Date tehnice

Motor
Tip
Motor în patru timpi cu patru cilindri în linie, răcit cu apă, patru supape pe cilindru, doi arbori cu came în chiulasă
Alezaj x cursă
80 mm x 49,7 mm
Capacitate

999 cc

Putere max.
121 kW (165 CP) la 11 000 rpm
Cuplu max.
114 Nm la 9 250 rpm
Raport de compresie
12.0:1
Prepararea combustibilului
Injecție electronică de combustibil
Control emisii
Convertizor catalitic cu trei căi reglementat, țeavă de legătură, în conformitate cu normele de emisii EU4
Performanță / consum de combustibil
Viteză maximă
Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, bazat pe cicluri de testare armonizate la nivel mondial
6,7 l
Tip combustibil
Cifră octanică 95-98, premium fără plumb (RON) (comanda de detonație; capacitate nominală de încărcare cu combustibil cu cifra octanică 98)
Sistem electric
Alternator
486 W
Baterie
12 V/8 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj
Ambreiaj multidisc umed, ambreiaj anti-hopping, acționat mecanic
Cutie de viteze
Cutie de viteze cu șase trepte, cu sincronizare cu roți dințate cilindrice
Transmisie secundară
Lanț 17/45
Suspensie / frâne
Cadru
Cadru tip pod, din aluminiu, cu motor portant
Suspensie față / elemente pneumatice
Furcă telescopică inversată, diametru 46 mm, amortizare reglabilă la revenire/comprimare reglabilă
Suspensie spate / elemente pneumatice
Basculă dublă din aluminiu, amortizor central, amortizare de recul reglabilă
Cursă suspensie, față/spate
140 mm / 140 mm
Ampatament
1 548 mm
Distanță de fugă
117 mm
Unghi cap coloană de direcție
64,5°
Roți
Aluminiu turnat
Dimensiuni jante, față
3,50 x 17"
Dimensiuni jante, spate
6,00 x 17"
Anvelopă, față
120/70 ZR 17
Anvelopă, spate
190/55 ZR 17
Frână, față
Frână cu două discuri, diametru de 320 mm, discuri flotante, etriere fixe radiale cu patru pistonașe
Frână, spate
Frână cu monodisc, diametru de 265 mm, etrier flotant cu un două pistonașe
ABS
ABS BMW Motorrad Race, parțial integrat, decuplabil
ASC
Controlul automat al stabilității
Dimensiuni / greutăți
Lungime
2 183 mm
Lățime (inclusiv oglinzi)
940 mm
Înălțime (fără oglinzi)
1 408 mm
Înălțime șa, masă proprie

840 mm (șa HP Sports, înaltă (accesoriu): 855 mm; kit de suspensie (OE): 790 mm) 

Curbă suport interior, masă proprie

1 895 mm (HP șa Sports, sus (accesoriu): 1 925 mm; kit de suspensie (OE): 1 790 mm)     

Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum

228 kg

1)
Masă max. permisă
444 kg
Sarcină max. (cu echipament standard)
216 kg
Volum util rezervor
20 l
rezerva fiind de
aprox. 4 l

1) Conform instrucțiunilor din Regulamentul UE nr. 168/2013 cu toate lichidele, cu echipament standard și alimentat cu cel puțin 90% din volumul util al rezervorului

Echipament standard

Echipament
  • Parbriz transparent, reglabil în două trepte
  • Șa formată dintr-o bucată (înălțime șa: 840 mm; curbă suport interior: 1 895 mm)
  • Sistem cu cheie comună pentru încuietorile de contact, de direcție, a capacului pentru orificiul de umplere cu combustibil și a șeii
  • Încuietoare integrată de contact și direcție
  • Manetă de frână reglabilă
  • Compartiment de depozitare sub șa pasagerului
  • Manualul utilizatorului
Sistem electric
  • Lumini permanent iluminate
  • Faruri și faruri de fază lungă, dispuse asimetric
  • Display multifuncțional, cu luminozitate reglabilă
  • Sistem cu un singur fir (magistrală CAN)
  • Imobilizator electronic
  • Generator trifazat de 486 W și priză de 12 V
  • Senzor de cădere
  • Interfață pentru diagnostic
  • Sistem de lumini de avarie
  • Indicatoare fumurii și lampă spate cu LED
Caracteristici speciale
  • 2 moduri de pilotaj ajustabile „Ploaie” și „Drum”: BMW Motorrad Race ABS și ASC (Control automat al stabilității) ajustat la modurile de pilotaj
  • Ambreiaj multidisc în baie de ulei, anti-hopping, acționat mecanic
  • Suport pentru numere de înmatriculare poate fi scos
+ Află mai multe

Mai multă individualitate

Echipamente și accesorii speciale.

Cu ajutorul gamei extinse de echipamente speciale și accesorii originale BMW Motorrad, S 1000 XR poate fi adaptat pentru a corespunde perfect preferințelor tale individuale.

Află mai multe