Date tehnice

Motor
Design
Motor cu doi cilindri în patru timpi, răcit cu apă, patru supape acționate de culbutoare basculante per cilindru, doi arbori cu came în chiulasă și lubrifiere cu carter uscat
Alezaj x cursă
82 mm x 75,6 mm
Capacitate
798 cc
Putere max.
66 kW (90 CP) la 8 000 rpm [reducere posibilă a puterii la 35 kW (48 CP) la 6 750 rpm]
Cuplu maxim
86 Nm la 5 800 rpm (reducere a puterii: 69 Nm la 3 500 rpm)
Raport de compresie
12.0:1
Prepararea combustibilului
Injecție electronică de combustibil
Control emisii
Convertizor catalitic cu trei căi reglementat, în conformitate cu normele de emisii EU4
Performanță / consum
Viteză maximă
Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, bazat pe cicluri de testare armonizate la nivel mondial
4,3 l
Tip combustibil
Cifră octanică 95 (RON), premium fără plumb sau superior
Sistem electric
Alternator
Generator trifazat de 400 W
Baterie
12 V / 12 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj
Ambreiaj multidisc umed acționat mecanic
Cutie de viteze
Cutie de viteze cu 6 trepte, cu sincronizare, încastrată în carterul motorului
Transmisie secundară
Transmisie prin curea cu amortizor de șocuri
Suspensie / frâne
Cadru
Cadru tip pod, din aluminiu, cu motor portant
Suspensie față / elemente pneumatice
Furcă telescopică, Ø 43 mm
Suspensie spate / elemente pneumatice
Basculă cu monobraț din aluminiu turnat sub presiune, cu axul roții din spate reglabil prin tachet, amortizor central, pretensionare a arcurilor reglabilă hidraulic și fără trepte prin rotiță, amortizare de revenire reglabilă
Cursă suspensie, față/spate
125 mm / 123 mm
Ampatament
1 514 mm
Distanță de fugă
98 mm
Unghi viraj ghidon
64°
Roți
Aluminiu turnat
Dimensiuni jante, față
3,50 x 17"
Dimensiuni jante, spate
5,50 x 17”
Anvelopă, față
120/70 ZR 17
Anvelopă, spate
180/55 ZR 17
Frână, față
Frână cu două discuri, discuri flotante, diametru de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistonașe
Frână, spate
Frână cu monodisc, diametru de 265 mm, etrier flotant cu un pistonaș
ABS
ABS BMW Motorrad
Dimensiuni / greutăți
Înălțime șa, masă proprie

800 mm [șa confort înaltă (accesoriu): 845 mm; șa joasă (OE)/șa superjoasă (accesoriu): 765 mm]

Curbă suport interior, masă proprie

1 835 mm [șa confort înaltă (accesoriu): 1 910 mm; șa joasă (OE)/șa superjoasă (accesoriu):  1 755 mm]

Volum util rezervor
15 l
rezerva fiind de
aprox. 3 l
Lungime
2.156 mm
Înălțime (fără oglinzi)
1.248 mm
Lățime (inclusiv oglinzi)
905 mm
Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum

214 kg

1)
Masă max. permisă
420 kg
Sarcină max. (cu echipament standard)
206 kg

1) Conform instrucțiunilor din Regulamentul UE nr. 168/2013 cu toate lichidele, cu echipament standard și alimentat cu cel puțin 90% din volumul util al rezervorului

Echipament standard

Echipament
  • Parbriz
  • Carenaj de bord fixat de cadru
  • Șa dintr-o bucată (înălțime șa: 840 mm; curbă suport interior: 1 835 mm)
  • Suport pentru bagaje
  • Scărițe și mânere de prindere pentru pasagerul de pe locul din spate
  • Apărătoare frontală împotriva stropirii cu noroi amplasată aproape de roată
  • Sistem cu cheie comună pentru încuietorile de contact, de direcție, a capacului pentru orificiul de umplere cu combustibil și a șeii
  • Încuietoare integrată de contact și direcție
  • Manete reglabile de frână și ambreiaj
  • Manualul utilizatorului și scule
Sistem electric
  • Faruri permanent iluminate
  • Afișaj multifuncțional: ceas digital, kilometraj total și (două) contoare de kilometraj parțial, indicator al nivelului de combustibil, inclusiv rezerva, afișaj al temperaturii motorului, indicator al intervalului de service
  • Tablou de bord cu vitezometru și turometru
  • Priză de putere
  • Magistrală CAN cu sistem cu un singur fir (SWS)
  • Imobilizator electronic
  • Interfață pentru diagnostic
  • Lumini de avarie
  • Indicatoare cu sticlă fumurie
+ Află mai multe

Mai multă individualitate.

Accesorii pentru F 800 GT

Cu ajutorul gamei ample de accesorii originale BMW Motorrad, îți poți adapta motocicleta F 800 GT și mai bine la cerințele și călătoriile tale.

Află mai multe
spinner