Sepp Mächler
Ai putea crede că nu este dezirabil să te îndepărtezi de linia ideală. Dar acesta este fix modul în care poți atinge succesul. Trebuie să părăsești linia de-a lungul căruia se deplasează toți pentru a merge mai departe. Alunecările brutale pe genunchi și cot vin odată cu virajele.
Am pilotat efectiv motocicleta pe o pistă de curse, pentru mai mult timp, la mijlocul anului trecut. Și mi-am dat seama imediat că este exact motocicleta la care ne-am așteptat. Începând din acel moment a fost vorba, în principal, despre tuning fin, dar motocicleta în sine era finisată.
Sepp Mächler
Carbonul este vizibil în marginile carenajului (Carbonview), care sunt texturate. Cadrul este făcut din material texturat (Carbondrive) cusut, care formează un filament continuu orientat într-o singură direcție. Al doilea strat este format dintr-un alt filament continuu, dispus la un anumit unghi față de primul. Acest lucru ne permite să setăm exact flexibilitatea și torsiunea cadrului. Acesta devine cu atât mai ferm cu cât este folosit mai mult carbon vizibil, în timp ce flexibilitatea este redusă. Acesta este avantajul cadrului nostru principal, și anume faptul că poate face exact ceea ce am sperat că va face.
În ceea ce privește roțile, este vorba despre greutate. Cu ajutorul tehnologiei carbonului, totul devine și mai ușor, iar reducerea greutății este resimțită pe exteriorul roților, unde există mai puțină forță de oscilație. Așadar, atunci când accelerezi, nu trebuie să accelerezi roata, iar atunci când frânezi, nu trebuie să frânezi roata. Asta îți permite să accelerezi mai rapid, să frânezi mai târziu și să schimbi direcția mai rapid. Mai mult, roțile au o amortizare mai bună decât cele forjate sau standard.