BMW Romania S.R.L. (denumită în continuare „BMW”) își concepe site-ul web în conformitate cu prevederile Legii privind implementarea EAA (Legea Europeană a Accesibilității (EAA)) astfel încât acesta să fie accesibil. Această declarație privind accesibilitatea se aplică ofertei de pe site-ul web https://bmw-motorrad.ro..

În special, Legea privind implementarea EAA obligă furnizorii de servicii, printre altele, să conceapă serviciile în comerțul electronic în mod accesibil, astfel încât acestea să poată fi găsite, accesate și utilizate de persoanele cu dizabilități în mod obișnuit, fără dificultăți speciale și, din principiu, fără ajutor din exterior. Aceste cerințe sunt concretizate prin în dispozițiile naționale care stabilesc cerințele tehnice, conform cărora, printre altele, trebuie respectat, din principiu, stadiul actual al tehnicii. Pe lângă cerințele tehnice, dispozițiile legale obligă furnizorii de servicii să pună la dispoziție anumite informații într-o formă accesibilă.

+ Află mai multe

1) Descrierea generală a serviciului și descrieri și explicații pentru înțelegerea prestării serviciului

BMW oferă pe site-ul său web diverse servicii de comerț electronic (denumite în continuare „servicii”) care permit clienților să achiziționeze produse și servicii online. Serviciile disponibile sunt descrise în continuare. Părțile site-ului web care nu fac parte din serviciile descrise nu sunt (încă) complet accesibile.

+ Află mai multe

2) Comanda online a vehiculelor

Accesul la comanda online a vehiculelor se face prin https://bmw-motorrad.ro. În funcție de disponibilitate, sunt oferite diferite opțiuni pentru comanda vehiculelor:

2.1) Cumpărare/rezervare

Clienții pot rezerva vehicule online la partenerii BMW Motorrad prin intermediul site-ului web și pot solicita livrarea acestora de către un partener BMW Motorrad.

2.2) BMW Leasing

Clienții pot utiliza vehicule prin BMW Leasing la furnizorul de leasing>fără a le cumpăra. În cazul unui contract de leasing cu kilometraj fix, vehiculele sunt puse la dispoziția clienților în schimbul plății unei rate lunare constante. Valoarea ratei depinde de prețul vehiculului, precum și de kilometrajul și durata convenite. Durata este cuprinsă, de obicei, între 24 și 48 de luni. În plus, pot fi încheiate module de service, cum ar fi service-ul de atelier sau service-ul de anvelope.

La începutul contractului poate fi efectuată o plată specială unică de leasing pentru a reduce rata lunară. Furnizorul de leasing poate solicita garanții, cum ar fi o garanție sau o cauțiune. Furnizorul de leasing rămâne proprietarul vehiculului, clienții fiind deținătorii vehiculului. Pe durata leasingului, aceștia sunt responsabili pentru asigurarea, întreținerea și reparațiile vehiculului.

Pe durata contractului de leasing, contractul nu poate fi reziliat în mod obișnuit. Dreptul de reziliere extraordinară rămâne neafectat.

La sfârșitul duratei contractuale, vehiculul trebuie returnat într-o stare corespunzătoare vârstei și kilometrajului contractual. Vehiculul trebuie să nu prezinte defecte și deteriorări și să fie sigur în circulație și în funcționare. Uzura normală nu este considerată defect. În factura finală se vor calcula kilometrajul suplimentar sau mai mic decât cel prevăzut, precum și eventuala depreciere a valorii vehiculului. Acest lucru poate implica costuri suplimentare pentru clienți.

2.3) Finanțare BMW

Clienții pot obține o anumită sumă de bani printr-un contract de împrumut de la creditor și pot rambursa această sumă într-o anumită perioadă. Pe durata contractului, se plătesc rate lunare către creditor, care includ și dobânda convenită. Prin dobândă, clienții plătesc creditorul pentru că le-a împrumutat o anumită sumă de bani pentru o anumită perioadă.

În cazul finanțării unui vehicul, banii sunt plătiți intermediarului de credit. Din fiecare rată se acoperă mai întâi dobânzile curente, iar restul ratei este utilizat pentru rambursarea împrumutului. Rata dobânzii rămâne aceeași pe toată durata contractului. Este posibil ca clienții să trebuiască să ofere o garanție. Mai multe informații despre contractul de împrumut cu creditorul se găsesc în cererea de împrumut.

2.4) Solicitarea ofertelor și consultanței

Clienții pot solicita partenerilor BMW Motorrad o consultanță personalizată, furnizând datele lor personale.

