* Recomandare de preț fără caracter obligatoriu. Prețul afișat include TVA 19%. Pentru mai multe informații, vă rugăm să contactați cel mai apropiat dealer BMW Motorrad.

BMW R 18 Classic

Iconic. Nostalgic. Soulfuel

R 18 Classic este o motocicletă de touring care trezește nostalgia. Ea amintește de începuturile primelor cruisere potrivite pentru tururi. De asemenea, citează caracteristici atemporale ale istoriei motocicletelor noastre - de exemplu cu liniile duble albe, pe care le poți observa la R 18 Classic First Edition. Inima vehiculului este în mod clar motorul boxer cu cea mai mare capacitate cilindrică pe care l-am construit vreodată. Aceasta înseamnă tururi relaxate și plăcere pură.

Designul modelului R 18 Classic

Un cruiser inspirat de modele reprezentative

Siluetă alungită, detalii de înaltă calitate: R 18 Classic atrage toate privirile.

    R 18 Classic First Edition

    ru modelul R 18 Classic First Edition am adus din nou la viață trăsături distinctive ale tradiției BMW Motorrad: Liniile duble albe și opțiunea de design Chrom caracterizează First Edition în plus față de plăcuță și logo.

    R 18 Classic

    Culoarea Blackstorm metalizat puristică subliniază silueta alungită de cruiser a vehiculului.

    Caracteristicile principale dintr-o privire

    Rezervorul în formă de lacrimă este emblematic pentru istoria noastră și evidențiază - la fel ca toba finală de eșapament alungită - linia aerodinamică alungită, tipică modelului R 18 Classic. Șasiul de oțel cu buclă dublă include uriașul motor sculptural, care devine experiență cu fiecare kilometru.

    + Află mai multe
    Șa cu scaun pentru pasager
    În imagine vedem șaua împărțită cu scaunul pentru pasager.
    Boxer cu tacheți cu tije
    În imagine vedem impozantul motor boxer cu tacheți cu tije.
    Faruri auxiliare cu leduri
    În imagine vedem cele două faruri auxiliare mai mici, în stânga și în dreapta farului principal.
    Praguri
    În imagine vedem cele două faruri auxiliare mai mici, în stânga și în dreapta farului principal.
    Parbriz
    În imagine vedem parbrizul modelului R 18 Classic.
    Țevi de eșapament rotunde, arbore cardanic deschis, șasiu cu buclă dublă
    În imagine vedem țevile de eșapament rotunde, arborele cardanic deschis, șasiul cu buclă dublă.
    Rezervor negru cu linii duble și logo îmbinat cu șuruburi
    În imagine vedem rezervorul negru cu liniile duble.
    Genți de șa
    În imagine vedem gențile modelului R 18 Classic.

    Fă din motocicletă motocicleta ta

    Fă din motocicletă motocicleta ta

    Conceptul global flexibil al modelului R 18 Classic și gama sa largă de accesorii îți oferă libertate din plin la proiectare. Așadar, ai ocazia să concepi un vehicul după propriul gust.

    + Află mai multe

    Testează motorul modelului R 18 Classic

    Un cuplu motor ridicat la turații joase asigură momente puternice ale cruiserului: Motorul boxer cu doi cilindri și capacitate de 1802 cmc al modelului R 18 Classic este motorul boxer cu cea mai mare capacitate cilindrică pe care l-am construit vreodată. Un motor pe care îl vei vedea, auzi și simți: Cuplul său maxim de 158 Nm este deja la 3000 rot/min. De la 2000 până la 4000 rot/min avem întotdeauna mai mult de 150 Nm și prin urmare, un cuplu ridicat constant tipic motorului boxer. La 4750 rot/min „Big Boxer” furnizează 67 kW (91 CP). Deci, începi fiecare tur în mod energic.

    + Află mai multe
    1802
    Capacitate cilindrică în cmc
    158
    Cuplu motor maxim la 3000 rot/min
    690
    Înălțime șa în mm
    290
    Autonomie (min.) în km

    3 ani garanție.

    Pilotezi, pilotezi și nu te mai oprești. Îți dăm un an în plus.

    Acum există o garanție de 3 ani pentru toate motocicletele.

    More about #Soulfuel

    spinner