Date tehnice

Motor

Putere nominală
107 kW (145 hp) la 7,750 rpm
Control emisii
Catalizator cu 3 căi, reglat
Tipul constructiv
Air/liquid-cooled four-stroke flat twin engine with double overhead and chain driven camshafts and balance gear wheels
Alezaj x cursă
106.5 mm x 73 mm
Capacitate cilindrică
1,300 cmc
Cuplu motor maxim
149 Nm la 6,500 rpm
Raport de compresie
13,3 : 1
Prelucrare carburant
Electronic intake pipe injection / digital engine management system with throttle-by-wire
Standard de emisii
EU 5+

Performanțe / consum

Viteză maximă
240 km/h
Consum per 100 km, conform WMTC
4.8 l
Emisii de CO2 conform WMTC
110 g/km
Tip de carburant
Super unleaded (max. 15 % Ethanol, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI; adaptive fuel quality regulation (91-98 ROZ/RON)
Stationary noise
88 dB(A)

Instalație electrică

Generator
650 W
Baterie
12 V / 14 Ah, fără întreținere

Transmisia

Ambreiaj
Multidisc în baie de ulei, Anti-Hopping, acționat hidraulic
Transmisie
Cutie de viteze cu 6 trepte
Transmisie secundară
Cardan

Șasiu / frâne

Cadru
Conceptul de cadru format din două părți constă într-un cadru principal și un cadru posterior atașat, cu un motor portant
Ghidaj roată din față / elemente de suspensie
BMW Motorrad EVO-Telelever, ghidon înclinabil decuplat printr-un element flexibil, amortizor central.
Ghidaj roată din spate / elemente de suspensie
BMW Motorrad EVO-Paralever, cast aluminium single-sided swingarm, continuous swingarm bearing axle, central suspension strut
Cursă a suspensiei față/spate
140 mm / 130 mm
Ampatament
1,517 mm
Unghi de fugă
122.5 mm
Unghi cap coloană de direcție
62°
Roți
Jante turnate din aluminiu
Dimensiuni jantă față
3,50 x 17"
Dimensiuni jantă spate
6,00 x 17"
Pneu față
120 / 70 ZR17
Pneu spate
190 / 55 ZR17
Frână față
Twin disc brake, diameter 310 mm, 4-piston radial brake caliper
Frână spate
Frână cu un singur disc, diametru 285 mm, etrier flotant cu 2 pistoane
ABS
ABS Pro complet Integral BMW Motorrad (funcție de frânare complet integrală, optimizat pentru poziție înclinată)

Dimensiuni / greutăți

Înălțime șa la greutatea fără încărcătură
790 mm
Lungime a arcului de pășire fără încărcătură
1,775 mm
Volum util rezervor
17 l
Din care rezervă
aprox. 4 l
Lungime
2,138 mm
Înălțime
1,349 mm
Lățime
846 mm (above mirror)
Greutate uscată
233 kg
Greutatea fără încărcătură cu rezervorul plin/gata de drum
245 kg
1)
Masa totală admisă
460 kg
Sarcină utilă (la dotarea de serie)
215 kg

1) According to Guideline (EU) 168/2013 with all operating fluids, with standard equipment and refuelled with min. 90% of the usable fuel tank capacity.

Dotare

Dotare de serie 

  • Keyless Ride 
  • DCC 
  • Priză de încărcare USB-C 
  • Dynamic ESA 

Dotare specială 

  • DSA 
  • Șasiu sport 
  • Anvelope sport 
  • DTC-Shift/Core-Screens 
  • Suport navigator cu blocare electronică 
  • Riding Assistant 
  • Sistem de bagaje electrificat (închidere centralizată, lampă, încărcare) 

Accesorii speciale 

  • Capac șa pentru pasager 
  • Protecție din carbon pentru cilindri 
  • Rucsac negru pentru rezervor 5-8 l 
  • Cutie de 26 l + 29 l, electrificată 
  • Protecție transmisie cardanică spate 
+ Află mai multe

Dotarea ta - experiența ta

R 1300 RS este motocicleta sport de cursă lungă supremă: atletică, rezistentă și pregătită tehnic pentru orice. Cu dotările speciale și accesoriile originale BMW Motorrad, poți transforma tourerul sportiv în motocicleta ta de maraton personală.

R 1300 RS este motocicleta sport de cursă lungă supremă: atletică, rezistentă și pregătită tehnic pentru orice. Cu dotările speciale și accesoriile originale BMW Motorrad, poți transforma tourerul sportiv în motocicleta ta de maraton personală.

spinner