BMW S 1000 RR
Axat cu precizie pe performanță: modelul RR. Oriunde se deplasează, conducerea este o chestiune de milimetri. Acesta este motivul pentru care dezvoltăm în permanență motocicleta Superbike: de la noul carenaj mai aerodinamic cu aripioare la apărătoarea de noroi față cu M Brake Ducts și detalii orientate spre performanță, cum ar fi maneta de accelerație cu cursă scurtă, care acum scurtează cursa accelerației cu 14 grade. Cu modul de conducere Pro, ai acum fiecare situație sub control în dotarea de serie. Scopul a fost, este și rămâne clar: noi pole position-uri - #NeverStopChallenging.
Elemente principale Superbike
Este greu de imaginat o pistă de curse fără ea – la fel ca și modelul RR fără pista de curse
Este greu de imaginat o pistă de curse fără ea – la fel ca și modelul RR fără pista de curse
Cu panourile frontale și laterale mai aerodinamice, puteți obține cei mai buni timpi personali. Noile aripioare generează cu până la 50 % mai multă forță de apăsare pe șosea: la 150 km/h 5,9 kg, la 200 km/h 10,6 kg, la 250 km/h 16,03 kg și la 300 km/h 23,10 kg. Acest lucru contracarează tendința de Wheelie în timpul accelerării.
Performanță pe ecran
Performanță pe ecran
După turele de pe pista de curse, te așteaptă boxele: După pornirea/oprirea procesului de aprindere, se va afișa întotdeauna ultimul ecran. Astfel, vei rămâne concentrat și atent în modul tău. În funcție de preferințe, poți alege un ecran Pure Ride și trei ecrane Core Screen diferite. Când motorul este rece, este afișată turația maximă utilă. Cu Shiftlight, întregul turometru luminează mai vizibil. De asemenea, poți citi rapid toate celelalte setări pe afișajul TFT datorită prezentării clare.
Pasiunea se află în inimă – când se odihnește
Pasiune dezlănțuită: Am oferit motorului BMW ShiftCam cu patru cilindri de înaltă performanță al RR cu 210 CP (154 kW) toată experiența de pe pista de curse. M Brake Ducts din noua apărătoare de noroi față răcesc etrierele de frână în regimul de curse și asigură astfel o performanță mai mare și un punct de presiune mai constant. Acestea provin de la M RR, la fel ca și foaia de lanț și chiulasele axate pe performanță. Asistentul de comutare Pro permite acum schimbarea extrem de precisă a treptelor de viteză ca dotare de serie.
Condiții-cadru – literalmente
Condiții-cadru – literalmente
Muncă la milimetru pentru cea mai înaltă precizie la deplasare: M Chassis Kit cu ridicare a spatelui și punctul de rotire reglabil este standard. Degajările din cadru asigură o mai mare flexibilitate laterală. Unghiul plat al coloanei de direcție și decalajul punților furcii asigură precizia roții din față. Amortizarea DDC pentru Road, Dynamic, Race cu Race Pro de la 1 la 3 face posibilă rularea pe drumuri de țară cu amortizare a drumului.
Iei virajele suveran
Iei virajele suveran
Modurile de conducere Pro în dotarea de serie și noul senzor pentru unghiul de direcție permit două funcții noi: Brake Slide Assist pentru decelerare și Slide / Slip Control pentru accelerare. Noul senzor pentru unghiul de direcție măsoară unghiul de drift și, împreună cu DTC, asigură o patinare optimă. Pentru ca setarea DTC 2 și 3 să fie optimizată pentru pista de curse și anvelope Slick. Brake Slide Assist te ajută să stăpânești, literalmente, într-o clipă derapajele: pentru o dinamică antrenată în fiecare viraj.
Adaptat exact nevoilor tale
- Pachetul M
- Pachet dinamic
- Pachet Curse
- Pachetul Carbon
- Pachetul de piese frezate M
Pachetul M accentuează profilul sportiv al modelului RR. Vopseaua exclusivă alb Light uni/M Motorsport este inclusă numai în acest pachet și oferă motocicletei un aspect puternic. Pachetul include: scaunul sport M pentru o susținere optimă în goana după milisecundele decisive. Jantele M din fibră de carbon cu greutate optimizată cu benzi M, pentru o dinamică maximă de condus. Alternativ, pot fi selectate și jantele forjate M. În plus, sunt montate sistemul suport de picior M și capacul de rezervor negru.
Pachetul Dinamic îmbunătățește calitățile de curse ale modelului RR pentru un plus de performanță și confort. Pachetul include: suspensia electronică DDC, exclusivă pentru curse, pentru o amortizare optimă și contact optim cu suprafața de rulare în orice situație de rulare. La fel ca și modurile de condus Pro cu 3 moduri de condus suplimentare Race Pro și alte setări relevante pentru pista de curse, cum ar fi Launch Control, Pit-Lane-Limiter, Wheelie Control și Brake Slide Assist, Slide Control. În plus, sunt incluse reglarea electronică automată a vitezei și mânerele încălzite.
Pachetul Curse optimizează modelul RR pentru piloții de curse ambițioși. Pachetul include: lanțul M Endurance cu întreținere redusă și cu greutate optimizată. Ca fel ca și sistemul de eșapament M din titan, disponibilă exclusiv în pachet, de la Akrapovič, pentru un aspect și mai sportiv, cu reducerea semnificativă a greutății sau, alternativ, toba sport Slip-on din titan de înaltă calitate.
Pachetul Carbon de înaltă calitate contribuie suplimentar la aspectul de supermotocicletă al vehiculului. Pachetul include apărători de roată față și spate, apărătoare lanț și apărătoare pinion și aripi laterale carenaj superioare. Piesele inspirate din curse și realizate din plastic ușor întărit cu fibră de carbon au un accent nobil, dar sportiv, cu cerințe de înaltă tehnologie.
Pachetul Piese frezate M subliniază caracterul sportiv al vehiculului cu componente de înaltă calitate și marca exclusivă M. Pachetul include: Piese frezate din aluminiu anodizat, inclusiv manetele de ambreiaj și de frână de mână rabatabile și reglabile, inclusiv Brake Lever Guard - dotări cu o valoare maximă.
Designul este mai mult decât aspect
Trei variante, un caracter
Indiferent ce variantă alegi: Aici nu alegi milimetri sau milisecunde, ci doar preferințele tale. Ceea ce este clar, totuși: Fiecare model RR este orientat spre performanță pură.
3 ani fără griji
Ride on & on & on. Îți oferim încă un an.
La achiziționarea unei motociclete, primești acum încă un an lipsit de griji, în plus față de garanția acordată prin lege.
Prezență și dotări de top
Extrem de sportiv și compact, fără compromisuri. Am orientat designul modelului RR cu gândul la performanță, până la ultimul detaliu. Panourile frontale și laterale optimizate, cu aripioare mai aerodinamice, vizează și mai mult pole position-ul. Pachetul opțional pentru pasageri, cu șa pentru pasager și suporturi de picioare pentru pasager, include acum și capacul pentru pasager. Din față până la partea posterioară scurtă, cu ramă pentru plăcuța de înmatriculare ușor detașabilă, RR își demonstrează apropierea de curse.
Și mai multe curse
Challenger Days
Experiențe care îți taie răsuflarea pe pista de curse. Pregătește-te pentru multă adrenalină.