. „Pur și simplu ne simțim atât de bine”, spune Lolo, „încât nimeni nu vreau să rateze distracția”. Sultanii știu cum să combine creativitatea cu motocicletele de curse, distractive și sofisticate tehnic și ca design. Echipele provin din Franța, Italia, Germania, Regatul Unit, Elveția și Belgia. „Suntem un circ ambulant internațional și călătorim de la o cursă de drag la alta”, spune Lolo, „suntem ca un fel de nomazi. Nomazii pistelor de 1/8 mile”.

+ Află mai multe

R nineT

Heritage

Află mai multe
Mai multe povești care te-ar putea interesa.
spinner