Date tehnice

Motor
Tipul
Motor boxer cu doi cilindri în patru timpi răcit cu aer/ulei, patru supape radiale per cilindru, doi arbori cu came în chiulasă, arbore de echilibrare central
Alezaj x cursă
101 mm x 73 mm
Capacitate

1 170 cc

Capacitate nominală de încărcare
110 cp (81 kW) la 7 750 rpm
Cuplu max.
116 Nm la 6 000 rpm
Raport de compresie
12,0:1
Management combustibil / motor
Injecție electronică cu combustibil în țeava de admisie, gestionare electronică a turațiilor cu oprire la depășire, aprindere cu scântei duble
Control emisii
Convertizor catalitic cu trei căi reglementat, în conformitate cu normele de emisii EU4
Kilometraj/ consum
Viteză maximă
Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, bazat pe cicluri de testare armonizate la nivel mondial
5,3 l
Tip combustibil
Benzină fără plumb, cifră octanică 95-98 (RON) (capacitate nominală de încărcare cu cifra octanică 98 (RON))
Sistem electric
Alternator
Generator trifazat de 720 W
Baterie
12 V/14 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj
Ambreiaj uscat cu un singur disc, acționat hidraulic
Cutie de viteze
Cutie de viteze cu 6 trepte, cu sincronizare și roți dințate elicoidale
Transmisie secundară
Transmisie cu arbore
Suspensie / frâne
Cadru
Cadrul cu trei secțiuni alcătuit din subcadre față și spate din două secțiuni, motor/cutie de viteze portantă, cadrul pentru locul din spate poate fi scos dacă se merge de unul singur
Suspensie față / elemente pneumatice
Furcă telescopică cu diametru jambă de 43 milimetri
Suspensie spate / elemente pneumatice
Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor central, pretensionarea arcului poate fi reglată la infinit cu cheia cu gheară, amortizare pe recul reglabilă
Cursă suspensie, față/spate
125 mm / 140 mm
Ampatament
1 491 mm
Distanță de fugă
103,9 mm
Unghi cap coloană de direcție
63,6°
Roți
Jante turnate cu spițe
Dimensiuni jante, față
3,50 x 17"
Dimensiuni jante, spate
5,50 x 17”
Anvelopă, față
120/70 ZR 17
Anvelopă, spate
180/55 ZR 17
Frână, față
Frână cu două discuri, cu diametru de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistonașe
Frână, spate
Frână cu monodisc, cu un diametru de 265 mm, etrier flotant cu două pistonașe
ABS
ABS BMW Motorrad
Dimensiuni / greutăți
Înălțime șa, masă proprie

805 mm (șa față Custom (accesoriu): 795 mm)

Curbă suport interior, masă proprie

1 785 mm (șa față Custom (accesoriu):  1 775 mm)

Volum util rezervor
17 l
rezerva fiind de
aprox. 3,5 l
Lungime
2 105 mm
Înălțime (inclusiv oglinzi)
1 105 mm
Lățime (inclusiv oglinzi)
920 mm
Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum

219 kg

1)
Masă max. permisă
430 kg
Sarcină max. (cu echipament standard)
210 kg

1) Conform instrucțiunilor din Regulamentul UE nr. 168/2013 cu toate lichidele, cu echipament standard și alimentat cu cel puțin 90% din volumul util al rezervorului

Echipament standard

Echipament
  • Rezervor de combustibil din oțel, 17 l
  • Șa formată dintr-o bucată (înălțime șa: 805 mm)
  • Se pot monta un cadru pentru pasager pe locul din spate, o șa pentru spate și scărițe pentru locul din spate (vezi accesoriile speciale)
  • Sistem cu cheie comună pentru contact, rezervor și direcție
  • Suporturi laterale cu întrerupător de circuit
  • Manete reglabile de frână și ambreiaj - setări multiple
  • Manualul utilizatorului și scule
Caracteristici speciale
  • BMW Motorrad ABS (decuplabil)
  • Scărițe
Sistem electric
  • Lumini permanent iluminate și sistem de lumini de avarie
  • Display multifuncțional pe tahometru
  • Priză de putere
  • Magistrală CAN cu sistem cu un singur fir (SWS)
  • Imobilizator electronic
  • Interfață pentru diagnostic
  • Generator 720 W
  • Indicatoare de culoare albă și lampă spate cu LED
+ Află mai multe

Mai multă individualitate

Customizare cu stil.

Gama largă de echipamente și accesorii speciale include și două rezervoare de aluminiu, roți din sârmă sau piese HP din carbon. R nineT Racer este pregătit în mod optim și pentru piese montate și fabricate special, cum ar fi piesele prelucrate noi. Pentru că îi place să lucreze cu mâinile la fel de mult ca turația încrezătoare pe gaz.

Află mai multe