HP4 RACE

750 de bucăți individuale*

* Recomandare de preț fără caracter obligatoriu. Prețul afișat include TVA 19%. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați cel mai apropiat dealer BMW Motorrad.

Numai pentru pista de curse.

BMW HP4 RACE

Maximizat la esență

HP4 RACE este mai mult decât suma părților sale. Această motocicletă este emoție în stare pură. Începând de la procesul de dezvoltare și până la pilotajul pe pistă, pasiunea este elementul care a făcut din această motocicletă de curse ceea ce este în prezent. Un motor al inovării, conceput pentru a depăși limitele. Motocicleta HP este prima din lume care oferă un cadru realizat integral din fibră de carbon și jante produse în întregime din fibră de carbon. La o putere de 158 kW (215 CP), cântărește numai 146 de kilograme (greutate fără combustibil). O motocicletă produsă manual, care se va transforma din vis în realitate pentru 750 de pasionați.

Performanță pură de 750 de ori

HP4 RACE este o capodoperă a măiestriei inginerești. Fiecare dintre cele 750 de motociclete de curse care alcătuiesc această serie limitată a fost produsă manual de specialiștii noștri și a primit o etichetă adezivă numerotată. Pasiune în stare concentrată, pe care o producem numai pentru cei care o împărtășesc. Pentru cei care nu au limite și merg întotdeauna mai departe. Pentru cei care traversează frontierele, cei ale căror cerințe nu numai că sunt satisfăcute de HP4 RACE, ci sunt și într-un continuu proces de redefinire. Există puțini oameni de acest gen. Mai precis, șapte sute cincizeci.

+ Află mai multe

Un nou punct de referință în construcția de componente ușoare

Cadrul modelului HP4 RACE este realizat din fibră de carbon continuă și este o componentă neîntreruptă, de la capul de direcție și până la pivotul basculei. În comparație cu cadrul standard, cântărește cu patru kilograme mai puțin. Când este vorba despre tehnologia cu fibră de carbon a modelului BMW HP4 RACE, nu contează atât de mult aspectul, ci mai degrabă caracteristicile. Acestea facilitează precalcularea și încorporarea torsiunii și rigidității dependente de funcții. La fel de rigid ca aluminiul, la fel de dur ca oțelul. Toate avantajele materialului de carbon au fost valorificate pe deplin la realizarea jantelor. Acestea rămân deosebit de flexibile.

+ Află mai multe

Designul modelului HP4 Race

HP4 RACE în repaus. O imagine cu valoare de raritate.

Perfecțiune până în cele mai mici detalii.

Dezvoltat în cele mai mici detalii pentru circuit, HP4 RACE are o carenă frontală autoportantă din fibră de carbon care practic devorează curentul de aer cu partea sa frontală divizată agresiv, cu conductele de ram air în spate. Parbrizul cu formă de dom oferă motociclistului o protecție optimă, menținându-l într-o poziție aerodinamică. Combinația perfectă dintre suprafețele vopsite și cele din fibră de carbon face din HP4 RACE o vedetă absolută atunci când poate fi admirat în repaus. Începe o nouă eră și din perspectiva culorilor. Cu HP4 RACE, prezentăm noile culori HP ale sporturilor cu motor, Light white uni / Racing blue metalizat / Racing red uni.

+ Află mai multe

Motor în patru timpi cu patru cilindri în linie

158
kW (215 CP) la 13 900 rpm (turație maximă 14 500 rpm)
999
cc capacitate
120
Nm / cuplu
14.500
U/min / cuplu maxim
Motor în patru timpi cu patru cilindri în linie, răcit cu apă/ulei

Construit manual. Configurat pentru performanță maximă.

Construit manual. Configurat pentru performanță maximă.

Produs manual în Berlin, motorul HP4 RACE constituie o evoluție a propulsoarelor din campionatele mondiale de anduranță și de Superbike. Dezvoltă 158 kW (215 CP), iar turația maximă a crescut până la 14 500 rpm. Cuplul maxim de 120 Nm se obține la 10 000 rpm. Prima revizie, inclusiv schimbul de ulei, se efectuează după ce motorul a fost rodat și testat pe bancul de probă de către specialiștii noștri. Motorul este verificat cu endoscopul și se reglează timpii de injecție și jocul supapelor. Aceasta înseamnă că HP4 RACE este gata să-și atingă potențialul deplin pe pistă încă din momentul livrării.

