Sistem de management al motorului BMS-X.
Un pionier în managementul electronic al motorului.
Noul motor cu șase cilindri de la BMW este prevăzut cu ceea ce în prezent este cel mai avansat sistem digital de management al motorului de pe piață (BMS-X = limitator de turații BMW X). Cele mai importante caracteristici sunt injectarea cu combustibil specifică cilindrilor, complet succesivă pentru șase cilindri, procesarea rapidă a semnalelor senzorilor comprehensivi care utilizează cea mai recentă microelectronică, un aspect compact, o greutate redusă și o diagnosticare automată. Drept rezultat, BMW Motorrad își consolidează și mai mult rolul de pionierat în managementul electronic al motorului pe care îl deține de ceva timp încoace.
Sistemul de management al motorului bazat pe alfa-n cu interfață a cuplului de torsiune ia în considerare o mulțime de factori de influență. Acesta permite adaptarea în mod sensibil a unui cuplu țintă de ieșire și a unei funcționări a motorului la cele mai diverse condiții limită.
Baza acestui sistem de management al motorului constă în cantitatea de aer admisă, care este determinată indirect prin intermediul unghiului de apertură și al vitezei de rotație. Sistemul de limitare a turațiilor formează valori coordonate individual pentru cantitatea de injecție și timpul de aprindere utilizând motorul adițional și parametrii ambientali (inclusiv temperatura din motor, temperatura aerului, presiunea aerului ambiant) alături de diagramele caracteristice și funcțiile de corecție stocate. Tipul de combustibil este specificat ca fiind fără plumb Super, adică are o cifră octanică de cel puțin 95.
+ Află mai multe