BMW S 1000 RR
Modelul RR este acum și mai concentrat, mai precis orientat spre performanța pură. Pentru toți cei care cer tot mai mult. De la ei. De la fiecare tură. Și de la modelul lor RR. Complet în spiritul #NeverStopChallenging. Pentru că tocmai acolo unde modelul RR s-a deplasat dintotdeauna, munca de conducere este o muncă milimetrică. Din acest motiv am perfecționat și dezvoltat modelul RR în punctele esențiale: de la noul senzor pentru unghiul de direcție cu Brake Slide Assist și Slide Control, precum și integrarea componentelor M, la îmbunătățirea sistemului electronic și până la operațiile decisive pentru modificarea motocicletei pentru pista de curse. Și toate acestea cu un obiectiv clar - Pole positions noi.
Elemente principale Superbike
Este greu de imaginat o pistă de curse fără ea - la fel ca și modelul RR fără pista de curse
Este greu de imaginat o pistă de curse fără ea - la fel ca și modelul RR fără pista de curse
Aripioarele din plastic compozit produc până la 17,1 kg de forță de apăsare aerodinamică la 300 km/h, în funcție de viteză. Această presiune de contact contracarează tendința de Wheelie în timpul accelerării: Furca menține contactul cu solul, iar DTC-ul trebuie să intervină mai puțin. Astfel, vei putea aplica forța de propulsie în mod sesizabil și direct în timpul accelerației.
Mai multă performanță pe ecran
Mai multă performanță pe ecran
După turele de pe pista de curse, te așteaptă boxele: După pornirea/oprirea procesului de aprindere, se va afișa întotdeauna ultimul ecran. Astfel, vei rămâne concentrat și atent în modul tău. În funcție de preferințe, poți alege un ecran Pure Ride și trei ecrane Core Screen diferite. Când motorul este rece, este afișată turația maximă utilă. Cu Shiftlight, întregul turometru luminează acum mai vizibil. Iar în setări poți citi acum setările din fabrică ale sistemelor de asistență – cum ar fi ABS Pro, DTC sau DDC – chiar mai rapid pe afișajul TFT, datorită reprezentării mai clare.
Pasiunea se află în inimă - când se odihnește
Pasiune dezlănțuită: Am pus din nou la dispoziția motorului de înaltă performanță BMW ShiftCam cu patru cilindri de la RR toate experiența acumulată pe pista de curse: pentru o creștere a puterii cu 3 CP la 210 CP (154 kW). Airbox de la modelul M RR asigură o alimentare cu aer deosebit de bună și un schimb de sarcină mai bun. Iar chiulasele cu o geometrie nouă a canalului și punțile întărite provin de, asemenea, de la modelul M RR. De asemenea, am optimizat și asistentul de comutare Pro standard. Acum permite să schimbi în treaptă superioară sau inferioară fără să acționezi ambreiajul. Și asigură o amortizare îmbunătățită a schimbărilor de sarcină - pentru o mai mare precizie de comutare. Și chiar și foaia de lanț prezintă acum mai mulți dinți: ca la modelul M RR, acum sunt 46 în loc de 45 de dinți - pentru mai multă tracțiune în linie dreaptă.
Condiții-cadru - literalmente
Condiții-cadru - literalmente
Lucru milimetric pentru mai mult feedback și precizie la deplasare: M Chassis Kit cu ridicare a spatelui și punctul de rotire reglabil este standard. Degajările din cadru asigură o mai mare flexibilitate laterală. Am aplatizat unghiul capului coloanei de direcție cu 0,5°, până la 66,4° și am redus distanța dintre punțile furcii cu 3 mm, până la 26,5 mm pentru o mai bună precizie a roții din față. Iar demontarea roții din spate a fost simplificată în mod practic prin bucșe pe axe asigurate împotriva pierderii și optimizări la sistemul de frâne. Acum poți selecta, de asemenea, amortizarea DDC, Road, Dynamic și Race în Race Pro 1până la 3. Acest lucru înseamnă că poți utiliza setările Race Pro 1 până la 3 pe drumurile de țară cu amortizare a drumului.