+ Află mai multe

Experimentează sunetul HP4 Race

Pachet software 2D

Software de analiză și configurare pentru motocicleta ta HP4 Race.

Descoperă acum
Software pentru Race Calibration Kit
  • Descarcă software-ul pentru Race Calibration Kit
    ZIP   |   56.37 MB

Caracteristicile principale ale modelului HP4 RACE

Carenă față autoportantă cu parte frontală divizată
Tablou de bord 2D
Unitate de comutare WSBK cu Brembo RCS
Furcă Öhlins FGR 300
Sistem de evacuare Akrapovič din titan solid
Carenă spate autoportantă din fibră de carbon cu mouse GPS 2D
Etrier de frână Brembo GP 4 PR
Bară amortizor Öhlins TTX 36 GP
Caracteristicile principale în detaliu
  • Motor

    Putere și perfecțiune. Carcasa motorului a fost supusă presării izostatice la cald, cele mai mici bule de aer fiind eliminate din fiecare piesă individuală la suprapresiune. Bielele din oțel, ușoare și de mare rezistență, speciale pentru sporturile cu motor, sunt cuplate la 0,5 g și se deplasează în arborele cotit bine echilibrat. Cele patru pistoane sunt cuplate și optimizate pentru a rezista la turațiile și sarcinile crescute. Presiunea maximă reglementată a uleiului din pompa de ulei a fost redusă de la 6 la 5 bar și, în combinație cu uleiul subțire 0W40, contribuie la reducerea semnificativă a pierderii de putere. Fiecare motor HP4 RACE este testat la capacitatea de ardere. După retragerea motorului, camera de combustie este verificată cu endoscopul pentru a se detecta orice coliziuni ale pistonului de plafonul camerei de combustie. Motorul testat pe bancul de probă este pe deplin rezilient din primul moment de funcționare.

  • Frâne

    Performanța frânelor este de cel mai înalt nivel. Etrierul de frână Brembo GP 4 PR este bine cunoscut de la Moto GP. Cuprinde un disc de frână de competiție T-flotant, cu diametrul de 320 mm. Cu grosimea de 6,75 mm, poate rezista la cele mai mari sarcini. Etrierul de frână monobloc este deosebit de rezistent la temperatură, iar pistonașele din titan cu frecare redusă completează performanța frânelor. Etrierele de frână sunt prevăzute cu plăcuțe de frână de competiție Brembo /04.

  • Scărițe + asistent de comutare

    Cutia de viteze EVO cu 6 trepte are curse reduse ale schimbătorului și include o transmisie secundară. Cutia de viteze este controlată prin intermediul Pro Shift Assistant HP RACE. Motociclistul primește feedback clar la fiecare schimbare de treaptă de viteză, datorită lipsei unui mecanism de acționare cu arc. Așa cum se întâmplă de obicei în sporturile de curse, schimbarea părților este eliminată, iar prima treaptă de viteză este situată în partea de sus. Treptele 2-6 sunt comutate în jos. Dacă este necesar, mecanismul de cuplare a vitezelor poate fi convertit în format de stradă. Controlul deplasării pe roata din spate și cuplul maxim al motorului sunt adaptate la modurile de condus respective WET, INT, DRY1, DRY2. Limitatorul de viteză pentru linia boxelor este gata de utilizare când este selectată prima treaptă de viteză. Când motocicleta staționează, controlul la lansare pornește de asemenea automat. Aceasta le asigură motocicliștilor posibilitatea de a se concentra pe deplin pe startul cursei.

  • Capul coloanei de direcție + puntea furcii

    Fiecare motocicletă HP4 RACE are propria plăcuță din carbon numerotată consecutiv, care este aplicată pe puntea furcii. Șasiul funcțional al modelului HP4 RACE poate fi ajustat pentru orice tip de pistă de curse. Folosind reglarea variabilă a offsetului, motocicliștii pot ajusta setarea din fabrică de 30 mm cu inserții de 26-32 mm și 30-28 mm. Unghiul capului coloanei de direcție este cu 0,5° mai mic decât la modelul standard de 65,5°. Acesta poate fi reglat de la +0,5° până la +1°. Datorită acestor setări, se poate obține o variație de 95-112 mm.