2.5) Trade-in

Clienții pot indica interesul lor pentru un trade-in prin intermediul partenerilor de trade-in participanți și pot obține o estimare fără caracter obligatoriu introducând datele lor personale și datele vehiculului. Există diferite modalități de a accesa aceste opțiuni:

  • Link căutare vehicule în stoc sau link căutare vehicule rulate. Clienții pot căuta vehicule noi sau rulate cu anumite configurații. După ce au selectat un vehicul, aceștia îl pot cumpăra, lua în leasing, finanța sau pot contacta un partener BMW Motorrad, în funcție de disponibilitate. De asemenea, aceștia pot vizualiza vehicule similare.
  • Configurația individuală a vehiculului în configurator. După selectarea unui vehicul de bază, clienții pot crea o configurație individuală pe baza acestui vehicul. Ei pot cumpăra, lua în leasing, finanța vehiculul configurat sau pot contacta un partener BMW Motorrad. În plus, pot salva configurația, vizualiza un rezumat și afișa vehicule similare cu cel configurat.

Decizia pentru cumpărare sau leasing, resp. finanțare se ia după selectarea vehiculului în procesul de checkout.

În cazul leasingului sau finanțării, procesul de checkout este urmat de o cerere online pentru serviciul financiar. Această cerere online este disponibilă pe site-urile web ale BMW Financial Services.

Clientul poate indica interesul său pentru un trade-in cu vehiculul său prin intermediul partenerilor de trade-in participanți în timpul procesului de checkout și poate obține o estimare fără caracter obligatoriu.

Pentru rezervarea unui vehicul nu este necesar un cont de utilizator BMW (BMW ID); în acest caz, rezervarea poate fi efectuată ca oaspete.

+ Află mai multe

3) Accesorii și servicii

În magazinul online BMW Motorrad Shop, clienții găsesc accesorii pentru experiența lor de conducere. Aceștia pot căuta accesorii pentru vehicule în diferite categorii de produse și pot solicita o ofertă de la un partener BMW Motorrad .

În secțiunea căutare vehicule în stoc sau în configurator, clienții pot selecta online, pe site-ul web, în afară de vehicul, piese, accesorii și echipamente suplimentare, în funcție de disponibilitate. În plus, în funcție de disponibilitate, clienții pot selecta online pe site-ul web, în secțiunea căutare vehicule în stoc sau în link configurator, pachete de servicii de service și întreținere pentru vehicul, în plus față de vehicul.

+ Află mai multe

4) Îmbrăcăminte

În magazinul online BMW Motorrad Shop, clienții găsesc colecții și accesorii. Aceștia pot căuta articole în diferite categorii de produse și prin intermediul filtrelor și le pot cumpăra online.

+ Află mai multe

5) Programare online

Clienții pot rezerva o programare de service la un partener BMW Motorrad, selectând serviciile individuale dorite pentru un vehicul pe care îl dețin deja și o dată disponibilă. Pentru utilizare este necesar un BMW ID, iar vehiculul trebuie să fie conectat la BMW ID.

+ Află mai multe

6) Test drive

Clienții pot rezerva un test drive cu un vehicul din seria de modele dorită prin intermediul formularului de contact, introducând datele personale și selectând data și ora dorite, precum și partenerul BMW Motorrad la care doresc să efectueze test drive-ul.

+ Află mai multe

7) Respectarea cerințelor privind accesibilitatea

BMW depune eforturi în diverse moduri pentru a face site-ul său web accesibil și pentru a-l pregăti pentru utilizarea tehnologiilor asistive. În acest scop, în dezvoltarea paginilor web sunt respectate standardele tehnice ale normei europene EN 301 549 și criteriile de succes menționate în aceasta din Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1 la nivelurile de conformitate A și AA.

Pe subpaginile relevante ale site-ului web sunt, de asemenea, furnizate în mod accesibil informațiile necesare în conformitate cu Legea Europeană a Accesibilității (EAA).

+ Află mai multe

8) Indicarea autorității de supraveghere a pieței competente

În România, autoritatea competentă în materie de supraveghere a pieței privind respectarea cerințelor de accesibilitate aplicabile produselor și serviciilor este Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC).

+ Află mai multe

9) Feedback și contact

Email: infobmw@bmw.ro

Telefon: +40 312 297 499

+ Află mai multe

10) Actualizarea declarației

Această declarație privind accesibilitatea a fost actualizată ultima dată în data de 27.06.2025

+ Află mai multe
spinner