* Recomandare de preț fără caracter obligatoriu. Prețul afișat include TVA 19%. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați cel mai apropiat dealer BMW Motorrad.

BMW R nineT Urban G/S în „Edition 40 Years GS“

Design legendar

Designul cu negru și galben al „Edition 40 Years GS” aduce un omagiu primului enduro de călătorie legendar de la BMW Motorrad. În primul rând modelului R 100 GS. Accentele distinctive amintesc în mod clar de vehiculul care la acea vreme a fost poreclit rapid „Bumblebee”. La modelul R nineT Urban G/S „Edition 40 Years GS” de astăzi, capacele de chiulasă Option 719 frezate și protecția pentru mâini galbene dovedesc atenție la detalii. Pneurile pentru teren și instalația de eșapament Scrambler ridicată completează aspectul. Iar vizual, amintesc de cei 40 de ani de istorie plină de viață a modelelor GS.

Accentele versiunii „Edition 40 Years GS”

Designul inconfundabil al modelului R nineT Urban G/S și aspectul legendar al modelului „Bumblebee”: un aspect unic plin de istorie și succese.

+ Află mai multe
Inscripție 1200 cc pe rezervor
În imagine vedem inscripția 1200 cc de pe rezervorul modelului R nineT Urban G/S.
Șa negru-galbenă cu broderie GS
În imagine vedem șaua negru-galbenă a modelului R nineT Urban G/S.
Protecție pentru mâini de culoare galbenă
În imagine vedem protecția pentru mâini de culoare galbenă a modelului R nineT Urban G/S.
Option 719 Capace de chiulasă
În imagine vedem capacul de chiulasă al modelului R nineT Urban G/S.
Parbriz cu logoul GS
În imagine vedem parbrizul modelului R nineT, inclusiv logoul GS
Autocolant 40 de ani GS pe rezervor
În imagine vedem autocolantul 40 de ani GS de pe rezervorul modelului R nineT Urban G/S.
Jantă aurie
În imagine vedem jantele aurii ale modelului R nineT Urban G/S.
Instalație de eșapament
În imagine vedem instalația de eșapament ridicată a modelului R nineT Urban G/S.

Modelul R nineT Urban G/S – un punct de plecare fascinant

Modelul R nineT Urban G/S – un punct de plecare fascinant

Modelul R nineT Urban G/S inspiră. Aspectul inconfundabil, motorul boxer modern, geometria și comportamentul la deplasare echilibrat promit o plăcere de a conduce pură. Și grație numeroaselor opțiuni de individualizare, poți transforma acest model exact în vehiculul dorit de tine. Pe motocicleta ta ești la fel de încrezător atât în oraș, cât și în excursii spontane pe pietrișul de după asfalt. Numele este programul: R nineT Urban G/S.

+ Află mai multe

40 de ani de atracție pentru aventură

Modelul optic pentru R nineT Urban G/S: În 40 de ani modelul GS a călătorit aproape peste tot în lume. Din Africa până în Asia Centrală: O motocicletă care face față cu brio oricărui tip de teren și drum - se deplasează cu putere înainte și sfidează curajos elementele. GS este pionierul modelului enduro de călătorie.

+ Află mai multe
1980
Lansarea primului model GS, R 80 G/S
6
Generații GS cu numeroase variante de model
40
Ani de experiențe unice cu mitul GS
1.2
Până în prezent au fost construite peste 1,2 milioane de modele GS

Timp de 40 de ani GS a fost un simbol al aventurii, al curiozității pentru necunoscut și al unei comunități care trăiește #SpiritOfGS cu fiecare kilometru. Povestea sa de succes începe în 1980 cu modelul R 80 G/S: Devine rapid o motocicletă îndrăgită pentru toate provocările de pe șosea și offroad.

+ Află mai multe
De la sporturi de teren pe șosea

Din 1978 până în 1980:
În 1978 BMW Motorrad a provocat senzație cu un precursor al primului model GS: GS 80 câștigă două medalii de aur la Campionatul Mondial Six Days. A fost conceput de echipa internă de dezvoltatori fără a avea o comandă oficială. Dar succesul înregistrat demonstrează că inginerii și mecanicii au avut dreptate: Motocicleta lor a oferit plăcere la condus atât​​ offroad, cât și pe șosea și a fost lansată pe piață în 1980, sub un nume ușor modificat, BMW R 80 G/S.

