* Recomandare de preț fără caracter obligatoriu. Prețul afișat include TVA 19%. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați cel mai apropiat dealer BMW Motorrad.

Modelul F 850 GS în „Ediția 40 de ani GS“

Design legendar, caracteristici moderne

Modelul BMW GS este un simbol, un adevărat pionier. Timp de 40 de ani, a combinat versatilitatea cu o experiență de condus unică. Sărbătorim aniversarea cu modelul F 850 GS în „Ediția 40 de ani GS“. Look-ul negru-galben comemorează legendarul model R 100 GS și aduce la viață 40 de ani de istorie GS. Linia aerodinamică caracteristică subliniază genele GS. Și grație caracteristicilor tehnice - cum ar fi modurile extinse de deplasare Pro - modelul face față cu brio, precis și dinamic, fiecărui traseu. Pe șosea sau offroad – împreună experimentați #SpiritofGS.

Caracteristicile „Ediției 40 de ani GS“

Design unic pentru aniversare: Inspirat din R 100 GS, poreclit „Bumblebee”, modelul se remarcă printr-un look negru-galben. Elementele frapante de design transformă legendarul aspect într-o atracție pentru toate privirile - și lasă vehiculul să strălucească în splendoarea celor peste 40 de ani de istorie GS.

+ Află mai multe
Inscripția 40 de ani GS în culoarea galben
We see the 40 Years GS lettering in yellow.
Sistem de frânare Brembo de înaltă calitate
We see the black Brembo brake system.
Look legendar negru-galben
We see the black-yellow colour scheme in three-quarter view.
Protecție pentru mâini în culoarea galben ca accent optic
We see the yellow hand guard.
Inscripție GS în relief pe șa
We see the yellow GS sticker on the saddle.
Capac pentru radiator GS
We see the radiator cover with GS logo in detail.
Jante anodizate în nuanță aurie
We see the rims in anodised gold.
Banchetă de culoare negru-galben
We see the seat in black-yellow.

F 850 GS – întotdeauna o bază bună

F 850 GS – întotdeauna o bază bună

„Ediția 40 de ani GS” la exterior, în totalitate F 850 GS la interior: grație caracteristicilor sale tehnice moderne, tu îți poți continua drumul acolo unde alții fac cale întoarsă. Pneul de 21 de țoli din față și echipamentele standard extinse te duc în siguranță pe fiecare pistă - indiferent de ce întâlnești acolo. Cu acest model GS ești pregătit pentru orice provocare. Află totul despre caracteristicile versatile și variantele modelului F 850 GS.

+ Află mai multe

40 de ani de transmisie pentru aventură

Din Africa până în Asia Centrală: în 40 de ani, modelul GS a călătorit peste tot în lume. O motocicletă care face față cu brio oricărui tip de teren și drum - se deplasează cu putere înainte și sfidează cu mult curaj elementele. GS este pionierul modelului Enduro de călătorie.

+ Află mai multe
1980
Lansarea primului model GS, R 80 G/S
6
Generația GS cu numeroase variante de model
40
Ani de experiențe unice cu Mythos GS
1.2
Până în prezent, au fost construite peste 1.2 de milioane de modele GS

Motocicleta GS-ul își are originile în raliuri - și asta este vizibil cu ochiul liber. Primele prototipuri au fost utilizate cu succes în cursele offroad și au apărut pe șosea în 1980 odată cu modelul R 80 G/S. Este primul mare Enduro de călătorie din lume. De 40 de ani merge acolo unde alții se fac cale întoarsă - nu există niciun obstacol care să o oprească.

+ Află mai multe
De la sporturi de teren pe șosea

Din 1978 până în 1980:
În 1978 BMW Motorrad a provocat senzație cu un precursor al primului model GS: GS 80 câștigă două medalii de aur la Campionatul Mondial Six Days. A fost conceput de echipa internă de dezvoltatori fără a avea o comandă oficială. Dar succesul înregistrat demonstrează că inginerii și mecanicii au avut dreptate: Motocicleta lor a oferit plăcere la condus atât​​ offroad, cât și pe șosea și a fost lansată pe piață în 1980, sub un nume ușor modificat, BMW R 80 G/S.

