* Imaginile pot conține dotări și accesorii speciale la un cost suplimentar. Preț cu caracter neobligatoriu recomandat de producător, inclusiv TVA 19%, fără transport și ambalaj. Cu excepția modificărilor și erorilor.

Modelul BMW M 1000 RR 50 Years M

Racing like no other - cu un ADN M unic

24 mai 1972. Firmele BMW Motorsport GmbH și actuala BMW M GmbH își încep activitatea. Obiectivul, revoluționar pentru condițiile de la acea vreme, era clar definit și anume: Toate activitățile de curse ale BMW sunt reunite și profesionalizate sub un singur acoperiș. Motosportul, cu provocările sale numeroase, devine combustibilul pentru realizarea vehiculelor și motoarelor. Trăsătura distinctivă este emblema simbolică BMW Motorsport cu cele trei culori: albastru, roșu și violet.

Modelul M RR 50 Years M: Aproape 100 de ani de spirit de curse moto și 50 de ani de istorie motorsport combinate într-o singură motocicletă exclusivă.

 ”

Astrid Neudecker,

Product Manager

BMW M este de 50 de ani sinonim cu dorința de performanță și pasiunea, cu tehnologia de curse și succesul în curse, precum și cu perfecțiunea și performanța maximă, atât în domeniul automobilelor, cât și al motocicletelor – la nivel mondial. Acest ADN istoric este reunit în modelul M RR 50 Years M. Cu genele sale extraordinare, este creat pentru toți cei cu cerințe foarte stricte de performanță, exclusivitate și individualitate.

+ Află mai multe

M la prima vedere

Born on the Racetrack

Modelul M RR 50 Years M vine cu dotarea de serie care include pachetul M Competition cu piese din carbon și piese frezate M, lanțul M Endurance, o basculă din aluminiu eloxat, pachetul pentru pasager și codul de activare pentru M GPS Laptrigger

Galben Sao Paulo

Modelul M RR 50 Years M se remarcă prin emblema BMW 50 Years M și culoarea sa marcantă. Acesta reprezintă astfel cea mai bună tradiție M: Modelele M au fost întotdeauna exclusive și extraordinare.

Mai mult decât un simbol

Mai mult decât un simbol

Albastru pentru BMW, roșu pentru motorsport și albastru închis pentru legătura unică dintre cele două: Aspectul unitar a fost revoluționar încă din 1972. În 1978 a fost adăugat logo-ul cu cele trei dungi colorate înclinate lângă litera M, pentru a sublinia viteza și dinamismul. A fost conceput de Giorgio Giugiaro, Italdesign. Până în prezent nu a pierdut deloc din strălucire.

+ Află mai multe

ADN de curse până la cel mai mic detaliu

ADN de curse până la cel mai mic detaliu

Chiar și în afara șoselei, modelul M RR 50 Years M are o abordare fără compromisuri în ceea ce privește performanța: Cu M Cover Kit, standul pentru roata din spate Sport cu suporturi și covorul pentru motocicletă, modelul M RR este pregătit pentru fiecare pistă de curse și pentru noi succese.

+ Află mai multe

O firmă este ca o persoană. Dacă face sport, înseamnă că este bine antrenată, entuziastă și mai performantă.

 ”

Robert A. Lutz

Membru al Consiliului de Administrație din 1972 al BMW AG pentru vânzări

Modele reprezentative ale istoriei M Motorsport

În stânga o fotografie istorică a modelului BMW 3.0 CSL, în dreapta motocicleta BMW R 90 S a lui Helmut Dähne.

Concept de performanță implementat

În 1973, BMW 3.0 CSL a debutat în campionatul european de turism ca prima mașină de curse cu culorile logo-ului M. Culori care modelează întregul aspect al echipei și, astfel, susțin spiritul de echipă inimitabil. CSL înseamnă Coupé Sport Leichtbau. Și nu fără motiv: aproape 200 kg de greutate au fost economisite printr-o muncă fără compromisuri la vehicul.

În 1976, Helmut Dähne și Hans Otto Butenuth au stabilit cel mai rapid timp din Production-TT la legendarul Senior Tourist Trophy în clasa de mașini de serie cu capacitate cilindrică de până la 1000 cmc de pe Insula Man. Și în acest caz a fost nevoie de multă muncă: O motocicletă R 90 S a fost optimizată pentru curse și a fost îmbunătățită cu un nou carenaj remarcabil. Modelele noastre RR și M RR au modelat TT în mod repetat, chiar și în ultimii ani.

În stânga o fotografie istorică a modelului BMW M1, în dreapta legendara mașină de raliu Paris-Dakar.

Entuziasm contaminant

În 1978, autovehiculul super sport BMW M1 a intrat în seria M1 Procar. Pentru prima dată – pe lângă linii – se poate vedea și logoul M pe un vehicul.  Consecvent: deoarece designul caroseriei M 1, încă impresionant în prezent, este realizat de Giorgio Guigiaro. Versiunea rutieră a făcut furori nu doar datorită aspectului său, ci și datorită denumirii de „cel mai rapid autovehicul sport din Germania”.

În 1985, culorile M se află din nou pe vârful podiumului: Belgianul Gaston Rahier câștigă pentru a doua oară consecutiv raliul Paris-Dakar pe mașina sa de fabrică GS 1000. După ce Hubert Auriol a avut deja succes cu BMW-ul său în anii precedenți, 1981 și 1983. Chiar și în regiunile mai puțin populate ale pământului, albastrul, roșul și violetul sunt acum sinonime cu performanță, spirit de echipă și victorii în motorsport.

Cea mai puternică literă din lume

În toată lumea, M este sinonim pentru succesul în curse și se adresează șoferilor cu cerințe foarte stricte de performanță, exclusivitate și individualitate. Află aici mai multe despre modelul M RR și familia M.

Mai multe despre BMW M

M Spirit de aproape

spinner