BMW R 18 Classic
R 18 Classic este o motocicletă de touring care trezește nostalgia. Ea amintește de începuturile primelor cruisere potrivite pentru tururi. În plus, comemorează caracteristicile atemporale ale istoriei noastre Motorrad. Inima vehiculului este în mod clar motorul boxer cu cea mai mare capacitate cilindrică pe care l-am construit vreodată. Aceasta înseamnă tururi relaxate și plăcere pură. Istorie dezvoltată continuu în mod consecvent – complet #SoulFuel.
Designul modelului R 18 Classic
Un cruiser inspirat de modele reprezentative
Siluetă alungită, detalii de înaltă calitate: R 18 Classic atrage toate privirile.
R 18 Classic
Culoarea Black Storm Metallic subliniază silueta alungită a motocicletei.
Negru Storm metalizat/Vintage
Vopseaua de culoare negru Storm metalizat și roșu Marte metalizat subliniază caracterul individual al lui BMW R 18 Classic.
Manhattan metalizat mat
Argintiul Nürburg, aluminiul lustruit și cromul lucios formează contraste izbitoare cu suprafețele vopsite în culoare închisă și șaua neagră a motocicletei.
Caracteristicile principale dintr-o privire
Rezervorul în formă de lacrimă este emblematic pentru istoria noastră și evidențiază - la fel ca toba finală de eșapament alungită - linia aerodinamică alungită, tipică modelului R 18 Classic. Șasiul de oțel cu buclă dublă include uriașul motor sculptural, care devine experiență cu fiecare kilometru.
Configurează-ți propriul cruiser
Configurează-ți propriul cruiser
Modelul R 18 Classic cu varianta sa Moonstone conține un pachet exclusivist, de înaltă calitate, Option 719. Componente ale pachetului sunt, printre altele, bancheta rezistentă la intemperii cu cusături decorative romboidale și roțile forjate. Bineînțeles că, pe lângă acest aspect special, mai ai și alte posibilități de individualizare a motocicletei visurilor tale.
Testează motorul modelului R 18 Classic
Un cuplu motor ridicat la turații joase asigură momente puternice ale cruiserului: Motorul boxer cu doi cilindri și capacitate de 1802 cmc al modelului R 18 Classic este motorul boxer cu cea mai mare capacitate cilindrică pe care l-am construit vreodată. Un motor pe care îl vei vedea, auzi și simți: Cuplul său maxim de 158 Nm este deja la 3000 rot/min. De la 2000 până la 4000 rot/min avem întotdeauna mai mult de 150 Nm și prin urmare, un cuplu ridicat constant tipic motorului boxer. La 4750 rot/min „Big Boxer” furnizează 67 kW (91 CP). Deci, începi fiecare tur în mod energic.
3 ani garanție.
Pilotezi, pilotezi și nu te mai oprești. Îți dăm un an în plus.
Acum există o garanție de 3 ani pentru toate motocicletele.