Date tehnice

Motor
Design

Motor în patru timpi cu 4 cilindri în linie, răcit cu apă/ulei, patru supape din titan pe cilindru, doi arbori cu came de competiție în chiulasă, baie de ulei frezată, biele Pankl, arbore cotit echilibrat cu precizie și ușurat

Alezaj x cursă

80 mm x 49,7 mm

Cilindree totală

999 cc

Capacitate nominală

kW (215 CP) la 13 900 rpm (turație maximă 14 500 rpm)

Cuplu maxim

120 Nm la 10 000 rpm

Raport de compresie

13,7-13,9 : 1

Prepararea combustibilului

Injecție electronică de competiție, lungime variabilă a conductei de admisie, patru moduri selectabile.

Sistem de evacuare

Injecție electronică de competiție, lungime variabilă a conductei de admisie, patru moduri selectabile.

Performanță / consum de combustibil
Viteză maximă

peste 300 km/h

Calitate combustibil

Benzină superplus fără plumb, cifră octanică minimă 98 (RON)

Sistem electric
Alternator

406 W

Baterie

12 V/5 Ah, Li-ion fără întreținere

Transmisie de putere
Ambreiaj

Ambreiaj multidisc în baie de ulei, ambreiaj antihopping, acționat mecanic.

 

 

 

 

Transmisie

Transmisie de competiție (EVO) cu angrenare constantă cu șase trepte, cu roți dințate cu dinți drepți (treptele 1, 2, 4, 5 și 6)

Transmisie secundară

16/43 (reglabilă ca parte a pachetului de echipamente: pinion 15, 16, 17, foaie 41, 42, 43, 44, 45).

Controlul tracțiunii

DTC reglabil în 15 etape.

Frână de motor

EBR reglabil în 15 etape.

Șasiu și suspensie/frâne
Cadru

Cadru monococă din fibră de carbon RTM cu unghiul capului coloanei de direcție și lagărul basculei reglabile, motor portant.

Cadru spate

Cadru spate monococă din fibră de carbon cu reglarea înălțimii șeii (3 poziții, interval de reglare de 30 mm).

Suspensie față / elemente pneumatice

Furcă Öhlins FGR 300 WSBK, amortizare reglabilă la revenire și comprimare, pretensionare reglabilă, amortizor de direcție reglabil Öhlins SD052, sistem de schimbare rapidă a roții față grație jambelor furcii care se pot roti, cu aripa roții din față montată (etrierele de frână nu trebuie demontate pentru schimbarea roții), rigiditate arc 10,5 N/mm.

Ghidaj roată spate/elemente pneumatice

Basculă WSBK din aluminiu, monoamortizor central Öhlins TTX 36 GP, amortizare reglabilă la revenire și comprimare, pretensionare reglabilă, punct de prindere superior al monoamortizorului reglabil (0/3 mm), abatere reglabilă a monoamortizorului (lungimea lonjeronului de tracțiune), suprafețe de contact pentru bucșele distanțiere ale roții pe întinzătoarele de lanț pentru montare simplă/cu mâini libere a roții, întinzător de lanț din titan pe exterior, din aluminiu pe interior, suporturi din CFRP pentru stander pe basculă, rigiditate arc 95 N/mm

Cursă suspensie, față/spate

130 mm/120 mm

Ampatament

1440 mm

Distanță de fugă

102,5 (reglabilă în intervalul 95-112)

Unghi viraj ghidon

65,5° (reglabil 0,0°, +/-0,5°, +/-1°)

Lonjeron de tracțiune

113 mm (reglabil variabil +/-5 mm fără intervale, în intervale de 0,1 mm)

Pivotul basculei

-3 mm peste K46Mü3 (reglabil +-4 mm,+-3 mm,+-2 mm,+-1,0 mm) -> (specificația HP4R „-2” corespunde K46MÜ3 „-3” = standard)

Lungime basculă

604 mm

Offset punte furcă

30 mm (reglabil 26 mm, 28 mm, 32 mm)

Roți

Jante de carbon, inclusiv bucșe distanțiere presate pentru montarea ușoară a jantei.

Dimensiuni jantă față

3,50 x 17"

Dimensiuni jantă spate

6,00 x 17"

Anvelopă față

 

 

 

120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2

 

 

 

Anvelopă spate

 

 

 

200/60 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2

 

 

 

Frână față

Frână cu două discuri Brembo Racing, discuri de frână T-flotante de competiție, diametru 320 x 6,75 mm, etrier fix monobloc cu 4 pistonașe din titan WSBK GP4-PR, cilindru principal Brembo Racing RCS19X18, inclusiv manetă de frână reglabilă Brembo Racing, manetă de ambreiaj Brembo Racing (fără comutator pe ambreiaj).

Frână spate

Frână cu un disc Brembo Racing, etrier fix WSBK cu 4 pistonașe din titan, diametrul discului de frână 220 x 4,0 mm.

Sistem de scărițe

Sistem de scărițe rigid, frezat din aluminiu și reglabil în 8 poziții 

Supape de ventilație pe conductele pentru lichid de frână

Supape de ventilație rapide „Stahlbus” în toate pozițiile relevante, pentru scurgerea lichidului de frână.

Ergonomie ghidon

Unghiul ghidonului reglabil (15°)

Dimensiuni / greutăți
Înălțime șa la masă proprie

831 mm (șa motociclist joasă / înaltă, 816 / 846 mm) 

Curbă suport interior la masă proprie

aproximativ 1859 mm (șa motociclist joasă / înaltă, 1829 mm / aproximativ 1889 mm)

Volum util rezervor

17,5 l

inclusiv rezervă de

aproximativ 4 l

Lungime

2070

Înălțime

1193

Lățime

777

Greutate fără combustibil

146 kg

1)
Greutate normală de funcționare, gata de drum, cu rezervorul plin 1)

171,4 kg

1) Conform instrucțiunilor din Regulamentul UE nr. 168/2013 cu toate lichidele, cu echipament standard și alimentat cu cel puțin 90% din volumul util al rezervorului

Echipament standard

Echipament
  • DTC (control dinamic al tracțiunii) BMW Motorrad Race +/-7
  • EBR (reglare a frânei de motor) +/-7
  • 4 moduri de condus (WET, INT, DRY1, DRY2)
  • Înregistrare de date 2D/înregistrator tijă/cronometrare a duratei tururilor/GPS, tablou de bord 2D, înregistrare de date 2D pregătită pentru senzorii de cursă suspensie/presiune frâne
  • Limitator de viteză pentru linia boxelor
  • Control la lansare
  • Sistem de scărițe reglabil (8 poziții), ghidon reglabil (unghi), puntea furcii cu ajustarea offsetului (variabilă ca parte a pachetului de echipamente), reglarea înălțimii șeii, reglarea unghiului coloanei de direcție (variabilă ca parte a pachetului de echipamente)
  • Schema de cuplare a asistentului de comutare HP4 Race (sus/jos) deja inversată în stadiul de livrare
  • Unitate cu butoane WSBK
  • Apărătoare manetă de frână HP Race
  • Transmisie secundară variabilă ca parte a pachetului de echipamente (pinion 15, 16, 17 // foaie 41, 42, 43, 44, 45) 
 
+ Află mai multe