Urmărirea curbei redefinită
Urmărirea curbei redefinită
Dotarea specială cu modul de conducere Pro și senzorul pentru unghiul de direcție instalate pentru prima dată permit două funcții: Brake Slide Assist pentru decelerare și DTC Slide Control pentru accelerare. Unghiul de drift este determinat cu ajutorul unui senzor pentru unghiul de direcție, iar DTC asigură o patinare optimă pe baza acestuia. Pentru ca setarea DTC 2 și 3 să fie optimizată pentru pista de curse și anvelope Slick. După derapaj, Brake Slide Assist te ajută să decelerezi pentru a aluneca în viraj folosind frânarea ABS pe roata din față și roata din spate.
Adaptat exact la nevoile tale
- Pachetul M
- Pachet Dinamic
- Pachet Curse
- Pachetul Carbon
- Pachetul Piese frezate M
Pachetul M accentuează profilul sportiv al modelului RR. Vopseaua exclusivă alb Light uni/M Motorsport este inclusă numai în acest pachet și oferă motocicletei un aspect puternic. Pachetul include: scaunul sport M pentru o susținere optimă în goana după milisecundele decisive. Jantele M din fibră de carbon cu greutate optimizată cu benzi M, pentru o dinamică maximă de condus. Alternativ, pot fi selectate și jantele forjate M. În plus, sunt montate sistemul suport de picior M și capacul de rezervor negru.
Pachetul Dinamic îmbunătățește calitățile de curse ale modelului RR pentru un plus de performanță și confort. Pachetul include: suspensia electronică DDC, exclusivă pentru curse, pentru o amortizare optimă și contact optim cu suprafața de rulare în orice situație de rulare. La fel ca și modurile de condus Pro cu 3 moduri de condus suplimentare Race Pro și alte setări relevante pentru pista de curse, cum ar fi Launch Control, Pit-Lane-Limiter, Wheelie Control și Brake Slide Assist, Slide Control. În plus, sunt incluse reglarea electronică automată a vitezei și mânerele încălzite.
Pachetul Curse optimizează modelul RR pentru piloții de curse ambițioși. Pachetul include: lanțul M Endurance cu întreținere redusă și cu greutate optimizată. Ca fel ca și sistemul de eșapament M din titan, disponibilă exclusiv în pachet, de la Akrapovič, pentru un aspect și mai sportiv, cu reducerea semnificativă a greutății sau, alternativ, toba sport Slip-on din titan de înaltă calitate.
Pachetul Carbon contribuie și el la aspectul de Superbike al vehiculului. Pachetul include capace de roată față și spate, apărătoare lanț și apărătoare pinion și aripi laterale carenaj superioare. Piesele inspirate din curse și realizate din plastic ușor întărit cu fibră de carbon au un accent nobil, dar sportiv, cu cerințe de înaltă tehnologie.
Pachetul Piese frezate M subliniază caracterul sportiv al vehiculului cu componente de înaltă calitate și marca exclusivă M. Pachetul include: Piese frezate din aluminiu anodizat, inclusiv manetele de ambreiaj și de frână de mână rabatabile și reglabile, inclusiv Brake Lever Guard - dotări cu o valoare maximă.
Designul este mai mult decât aspect
Trei variante, un caracter.
Indiferent ce variantă alegi: Aici nu alegi milimetri sau milisecunde, ci doar preferințele tale. Ceea ce este clar, totuși: Fiecare model RR este orientat spre performanță pură.
3 ani fără griji
Ride on & on & on. Îți oferim încă un an.
La achiziționarea unei motociclete primești acum încă un an lipsit de griji, în plus față de garanția acordată prin lege.
Sportivitatea este o moștenire dominantă
Extrem de sportiv și compact, fără compromisuri. Am păstrat aceste valori de bază de design ale modelului RR. Și le-am perfecționat: de la partea frontală cu parbrizul optimizat aerodinamic și luminile cu design cu LED-uri caracteristice, până la panoul lateral cu aripioare și partea din spate scurtă și dinamică. Iar suportul pentru plăcuța de înmatriculare ușor de demontat și capacul montat în locul șeii pasagerului, disponibil opțional, o dovedesc: De asemenea, am orientat designul modelului RR cu gândul la performanță, până la ultimul detaliu.