Longboard și motociclete.

Sporturi urbane: la înălțime, deasupra orașului.

Chris și Guto fac o echipă pentru a cuceri drumurile din și din jurul orașului São Paulo. Vezi aici cât de rapid prind cei doi viteză. Chris Northover este doar un băiat bun, care iubește motociclismul atât de mult încât și-a făcut o carieră din asta. Guto este un longboarder brazilian, prezent pe scena de skateboarding de peste șapte ani. Pasiunea lor pentru viteză și pentru curbe îi aduce împreună - indiferent că sunt pe două roți sau pe patru. Lasă-te purtat de val, alături de ei.

Chris și Guto.

Chris și Guto.

Plăcerea de a străbate străzile împreună este ceea ce l-a legat pe Chris de prietenul său, Guto. Fie că este vorba despre motocicletă sau despre longboard, pilotajul este atât o profesie, cât și o chemare pentru ei. Chris a călătorit în Brazilia pentru a face trasee alături de Guto și alți câțiva prietenii, în munții din jurul orașului São Paulo. Pe G 310 R și longboard-uri, aceștia pornesc într-o mică aventură și se lasă purtați împreună de distracție.

+ Află mai multe
Cea mai bună parte a longboarding-ului este să cobori în pantă alături de prietenii tăi. Să iei curbele cot la cot cu ei este ceva pur și simplu uimitor! E cea mai bună senzație posibilă!

Guto Negão

Interviu cu Guto

Guto Negão are 27 de ani și este deja campionul mondial de longboarding în pantă. Skateboarding-ul a fost pasiunea sa încă de la 20 de ani. Totul a început ca hobby și doar din coincidență a descoperit cât de priceput este de fapt. Guto a decis să participe într-o cursă doar de plăcere, chiar dacă nu avea antrenament sau experiență. A fost șocat de cât de bine s-a descurcat, iar acum este greu să îți imaginezi o competiție fără el. În acest interviu, Guto vorbește despre experiențele sale de longboarding, ce au în comun motocicletele și longboard-urile și despre planurile sale de viitor.
De cât timp faci longboarding?
Prima dată când am urcat pe longboard aveam 20 de ani. Am văzut unul și mi-am dorit să aflu despre ce e vorba.
La ce trebuie să fie atenți începătorii?
Pentru cei care încep să facă longboarding, un sfat de la înțelepți: asigurați-vă că purtați cască și mănuși. Pentru că la început vei cădea des și, inevitabil, va trebui să îți folosești mâinile pentru a frâna, de unde nevoia de mănuși de protecție. Protecțiile pentru genunchi sunt și mai eficiente.
Cât de frecvent și cât de intens te antrenezi pentru a fi atât de bun?
Antrenamentul este foarte simplu. Este mai mult un antrenament funcțional. Încerc să îmi consolidez secvențele de mișcare. Antrenamentul real este mersul pe longboard în sine. Ideal, cât de mult posibil și în cât de multe zile posibil. Cea mai bună cale de a te antrena este împreună cu cineva care te motivează să fii mai bun. Așa că ai nevoie de o echipă mare și de munți. Cu cât mai mulți munți, cu atât mai bine, cu străzi cât mai variate, curbe diferite și viteze variate.
+ Află mai multe
Ai participat la foarte multe evenimente în ultimii câțiva ani. Care a fost cel mai impresionant și de ce?
În mod sigur Teutonia, datorită vitezelor mari. Este o cursă foarte tehnică, pentru că abia reușești să te miști. Te găsești în „modul de mare viteză” și nici măcar nu poți să te uiți în sus, pentru că mergi atât de rapid și vântul este atât de puternic, încât poți să cazi de pe placă în orice moment. O astfel de cursă este destul de antrenantă, dar cred că cea mai incredibilă cursă la care am participat vreodată a fost ultima - în care am devenit campion mondial.
Mai ai alte obiective acum, după ce ai devenit campion mondial?
Obiectivul meu pentru 2016 este să fiu din nou campion mondial. Categoric, îmi doresc să câștig toate cursele la care particip. Este posibil să obții titlul de campion mondial chiar dacă ajungi pe locul doi din când în când, dar eu îmi doresc să câștig fiecare cursă.
Care este viteza cea mai mare pe care ai atins-o pe longboard?
Cea mai mare viteză măsurată pe care am atins-o în timpul unei curse a fost de 119 km/h, dar viteza personală cea mai mare a fost de 139 km/h. Dar nu este oficial, pentru că nu o pot dovedi.
Crezi că motociclismul și longboarding-ul au ceva în comun?
Pentru mine, ceea ce motociclismul și longboarding-ul au în comun constă în felul în care te apleci în curbe și cum simți asfaltul sub roți. Cred că senzația pe care o ai aplecându-te în curbe la viteză maximă este foarte similară pe motocicletă și pe longboard.
+ Află mai multe

Un interviu cu motociclistul Chris Northover

„Sunt un entuziast fără scrupule”.

Interviu cu motociclistul cascador și autorul Chris Northover.

Află mai multe

Plăcerea intensă de a conduce

BMW G 310 R.

Agilul pachet de forță reprezintă esența plăcerii de a conduce. A fost conceput pentru orașele vibrante și pentru toți cei cărora le place pur și simplu să meargă pe motocicletă. Este manevrabil, ușor de controlat și sportiv în același timp. Indiferent de înălțime, orice motociclist se simte imediat în largul său pe șaua modelului BMW G 310 R!

Accesează G 310 R
Mai multe povești care te-ar putea interesa.
Motociclete potrivite.