Date tehnice

Motor

Putere nominală
107 kW (145 CP) la 7.750 rpm
Control emisii
Convertizor catalitic cu 3 căi și sistem de control în buclă închisă
Tipul constructiv
Motor tip boxer cu doi cilindri, în patru timpi, răcit cu aer și lichid, distribuție cu doi arbori cu came în chiulasă, acționați prin lanț și arbore de echilibrare
Alezaj x cursă
106,5 mm x 73 mm
Capacitate cilindrică
1.300 cmc
Cuplu motor maxim
149 Nm la 6.500 rpm
Raport de compresie
13,3 : 1
Prelucrare combustibil
Injecție electronică în galeria de admisie / management digital al motorului cu actuator electric al clapetei de accelerație
Standard de emisii
EU 5+

Performanțe / consum

Viteză maximă
240 km/h
Consum de combustibil per 100 km, conform WMTC
4,8 l
Emisii de CO2, conform WMTC
110 g/km
Tip de combustibil
Benzină Super, fără plumb (max. 15 % etanol, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI; reglare adaptivă la calitatea combustibilului (91-98 ROZ/RON)
Nivelul zgomotului în staționare
88 dB(A)

Sistem electric

Generator
650 W
Baterie
12 V / 14 Ah, fără întreținere

Transmisia

Ambreiaj
Multidisc în baie de ulei, cu sistem anti-hopping, acționat hidraulic
Transmisie
Cutie de viteze cu 6 trepte
Transmisie secundară
Cardan

Șasiu / frâne

Cadru
Cadru din două părți, format din cadru principal și subcadru spate, motor portant
Ghidaj roată din față / elemente de suspensie
Furcă telescopică inversată
Cursa suspensiei față/spate
140 mm/130 mm
Ampatament
1.517 mm
Distanța de fugă
122,5 mm
Unghiul lagărului furcii
62°
Roți
Jante turnate din aluminiu
Dimensiuni jantă față
3,50 x 17"
Dimensiuni jantă spate
6,00 x 17"
Anvelopă față
120 / 70 ZR17
Anvelopă spate
190 / 55 ZR17
Frână față
Frână dublu-disc, diametru de 310 mm, etrier radial cu 4 pistoane
Frână spate
Frână cu un singur disc, diametru de 285 mm, etrier flotant cu două pistoane
ABS
BMW Motorrad ABS Pro Complet Integral (funcție de frânare complet integrală, optimizat pentru unghiul de înclinare)

Dimensiuni / greutăți

Înălțime șa, la greutatea fără încărcătură
815 mm (șa joasă: 790 mm; șa înaltă: 845 mm)
Lungimea arcului interior al piciorului, fără încărcătură
1.810 mm (șa joasă: 1.775 mm; șa înaltă: 1.860 mm)
Volumul util al rezervorului
17 l
Din care rezervă
aprox. 4 l
Lungime
2.138 mm
Înălțime
1.349 mm
Lățime
846 mm (cu oglinzi)
Greutate fără lichide
233 kg
Greutatea fără încărcătură, cu rezervorul plin, gata de drum
245 kg
1)
Masa totală admisă
460 kg
Sarcină utilă (cu echiparea de serie)
215 kg

Dotare

Dotări de serie

  • Keyless Ride (Pornire fără cheie)
  • Pilot automat dinamic (DCC - Dynamic Cruise Control)
  • Priză de încărcare USB-C
  • Dynamic ESA (Sistem de control electronic pentru suspensii)

 

Dotări opționale

  • DSA - Dynamic Suspension Adjustment (Sistem de suspensii față/spate controlate electronic, cu funcție de reglare automată a pretensionării)
  • Suspensii sport
  • Anvelope sport
  • DTC-Shift (control dinamic al tracțiunii, cu funcție de asistare a schimbării treptelor cutiei de viteze)/Ecrane Core
  • Suport pentru dispozitiv de navigație cu blocare electronică
  • Riding Assistant (Sisteme pentru asistarea condusului)
  • Sistem de bagaje electrificat (închidere centralizată, lampă, funcție de încărcare) 

 

Accesorii opționale

  • Capac pentru șaua pasagerului
  • Protecție din carbon pentru cilindri
  • Rucsac negru pentru rezervor 5-8 l
  • Cutie, 26 l + 29 l, electrificată
  • Protecție pentru transmisia cardanică în spate
+ Află mai multe

Dotarea ta - experiența ta

R 1300 RS este motocicleta sport de cursă lungă supremă: atletică, rezistentă și pregătită tehnic pentru orice. Cu dotările speciale și accesoriile originale BMW Motorrad, poți transforma tourer-ul sportiv în motocicleta ta de maraton personală.

R 1300 RS este motocicleta sport de cursă lungă supremă: atletică, rezistentă și pregătită tehnic pentru orice. Cu dotările speciale și accesoriile originale BMW Motorrad, poți transforma tourer-ul sportiv în motocicleta ta de maraton personală.

spinner