* Recomandare de preț fără caracter obligatoriu. Prețul afișat include TVA 19%. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați cel mai apropiat dealer BMW Motorrad.

MODELUL BMW M 1000 RR

Racing like no other

Dorința de performanță te motivează. Pasiunea care te caracterizează te domină și te provoacă. Vânătoarea de mai mult definește fiecare milisecundă: adevăratul sport cu motor. Performanța la superlativ, materiale de înaltă tehnologie, manopera de cea mai înaltă calitate și exclusivitate până la ultimul detaliu: M RR este primul model M de la BMW Motorrad. Materialul genetic provine direct din cursele profesionale. La fel ca M RR și M RR cu pachetul M Competition, acest model oferă o tehnică pură de curse pentru cele mai exigente cerințe de performanță din sportul cu motor și pentru perfecționiștii conduși pe șosea de adrenalină. Pentru că #NeverStopChallenging este mai mult decât o promisiune. Este o obligație.

Rezistența? Irezistibilă

În imagine vedem modelul M RR în fața unei turbine rotative cu raze de soare care cad pe el.

Repere corelate

Piese frezate M și piese din fibră de carbon M
În imagine vedem piesele frezate M și piesele din fibră de carbon M ale modelului M RR în zona scărițelor.
Sistemul de frânare M
În imagine vedem frâna M de la modelul M RR cu etrier de frână de culoare albastră.
Aripi M și parbriz înalt
În imagine vedem aripile M pe partea laterală a modelului M RR.
Designul – în mod clar BMW M
În imagine vedem conceptul de culoare asimetric al modelului M RR, cu culorile de bază albastru deschis, albastru închis și roșu.
Roți M Carbon
În imagine vedem roata din fibră de carbon din spate pentru modelul M RR, în detaliu.
Animația de pornire cu logoul M
În imagine vedem animația de pornire cu logoul M în cockpitul modelului M RR.
Instalația de eșapament integral din titan
Vedem instalația de eșapament integral din titan a modelului M RR.
Performanță pură: motorul
În imagine vedem motorul modelului M RR.

Paradox: Te uiți la timp, dar te bucuri de fiecare milisecundă. 

 ”

Tom Sykes

Pilot BMW Motorrad WorldSBK

Born on the Racetrack

306
km/h viteză maximă
156
kW (212 CP) la 14 500 rot/min
315
km/h viteză maximă (min.) la raportul de transmisie pentru pista de curse
3.1
secunde accelerație de la 0 la 100 km/h
Motorul în patru timpi, cu patru cilindri în linie, răcit cu apă/ulei

Din dorința pură de a câștiga

Motorul modelului M RR a fost dezvoltat în sportul de curse și perfecționat pentru șosea. De asemenea, am mărit puterea motorului RR cu patru cilindri în linie: Pentru un cuplu motor mai mare în domeniul de turații mediu. Și am mărit turația maximă cu 500 rot/min, la 15 100 rot/min. Bielele din titan sunt mai ușoare, tacheții sunt cu 1,5 mm mai înguști, pâlnia cutiei filtrului de aer a fost scurtată pentru schimbări mai bune în sarcină: Lucrări de precizie pentru milisecunde. De asemenea, există pistoane forjate cu 2 segmenți cu nervuri transversale și chiulase cu o nouă geometrie a orificiilor și capace de lagăre întărite. Rezultatul per total: Mai multă dinamică și inerție redusă. Pentru un raport de transmisie mai mic la pinionul de lanț s-a adăugat un dinte, iar lanțul în sine și ampatamentul au fost și ele extinse. Antihopingul funcționează fără servomecanism - pentru un start în cursă perfect.

+ Află mai multe

Îți ajunge până la os - și pe asfalt

Gata pentru orice - în afară de compromis

We see the winglets of the M RR.

Mai multă presiune: aripile M.

