Date tehnice

Motor
Tipul

Motor în patru timpi cu doi cilindri în linie, răcit cu apă, patru supape pe cilindru, doi arbori cu came în chiulasă, lubrifiere cu carter uscat

Alezaj / cursă

84 mm x 77 mm

Capacitate

853 cc

Putere nominală

70 kW (95 CP) la 8 250 rpm
OE limitare de putere la 35 kW (48 CP) la 6 500 rpm
OE combustibil simplu, fără plumb RON91: 66 kW (90 CP) la 8 000 rpm  

Cuplu max.

92 Nm la 6 250 rpm
OE limitare de putere la 63 Nm la 4 500 rpm
OE combustibil simplu, fără plumb RON91: 86 Nm la 6 250 rpm

 

 

 

Raport de compresie

12,7 : 1

Control al amestecului

Injecție electronică

Control emisii

Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU-4  

Performanță / consum de combustibil
Viteză maximă

peste 200 km/h

Consum de combustibil per 100 km, bazat pe cicluri de testare armonizate la nivel mondial

4,1 l

Tip combustibil

Super fără plumb, cifră octanică minimă 95 (RON)
OE cifră octanică minimă 91, simplă, fără plumb (RON)  

Sistem electric
Alternator

alternator cu magneți permanenți 416 W (putere nominală)  

Baterie

12 V / 10 Ah, fără întreținere  

Transmisie de putere
Ambreiaj

Ambreiaj multidisc umed (anti-hopping) acționat mecanic  

Cutie de viteze

Cutie de viteze cu 6 trepte, sincronizată constant, integrată în carterul motorului  

Transmisie

Lanț inelar neîntrerupt cu amortizare la șoc în butucul roții din spate  

Șasiu / frâne
Cadru

Cadru tip pod, construcție cu carcasă din oțel  

Amplasare roată față / suspensie

Furcă telescopică inversată, Ø 43 mm  

Amplasare roată spate / suspensie

Basculă dubluă turnată din aluminiu, amortizor central WAD, arc pretensionat reglabil hidraulic, amortizare pe recul reglabilă
   

Cursă sistem de suspensie, față / spate

204 mm / 219 mm (OE: kit de coborâre a suspensiei 184 mm / 199 mm)  

Ampatament

1 593 mm
   

Distanță de fugă

126 mm 

Unghi cap coloană de direcție

62° 

Roți

Roți cu spițe încrucișate  

Jantă, față

2,15 x 21"  

Jantă, spate

4,25 x 17"  

Anvelopă, față

90/90 21 

Anvelopă, spate

150/70 R17

Frână, față

Frână cu două discuri, discuri de frână flotante, Ø 305 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe  

Frână, spate

Frână cu monodisc, Ø 265 mm, etrier flotant cu un piston  

ABS

BMW Motorrad ABS (decuplabil)  

Dimensiuni / greutăți
Înălțime șa

860 mm (OE kit de coborâre a suspensiei: 815 mm, OE șa joasă: 835 mm, OE șa confort: 875 mm, OA șa Rallye: 890 mm)
   

Curbă pe interior a piciorului

1 910 mm (OE kit de coborâre a suspensiei: 1 830 mm, OE șa joasă: 1 870 mm, OE șa confort: 1 950 mm, OA șa Rallye: 1 980 mm)  

Volum util rezervor

15 l 

Rezervă

aprox. 3,5 l

Lungime

2 305 mm

 

 

 

Înălțime (fără oglinzi)

1 356 mm

Lățime (inclusiv oglinzi)

922 mm 

Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin

229 kg

1)
Masă totală permisă

445 kg 

Sarcină (cu echipament standard)

216 kg

1) Conform instrucțiunilor din Regulamentul UE nr. 168/2013 cu toate lichidele, cu echipament standard și alimentat cu cel puțin 90% din volumul util al rezervorului

Echipament standard

 

 

 

  • BMW Motorrad ABS
  • ASC (Controlul automat al stabilității)
  • Moduri de pilotaj Ploaie / Stradă
  • Computer de bord Pro
  • Far spate cu LED
  • Priză de putere 12 V
  • Manetă reglabilă de frână și ambreiaj
  • Protecție pentru motor

 

 

 

+ Află mai multe

Echipament opțional

  • ESA (Reglarea electronică a suspensiei) dinamic
  • DTC (Control dinamic al tracțiunii)
  • Moduri de pilotaj Pro (Dinamic / Enduro / Enduro Pro)
  • Far cu LED, inclusiv lumină de rulare pe timp de zi cu LED
  • Conectivitate, inclusiv display TFT color de 6,5"
  • Treaptă Pro Shift Assistant
  • Keyless Ride
  • RDCTPC (Controlul presiunii în anvelope)

+ Află mai multe

Mai multă individualitate

Pentru nevoile tale.

GS în totalitate: o gamă largă de echipamente speciale și accesorii originale BMW Motorrad este disponibilă pentru modelul F 850 GS. Îţi permite adaptarea motocicletei tale pentru a satisface întru totul nevoile și cerințele tale.

AFLĂ MAI MULTE
spinner