Pregătește-te, așează-te pe poziție, demarează!

Cu HP4 RACE în Isle of Man.

Test spectaculos pe Isle of Man: Peter Hickman pilotează HP4 RACE pe cel mai rapid traseu din lume și anunță viitorul cu motocicleta inovatoare pe pista de curse plină de tradiție. Un test de pilotaj la limită.

Dacă participi la curse, îți dorești să învingi. Și atunci când construiești o motocicletă ca aceasta îți dorești să construiești cea mai bună motocicletă din lume.

Josef Mächler, manager de produs

Când HP4 RACE numărul 001 a părăsit incinta BMW Motorrad Berlin, mecanicul industrial Süleyman Aktepe pregătise deja racerul din carbon pe banda rulantă. Service-ul și verificarea tehnologică sunt bifate, iar motocicleta este aprobată. Acum, ea arată pregătită pentru curse, la linia de pornire a competiției din Isle of Man. Aici, al cincilea sezon de pe insulă este în plină desfășurare, liniștea insulei din marea irlandeză fiind înlocuită de zgomotul de hub al motociclismului în care se transformă în fiecare an.

+ Află mai multe

Tourist Trophy – este vorba despre testarea propriilor limite, forțându-le din timp în timp și, ideal, depășindu-le. Depășirea lor este, cel puțin, intenția lui Peter Hickman. Pe pista de curse incredibil de rapidă și de spectaculoasă, el vrea să testeze HP4 RACE până îi va atinge limita, întrecând oponenți faimoși: Isle of Man TT.

+ Află mai multe

O motocicletă unică

Pista - 16 kilometri de peisaj minunat. Străzi cu populații de copaci antici, turme de oi la pășunat, sate. Trecând pe lângă pereți din piatră și garduri de grădini, în spatele cărora se aliniază spectatorii, care simt adrenalina cel puțin la fel de tare ca și motocicliștii. Nicio altă pistă de curse din lume nu are atât de multe curbe și sărituri în pantă și niciuna nu are atât de multe linii drepte pentru viteză. Steagul este ridicat la punctul de start din Douglas, iar Peter Hickman demarează pe traseul Snaefell Mountain Course, pe care îl cunoaște până la ultimul detaliu. Fiecare pisc, fiecare vale și fiecare pod. Fiecare bordură și fiecare capac de canalizare. Pe Sulby Straight, englezul accelerează din nou și turează motorul de 215 de cai putere la capacitate maximă.

+ Află mai multe
Am avut o medie de 120 de mile pe oră (193 km/h), chiar dacă a fost prima dată când m-am urcat pe motocicletă. Apoi am introdus câteva wheelie-uri, pentru ca spectatorii să se bucure la fel de mult ca mine.

Peter Hickman

Pe traseul Mountain Course.

Pe traseul Mountain Course.

Peter Hickman finalizează două ture cu HP4 RACE în jurul circuitului. Viteză medie: 120 mile pe oră (193 km/h) - inclusiv câteva wheelie-uri într-a cincea și a șasea. „A fost cu totul unic și special”, spune Peter, la întoarcerea în Douglas. Plin de entuziasmul proaspăt al cursei, menționează manevrabilitatea motocicletei: „Am pilotat pentru prima dată HP4 RACE și a fost bine. Ai putea crede că motocicleta este puțin dură sau rigidă din cauza carbonului - dar nu e așa. Feedback-ul HP4 RACE a fost mai bun decât cel al superbike-ului meu”.

+ Află mai multe

Superbike ca standard

Peter Hickman confirmă ceea ce managerul de proiect Christian Gonschor descrie ca fiind o caracteristică proeminentă a motocicletei exclusive. El a fost cel care a lansat HP4 RACE la începutul lui 2015, alături de o mică echipă. Ca fost coordonator al echipei Chassis în cadrul campionatului mondial de superbike BMW și motociclist pasionat, și-a format rapid o viziune - una legată inextricabil de subiectului carbonului. Jante din carbon, spate din carbon și, mai presus de toate: producția industrială la scară mică a unui șasiu integral din carbon - o piatră de temelie. „HP4 RACE împinge toate limitele”, spune Christian Gonschor. „Nu a existat niciodată o motocicletă atât de ușoară, puternică, exclusivă și inovatoare”.

+ Află mai multe

Dezvoltată de piloți de curse.

Dezvoltată de piloți de curse.

Utilizând materiale de calitate înaltă, cum ar fi șuruburi din titan, dar, mai presus de toate, piese din carbon, dezvoltatorii au redus greutatea motocicletei HP4 RACE la 146 de kilograme, fără pilot. Este o construcție consistentă, de greutate ușoară. De aceea motocicleta este mai ușoară decât ultimele modele racer de fabrică din cadrul campionatelor mondiale de superbike, și foarte puțin mai grea decât motocicletele de fabrică din seria Moto GP. „Am abordat proiectul ca motocicliști sport. Țintind întotdeauna spre ce e mai bun, fără compromisuri, asta este ceea ce am oferit motocicletei”, ne spune managerul de produs Josef Mächler. El însuși este activ pe pista de curse și a testat HP4 RACE de mai multe ori. „Toți cei care au lucrat la această motocicletă sunt infectați cu virusul curselor”.

+ Află mai multe
Am creat o legendă și am reușit să scriem nu numai istoria companiei, dar și o parte din istoria tuturor celor care au fost implicați în crearea modelului HP4 RACE.

Christian Gonschor, manager de proiect HP4 RACE

Din nimic.

Din nimic.

În consecință, Josef Mächler abia a putut aștepta apariția motocicletei în fața faimosului decor al competiției din Isle of Man. De cealaltă parte, Peter Hickman trăiește una dintre multele experiențe proeminente ale testării modelului HP4 RACE. Fără a mai fi urcat înainte pe podiumul TT, are o reușită senzațională în acest an pe S 1000 RR: cinci poziții pe podium în cinci curse, inclusiv al doilea loc în cursa Senior TT și trofeul „Joey Dunlop Championship Trophy”, pentru cea mai bună performanță generală. Cu toate acesta, nu vom uita niciodată cursa sa pe HP4 RACE. „Este incredibil cât de ușor poți trece de la un viraj la altul pe această motocicletă. În special la viteză maximă, asta face o diferență masivă pe un circuit ca cele din Isle of Man TT, cu multe secțiuni rapide. Motocicleta este viitorul. Un superbike complet dezvoltat, o mașină de curse absolută - fără îndoială”.

+ Află mai multe

HP4 Race

HP4 RACE

Sport

750 de bucăți individuale*

Află mai multe