Drumul spre victorie începe

Din 1980 până în 1987:
Cu modelul GS, BMW Motorrad realizează sinteza perfectă între offroad și șosea: Indiferent de suprafață, șoferul are vehiculul sub control în orice situație și se bucură de confort maxim chiar și pe rutele mai lungi. Punctul culminant este brațul pivotant cu un singur braț Monolever, care este folosit pentru prima dată pe o motocicletă la nivel internațional - rezultă o greutate mai mică și permite schimbarea rapidă a roții din spate.Cu modelul R 80 G/SBMW Motorradîntemeiază segmentul de motocicleteEnduro de mari dimensiuni,confortabile,segment în care este lider și în prezent.

Modelul GS atrage prin: capacitate cilindrică mai mare, mai multă putere

Din 1987 până în 1996:
Noul model de top R 100 GS stabilește o capacitate cilindrică de excepție - va fi cel mai puternic și cel mai rapid Enduro de pe piață. La roata din spate, brațul pivotant cu articulație dublă Paralever asigură o manevrare fără efort atât offroad, cât și pe șosea. Modelul devine cunoscut grație vopselei în culorile caracteristice negru și galben, sub numele de „Bumblebee“. Culoarea reprezintă și astăzi un adevărat element de bază pentru iubitori, iar anul acesta înfrumusețează modelele speciale ale „Ediției 40 de ani GS”.

Un nou capitol în segmentul motocicletelor Enduro de călătorie

Din 1994 până în 2003:
GS-ul este pe cale să devină o emblemă și totuși se află într-o continuă transformare: În 1994 s-a lansat modelul R 1100 GS, primul Enduro cu un motor boxer cu patru supape. Acesta se remarcă printr-o manevrare ușoară offroad și prin cele mai bune caracteristici pentru turele lungi. Caracteristicile de Tourer sunt dezvoltate sistematic, iar în 2002 modelul R 1150 GS Adventure este și mai bine adaptat la nevoile călătorilor pe distanțe lungi - astfel ia naștere seria Adventure.

De la un cilindru la doi cilindri

Din 2000 până în 2008:

Modelele „Funduro“ F 650 și F 650 ST foarte populare și potrivite și pentru începători au la început de mileniu un concept revizuit al motorului. Grație noului agregat cu un singur cilindru răcit cu apă, piloții modelului F 650 GS și F 650 GS Dakar nu numai că au parte de suficientă motorizare pentru utilizarea de zi cu zi, ci se bucură și de o senzație specifică Enduro. În 2008, cele două modele Enduro complet nou dezvoltate F 650 GS și F 800 GS au fost echipate cu un motor cu două cilindri în linie, răcit cu lichid. Acest lucru înseamnă aventură pură chiar și pentru clasa de mijloc.

De la motoarele boxer răcite cu aer la cele răcite cu apă

Din 2004 până în 2017:

În 2004 BMW Motorrad a reinventat modelul R 1200 GS. Modelul beneficiază de o capacitate cilindrică mai mare, mai multă putere și cuplu, ceea ce îl face și mai dinamic pe orice tip de teren - în același timp are cu 30 de kilograme mai puțin. Aproape zece ani mai târziu, începe o nouă eră, deoarece inginerii de la BMW Motorrad echipează modelul R 1200 GS cu un motor boxer răcit cu apă - o noutate absolută. Motocicleta beneficiază și de un șasiu semi-activ cu Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), care ridică manevrarea și confortul la condus la un nou nivel.

Modelul GS devine și mai puternic

BMW Motorrad a continuat să lucreze la modelul Mythos GS și în anii care au urmat. Popularul model R 1250 GS vine cu un motor boxer cu doi cilindri, dezvoltat în continuare: Grație controlului variabil al arborelui cu came BMW ShiftCam, modelul oferă mai multă putere în toate intervalele de turație ale motorului și face din modelul GS-ul unul tot mai bun. În plus, modelele de clasă medie F 750 GS și F 850 ​​GS sunt în permanentă dezvoltate și oferă și mai multă plăcere la condus, cu capacitatea cilindrică sporită și șasiul modificat.

Garanție 3 ani.

Mergi & mergi & mergi. Îți dăm un an în plus.

Acum există o garanție de 3 ani la toate motocicletele.

#spiritofgs

#SpiritofGS reunește motocicliști de peste 40 de ani - grație comunității sale, este răspândit în întreaga lume. Trebuie doar să porniți la drum, să trăiți noi aventuri și să descoperiți necunoscutul - împreună scriem mereu povești noi. Lasă comunitatea GS să te inspire pentru experiențe noi. Trăiește #SpiritofGS.

+ Află mai multe

Trăiește aventura comunității GS

Pornește în aventuri GS captivante cu noua noastră serie „Adventures of a Lifetime“.

+ Află mai multe

Mai multe despre #SpiritofGS

spinner