Date și echipament.
Performanțe ridicate – în alb-negru. Este evident încă din prima clipă că HP4 RACE este o motocicletă excepțională. Realizările efective și arta pasionantă a ingineriei se reflectă și în valorile performanței. Fiecare componentă în parte, precum și întreaga muncă a specialiștilor noștri, de la cadrul realizat integral din fibră de carbon până la distribuția supapelor, au făcut posibile următoarele date pentru HP4 RACE.
Date tehnice
Motor
Motor în patru timpi cu 4 cilindri în linie, răcit cu apă/ulei, patru supape din titan pe cilindru, doi arbori cu came de competiție în chiulasă, baie de ulei frezată, biele Pankl, arbore cotit echilibrat cu precizie și ușurat
80 mm x 49,7 mm
999 cc
kW (215 CP) la 13 900 rpm (turație maximă 14 500 rpm)
120 Nm la 10 000 rpm
13,7-13,9 : 1
Injecție electronică de competiție, lungime variabilă a conductei de admisie, patru moduri selectabile.
Injecție electronică de competiție, lungime variabilă a conductei de admisie, patru moduri selectabile.
Performanță / consum de combustibil
peste 300 km/h
Benzină superplus fără plumb, cifră octanică minimă 98 (RON)
Sistem electric
406 W
12 V/5 Ah, Li-ion fără întreținere
Transmisie de putere
Ambreiaj multidisc în baie de ulei, ambreiaj antihopping, acționat mecanic.
Transmisie de competiție (EVO) cu angrenare constantă cu șase trepte, cu roți dințate cu dinți drepți (treptele 1, 2, 4, 5 și 6)
16/43 (reglabilă ca parte a pachetului de echipamente: pinion 15, 16, 17, foaie 41, 42, 43, 44, 45).
DTC reglabil în 15 etape.
EBR reglabil în 15 etape.
Șasiu și suspensie/frâne
Cadru monococă din fibră de carbon RTM cu unghiul capului coloanei de direcție și lagărul basculei reglabile, motor portant.
Cadru spate monococă din fibră de carbon cu reglarea înălțimii șeii (3 poziții, interval de reglare de 30 mm).
Furcă Öhlins FGR 300 WSBK, amortizare reglabilă la revenire și comprimare, pretensionare reglabilă, amortizor de direcție reglabil Öhlins SD052, sistem de schimbare rapidă a roții față grație jambelor furcii care se pot roti, cu aripa roții din față montată (etrierele de frână nu trebuie demontate pentru schimbarea roții), rigiditate arc 10,5 N/mm.
Basculă WSBK din aluminiu, monoamortizor central Öhlins TTX 36 GP, amortizare reglabilă la revenire și comprimare, pretensionare reglabilă, punct de prindere superior al monoamortizorului reglabil (0/3 mm), abatere reglabilă a monoamortizorului (lungimea lonjeronului de tracțiune), suprafețe de contact pentru bucșele distanțiere ale roții pe întinzătoarele de lanț pentru montare simplă/cu mâini libere a roții, întinzător de lanț din titan pe exterior, din aluminiu pe interior, suporturi din CFRP pentru stander pe basculă, rigiditate arc 95 N/mm
130 mm/120 mm
1440 mm
102,5 (reglabilă în intervalul 95-112)
65,5° (reglabil 0,0°, +/-0,5°, +/-1°)
113 mm (reglabil variabil +/-5 mm fără intervale, în intervale de 0,1 mm)
-3 mm peste K46Mü3 (reglabil +-4 mm,+-3 mm,+-2 mm,+-1,0 mm) -> (specificația HP4R „-2” corespunde K46MÜ3 „-3” = standard)
604 mm
30 mm (reglabil 26 mm, 28 mm, 32 mm)
Jante de carbon, inclusiv bucșe distanțiere presate pentru montarea ușoară a jantei.
3,50 x 17"
6,00 x 17"
120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2
200/60 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2
Frână cu două discuri Brembo Racing, discuri de frână T-flotante de competiție, diametru 320 x 6,75 mm, etrier fix monobloc cu 4 pistonașe din titan WSBK GP4-PR, cilindru principal Brembo Racing RCS19X18, inclusiv manetă de frână reglabilă Brembo Racing, manetă de ambreiaj Brembo Racing (fără comutator pe ambreiaj).
Frână cu un disc Brembo Racing, etrier fix WSBK cu 4 pistonașe din titan, diametrul discului de frână 220 x 4,0 mm.
Sistem de scărițe rigid, frezat din aluminiu și reglabil în 8 poziții
Supape de ventilație rapide „Stahlbus” în toate pozițiile relevante, pentru scurgerea lichidului de frână.
Unghiul ghidonului reglabil (15°)
Dimensiuni / greutăți
831 mm (șa motociclist joasă / înaltă, 816 / 846 mm)
aproximativ 1859 mm (șa motociclist joasă / înaltă, 1829 mm / aproximativ 1889 mm)
17,5 l
aproximativ 4 l
2070
1193
777
146 kg
171,4 kg
1) Conform instrucțiunilor din Regulamentul UE nr. 168/2013 cu toate lichidele, cu echipament standard și alimentat cu cel puțin 90% din volumul util al rezervorului
Echipament standard
- DTC (control dinamic al tracțiunii) BMW Motorrad Race +/-7
- EBR (reglare a frânei de motor) +/-7
- 4 moduri de condus (WET, INT, DRY1, DRY2)
- Înregistrare de date 2D/înregistrator tijă/cronometrare a duratei tururilor/GPS, tablou de bord 2D, înregistrare de date 2D pregătită pentru senzorii de cursă suspensie/presiune frâne
- Limitator de viteză pentru linia boxelor
- Control la lansare
- Sistem de scărițe reglabil (8 poziții), ghidon reglabil (unghi), puntea furcii cu ajustarea offsetului (variabilă ca parte a pachetului de echipamente), reglarea înălțimii șeii, reglarea unghiului coloanei de direcție (variabilă ca parte a pachetului de echipamente)
- Schema de cuplare a asistentului de comutare HP4 Race (sus/jos) deja inversată în stadiul de livrare
- Unitate cu butoane WSBK
- Apărătoare manetă de frână HP Race
- Transmisie secundară variabilă ca parte a pachetului de echipamente (pinion 15, 16, 17 // foaie 41, 42, 43, 44, 45)