Modelarea unui sentiment.
Caractere uimitoare lucrează în echipa de design BMW Motorrad. Fiecare designer are propriul stil și se simte ca acasă pe scena motociclismului. Și fiecare dintre ei adaugă porția proprie de inspirație și pasiune. Aceste forme diferite sunt combinate apoi în procesul de design: sunt manifestate în fiecare creație nouă BMW Motorrad. Edgar Heinrich, designer coordonator la BMW Motorrad, introduce echipa de design BMW Motorrad și procesul lor de design.
Edgar Heinrich
Designer coordonator BMW Motorrad
A face design înseamnă a aduce o idee la viață.
A face design înseamnă a aduce o idee la viață.
Primul pas al acestui proces este a face schița ideii pe hârtie. După aceea, există multe alte etape, cum ar fi „desenarea cu bandă” pentru a defini contururile, „modelarea” pentru construirea modelului tridimensional din plastilină industrială, până la „modelarea 3D” în spațiu virtual. La finalul procesului creativ, culoarea și designul materialului, cu multiplele sale posibilități de personalizare, sunt finisate.
Edgar Heinrich
Designer coordonator BMW Motorrad
A trăi și a lucra. Transformă-ți viața într-o călătorie.
A trăi și a lucra. Transformă-ți viața într-o călătorie.
„Cei care și-au adus motocicleta la limită înțeleg cerințele pe care o motocicletă trebuie să le îndeplinească”, spune Edgar Heinrich. Din acest motiv, toții designerii BMW Motorrad sunt, ei înșiși, motocicliști pasionați. Și faptul că lucrează la propriile motociclete în timpul liber le oferă acestora oportunitatea de a implementa idei cu totul unice în paralel cu producția standard. De la motocicletele moderne la cele high-tech și chiar la cele vintage, totul este reprezentat în garajele acestor genii creative. Ei află cât de departe pot merge în implementarea ideilor în călătorii normale.
Edgar Heinrich
Designer coordonator BMW Motorrad