Date și dotări
Modelul BMW R 1300 RS
Începe-ți turul cu forța inconfundabilă a motorului boxer - fidel motto-ului #NeverStopChallenging. Pe R 1300 RS, fiecare tur pe distanțe lungi devine evenimentul tău sportiv personal. Deoarece tourer-ul sportiv este echipat cu toate rafinamentele tehnice care vor face din maratonul tău rutier și din fiecare sprint intermediar o experiență de neuitat. Descoperă dotarea tehnică extinsă a agilei motociclete sport cu motor boxer.
Fundalurile unor imagini au fost create folosind inteligența artificială.
Date tehnice
Motor
Putere nominală
107 kW (145 hp) la 7,750 rpm
Control emisii
Catalizator cu 3 căi, reglat
Tipul constructiv
Air/liquid-cooled four-stroke flat twin engine with double overhead and chain driven camshafts and balance gear wheels
Alezaj x cursă
106.5 mm x 73 mm
Capacitate cilindrică
1,300 cmc
Cuplu motor maxim
149 Nm la 6,500 rpm
Raport de compresie
13,3 : 1
Prelucrare carburant
Electronic intake pipe injection / digital engine management system with throttle-by-wire
Standard de emisii
EU 5+
Performanțe / consum
Viteză maximă
240 km/h
Consum per 100 km, conform WMTC
4.8 l
Emisii de CO2 conform WMTC
110 g/km
Tip de carburant
Super unleaded (max. 15 % Ethanol, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI; adaptive fuel quality regulation (91-98 ROZ/RON)
Stationary noise
88 dB(A)
Instalație electrică
Generator
650 W
Baterie
12 V / 14 Ah, fără întreținere
Transmisia
Ambreiaj
Multidisc în baie de ulei, Anti-Hopping, acționat hidraulic
Transmisie
Cutie de viteze cu 6 trepte
Transmisie secundară
Cardan
Șasiu / frâne
Cadru
Conceptul de cadru format din două părți constă într-un cadru principal și un cadru posterior atașat, cu un motor portant
Ghidaj roată din față / elemente de suspensie
BMW Motorrad EVO-Telelever, ghidon înclinabil decuplat printr-un element flexibil, amortizor central.
Ghidaj roată din spate / elemente de suspensie
BMW Motorrad EVO-Paralever, cast aluminium single-sided swingarm, continuous swingarm bearing axle, central suspension strut
Cursă a suspensiei față/spate
140 mm / 130 mm
Ampatament
1,517 mm
Unghi de fugă
122.5 mm
Unghi cap coloană de direcție
62°
Roți
Jante turnate din aluminiu
Dimensiuni jantă față
3,50 x 17"
Dimensiuni jantă spate
6,00 x 17"
Pneu față
120 / 70 ZR17
Pneu spate
190 / 55 ZR17
Frână față
Twin disc brake, diameter 310 mm, 4-piston radial brake caliper
Frână spate
Frână cu un singur disc, diametru 285 mm, etrier flotant cu 2 pistoane
ABS
ABS Pro complet Integral BMW Motorrad (funcție de frânare complet integrală, optimizat pentru poziție înclinată)
Dimensiuni / greutăți
Înălțime șa la greutatea fără încărcătură
790 mm
Lungime a arcului de pășire fără încărcătură
1,775 mm
Volum util rezervor
17 l
Din care rezervă
aprox. 4 l
Lungime
2,138 mm
Înălțime
1,349 mm
Lățime
846 mm (above mirror)
Greutate uscată
233 kg
Greutatea fără încărcătură cu rezervorul plin/gata de drum
245 kg
1)
Masa totală admisă
460 kg
Sarcină utilă (la dotarea de serie)
215 kg
1) According to Guideline (EU) 168/2013 with all operating fluids, with standard equipment and refuelled with min. 90% of the usable fuel tank capacity.
Dotare
Dotare de serie
- Keyless Ride
- DCC
- Priză de încărcare USB-C
- Dynamic ESA
Dotare specială
- DSA
- Șasiu sport
- Anvelope sport
- DTC-Shift/Core-Screens
- Suport navigator cu blocare electronică
- Riding Assistant
- Sistem de bagaje electrificat (închidere centralizată, lampă, încărcare)
Accesorii speciale
- Capac șa pentru pasager
- Protecție din carbon pentru cilindri
- Rucsac negru pentru rezervor 5-8 l
- Cutie de 26 l + 29 l, electrificată
- Protecție transmisie cardanică spate
+ Află mai multe