Drumul spre victorie începe

Din 1980 până în 1987:
Cu modelul GS, BMW Motorrad realizează sinteza perfectă între offroad și șosea: Indiferent de suprafață, șoferul are vehiculul sub control în orice situație și se bucură de confort maxim chiar și pe rutele mai lungi. Punctul culminant este brațul pivotant cu un singur braț Monolever, care este folosit pentru prima dată pe o motocicletă la nivel internațional - rezultă o greutate mai mică și permite schimbarea rapidă a roții din spate.Cu modelul R 80 G/SBMW Motorradîntemeiază segmentul de motocicleteEnduro de mari dimensiuni,confortabile,segment în care este lider și în prezent.

Modelul GS atrage prin: capacitate cilindrică mai mare, mai multă putere

Din 1987 până în 1996:
Noul model de top R 100 GS stabilește o capacitate cilindrică de excepție - va fi cel mai puternic și cel mai rapid Enduro de pe piață. La roata din spate, brațul pivotant cu articulație dublă Paralever asigură o manevrare fără efort atât offroad, cât și pe șosea. Modelul devine cunoscut grație vopselei în culorile caracteristice negru și galben, sub numele de „Bumblebee“. Culoarea reprezintă și astăzi un adevărat element de bază pentru iubitori, iar anul acesta înfrumusețează modelele speciale ale „Ediției 40 de ani GS”.

Un nou capitol în segmentul motocicletelor Enduro de călătorie

Din 1994 până în 2003:
GS-ul este pe cale să devină o emblemă și totuși se află într-o continuă transformare: În 1994 s-a lansat modelul R 1100 GS, primul Enduro cu un motor boxer cu patru supape. Acesta se remarcă printr-o manevrare ușoară offroad și prin cele mai bune caracteristici pentru turele lungi. Caracteristicile de Tourer sunt dezvoltate sistematic, iar în 2002 modelul R 1150 GS Adventure este și mai bine adaptat la nevoile călătorilor pe distanțe lungi - astfel ia naștere seria Adventure.

De la un cilindru la doi cilindri

Din 2000 până în 2008:

Modelele „Funduro“ F 650 și F 650 ST foarte populare și potrivite și pentru începători au la început de mileniu un concept revizuit al motorului. Grație noului agregat cu un singur cilindru răcit cu apă, piloții modelului F 650 GS și F 650 GS Dakar nu numai că au parte de suficientă motorizare pentru utilizarea de zi cu zi, ci se bucură și de o senzație specifică Enduro. În 2008, cele două modele Enduro complet nou dezvoltate F 650 GS și F 800 GS au fost echipate cu un motor cu două cilindri în linie, răcit cu lichid. Acest lucru înseamnă aventură pură chiar și pentru clasa de mijloc.

De la motoarele boxer răcite cu aer la cele răcite cu apă

Din 2004 până în 2017:

În 2004 BMW Motorrad a reinventat modelul R 1200 GS. Modelul beneficiază de o capacitate cilindrică mai mare, mai multă putere și cuplu, ceea ce îl face și mai dinamic pe orice tip de teren - în același timp are cu 30 de kilograme mai puțin. Aproape zece ani mai târziu, începe o nouă eră, deoarece inginerii de la BMW Motorrad echipează modelul R 1200 GS cu un motor boxer răcit cu apă - o noutate absolută. Motocicleta beneficiază și de un șasiu semi-activ cu Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), care ridică manevrarea și confortul la condus la un nou nivel.

Modelul GS devine și mai puternic

BMW Motorrad a continuat să lucreze la modelul Mythos GS și în anii care au urmat. Popularul model R 1250 GS vine cu un motor boxer cu doi cilindri, dezvoltat în continuare: Grație controlului variabil al arborelui cu came BMW ShiftCam, modelul oferă mai multă putere în toate intervalele de turație ale motorului și face din modelul GS-ul unul tot mai bun. În plus, modelele de clasă medie F 750 GS și F 850 ​​GS sunt în permanentă dezvoltate și oferă și mai multă plăcere la condus, cu capacitatea cilindrică sporită și șasiul modificat.

3 ani garanție.

Pilotezi, pilotezi și nu te mai oprești. Îți dăm un an în plus.

Acum există o garanție de 3 ani pentru toate motocicletele.

#SpiritOfGS

SpiritOfGS reunește motocicliști de peste 40 de ani - grație comunității sale este răspândit în întreaga lume. Trebuie doar să porniți la drum, să trăiți noi aventuri și să descoperiți necunoscutul - împreună scriem mereu povești noi. Lasă comunitatea GS să te inspire pentru experiențe noi. Trăiește #SpiritofGS.

+ Află mai multe

Trăiește aventura comunității GS

Pornește în aventuri GS captivante cu noua noastră serie „Adventures of a Lifetime”.

+ Află mai multe

Mai multe despre #SpiritofGS

spinner