Forța de apăsare este cea care decide între victorie și înfrângere. Aripile M din fibră de carbon generează o forță de apăsare de 16,3 kg. În combinație cu parbrizul înalt, poți transmite la sol mai multă putere ca propulsie pură. Înainte de viraj, în viraj și când se accelerează la ieșirea din viraj. Roata frontală trage spre înainte și furca menține contactul cu solul, iar DTC-ul trebuie să intervină mai puțin. Și nu mai termini wheelie-ul când treci linia de finish.

+ Află mai multe

Intuitiv, clar, onest, direct - așa ar trebui să fie feedbackul

Intuitiv, clar, onest, direct - așa ar trebui să fie feedbackul

Numai ce simți îți va fi de ajutor. Șasiul și geometria modelului M RR sunt adaptate pentru pista de curse. Pentru mai multă performanță pe pistă și la boxe. Comportamentul la deplasare, compensarea la frânare și la pornire oferă mai mult control la roata din față și cea din spate. Chiar și pe drum de țară. Ampatamentul mai lung permite modelului M RR să se așeze mai bine. Punctul de pivotare al basculei ușor de reglat a fost redimensionat și mărit. Noul ax din spate permite schimbarea rapidă a roților din spate - aceasta și grație etrierului de frână adaptat. Aici linia boxelor se întâlnește cu dorința ta de perfecțiune.

+ Află mai multe

Accelerație fără compromisuri - doar invers

Am conceput ceea ce pentru noi este cel mai bun etrier de frână de pe piață. Un rezultat, trei cuvinte: Cel mai bun din clasa sa. Pentru o mai bună stabilitate a punctelor de presiune am optimizat cantitatea de lichid. În plus față de plăcuța de frână standard, opțional mai este disponibilă încă una. Această opțiune este o consecință a campionatului mondial de anduranță și este destinată exclusiv pistei de curse. Împreună cu combinația element de comandă/etrier concertată, rezultă un maxim de stabilitate la frânare și feedback, precum și o coordonare optimă cu RACE ABS. Prin urmare, frâna M este o referință absolută.

+ Află mai multe

Garanție 3 ani.

Mergi & mergi & mergi. Îți dăm un an în plus.

Acum există o garanție de 3 ani la toate motocicletele.

Așa arată câștigătorii

Două variante, un singur obiectiv: Performanță pură

Fiecare model M RR înseamnă dedicație absolută și dorință de performanță. În versiunea sa de bază, modelul este conceput pentru curse - s-a lucrat la grame și milisecunde. Cu pachetul M Competition, modelul impresionează cu piesele frezate M și piesele din fibră de carbon M și subliniază aspectul sportiv.

Modelul M RR în alb Light uni/M Motorsport

Creat pe pista de curse. Și tocmai acolo înapoi te duce modelul M RR iar și iar. Mereu în căutarea perfecțiunii, cu precizie milimetrică.

Modelul M RR cu pachetul M Competition

Aici se întâlnesc experiența de pe pista de curse, ca de ex. declanșatorul de tur M GPS și designul pur. Și o mulțime de priviri în timpul călătoriei tale pe șosea.

Circuitele nu au sfârșit - la fel nici perfecțiunea

Circuitele nu au sfârșit - la fel nici perfecțiunea

Poate perfecțiunea să fie îmbunătățită? Decide singur: Modelul M RR este disponibil ca versiune de bază și opțional ca M RR cu pachetul Competition. În plus, venim cu numeroase piese M Performance pentru o proiectare individuală a modelului tău M RR. Multe piese pot fi asamblate rapid, astfel încât varianta ta de stradă a modelului M RR poate fi transformată într-o mașină de curse în doar câteva minute. Dar aici există și o îmbunătățire: modelul M RR cu M Performance Race Parts - aici contează doar pista de curse.

+ Află mai multe

Cea mai puternică literă din lume

În toată lumea, M este sinonim pentru succesul în curse și se adresează șoferilor cu cerințe foarte stricte de performanță, exclusivitate și individualitate. Află aici mai multe despre modelul M RR și familia M.

Descoperă acum

Performanță de aproape

spinner