  • Unitatea de comutare

    Un panou de butoane din aluminiu frezat pune la dispoziție toate setările de condus importante, cu o deosebită precizie de operare. În partea stângă, pot fi comutate ecranele de afișare ale taboului de bord și efectuate toate setările DTC și EBR. Setarea pentru modurile de condus (WET - INT - DRY1 - DRY2), butonul de start, limitatorul de viteză pentru linia boxelor și comutatorul de oprire de urgență sunt situate în partea dreaptă.

  • Șa + ergonomie

    Ergonomie optimă pentru fiecare motociclist. Înălțimea standard a șeii este de 831 mm, cea mai joasă reglare a șeii (-15 mm) este la 816 mm, iar cea mai înaltă reglare a șeii (+15 mm) este la 846 mm. În plus, sistemul de scărițe frezate are 8 setări diferite. Conicitatea mânerelor poate fi de asemenea ajustată cu 15°.

  • DTC + EBR

    Controlul dinamic al tracțiunii își primește informațiile de la girosenzorul repoziționat. Tracțiunea poate fi reglată de la +7 la -7 și se poate alege între patru moduri de condus disponibile. Modurile (WET - INT - DRY1 - DRY2) diferă din punctul de vedere al schemei de progresie a treptelor de viteză, al cuplului maxim relativ și al specificației de control al deplasării pe roata din spate. Cu ajutorul EBR (frâna de motor), motocicliștii pot influența caracteristicile de frânare și de accelerare, adaptându-le în mod optim la condițiile pistei de curse. 

  • Roți din carbon

    Jantele din fibră de carbon și designul specific al roților reduc greutatea cu 1540 g, în comparație cu jantele forjate. Dimensiunile reduse semnificativ ale roților, în special circumferința, se observă în mod particular la fiecare schimbare de direcție și la frânare. În ceea ce privește îmbinările materialelor, se realizează o blocare pozitivă optimă prin contracția și presarea pieselor suplimentare, cum ar fi suportul pentru lanț făcut din aluminiu. Aceasta permite evitarea completă a soluțiilor cu inserții și sporirea suplimentară a stabilității.

  • Șuruburi din titan

    O greutate fără combustibil de 146 de kilograme (DIN gol 171 kg) nu este ușor de atins. Toate componentele au fost optimizate din punctul de vedere al greutății sau, dacă nu erau necesare, au fost eliminate. S-a verificat până în cele mai mici detalii unde se putea economisi un gram, cu menținerea intactă a funcției sau chiar cu îmbunătățirea acesteia. De exemplu, în cazul motorului și al cadrului se utilizează șuruburi din titan. De dimensiunile 6, 8 și 10, acestea nu reduc numai greutatea, ci și uneltele necesare.

HP4 RACE în detaliu

Experții explică principalele caracteristici

Spre video

Turul fabricii din Berlin

În spatele scenei: producerea modelului HP4 RACE

Spre video

Pe urmele imposibilului

HP4 RACE

Pentru mulți, limitele reprezintă finalul poveștii. Pentru unii, acestea sunt doar începutul. Cu HP4 RACE, vă arătăm pasiunea celor cărora le place să își depășească limitele. Indiferent de ce presupune aceasta - de fiecare dată este vorba despre ceva inimaginabil înainte.

Află mai multe

Accesorii pentru HP4 Race

Prezență puternică în circuit

Sporturile cu motor BMW Motorrad

Trofeul BMW Motorrad Race

Află mai multe

Mai multe modele sport

Pe urmele imposibilului

HP4 RACE

Pentru mulți, limitele reprezintă finalul poveștii. Pentru unii, acestea sunt doar începutul. Cu HP4 RACE, vă arătăm pasiunea celor cărora le place să își depășească limitele. Indiferent de ce presupune aceasta - de fiecare dată este vorba despre ceva inimaginabil înainte.

Află mai multe