* Imaginile pot conține dotări și accesorii speciale la un cost suplimentar. Preț cu caracter neobligatoriu recomandat de producător, inclusiv TVA 19%, fără transport și ambalaj. Cu excepția modificărilor și erorilor.

Modelul BMW M 1000 RR

Racing like no other

Pentru toți cei care se lasă conduși de pasiunea lor și care se solicită în permanență. Pentru cei care nu doresc să renunțe la un milimetru sau la o milisecundă: Modelul BMW M RR este motocicleta Superbike omologată pentru curse. Aceasta a fost perfecționată în tunelul de vânt și dezvoltată pe circuit. Optimizările aerodinamice și utilizarea carbonului măresc în mod semnificativ viteza maximă la 314 km/h. Motorul și șasiul rămân puternice și directe. Modelul M RR înseamnă performanță absolută și exclusivitate până la cel mai mic detaliu. Tipic pentru M.

Dar chiar și aici există o treaptă superioară: BMW Motorrad Motorsport Race Support – tipic pentru #NeverStopChallenging.

Caracteristici corelate

Piese frezate M de înaltă calitate
Instalația cu suport de picior a modelului M 1000 RR
Frână puternică M
Frâna modelului M 1000 RR
Aerodinamică optimizată cu aripioare noi
Aripioară a modelului M 1000 RR
Parte frontală caracteristică cu parbriz
Partea frontală și parbrizul modelului M 1000 RR
Jante ușoare din fibră de carbon M cu design cu benzi
Jante din fibră de carbon M cu design cu benzi M 1000 RR
Animație exclusivă M de pornire
Logo M pe ecranul TFT al modelului M 1000 RR
Instalație de eșapament complet din titan cu greutate optimizată
Instalația de eșapament complet din titan a modelului M 1000 RR
Motor ShiftCam optimizat
Motorul modelului M 1000 RR

Condu ferit de vânt

Condu ferit de vânt

Panoul frontal și lateral optimizat din carbon oferă o performanță mai mare și o creștere a vitezei finale cu 8 km/h. În plus, noua aerodinamică menține pilotul echilibrat prin reducerea presiunii de contact a vântului: pentru un condus rapid, de durată, concentrat. Pe de altă parte, noile aripioare M din carbon reconcepute măresc presiunea de contact a roții din față cu până la 6,3 kg ­– chiar și în poziție înclinată. Și asigură 22,6 kg de forță de apăsare la 300 km/h: pentru mai multă încredere în poziții înclinate mai mari și viteze mai mari în viraje.

+ Află mai multe

Folosește vântul în avantajul tău

Folosește vântul în avantajul tău

M Brake Ducts și M Aero Wheel Cover opționale au fost realizate în colaborare cu experții BMW Motorsport. M Brake Ducts sunt integrate direct în noua apărătoare de noroi a roții din față, care, la rândul ei, a fost optimizată pentru îmbunătățirea circulației de aer în jurul gâtului furcii și a etrierelor de frână. M Brake Ducts utilizate pentru prima dată la o motocicletă de serie, reduc temperatura etrierelor de frână. Fabricate din carbon expus, M Aero Wheel Cover reduc turbionarea roții din față și își dezvoltă întregul potențial pe drumuri drepte și lungi la viteze începând de la 250 km/h.

+ Află mai multe
156
kW (212 CP) la 14 500 rot/min
314
km/h viteză maximă
192
Kg greutate fără încărcătură conform DIN
113
Nm la 11.000 rot/min cuplu maxim
Motorul în patru timpi, cu patru cilindri în linie, răcit cu apă/ulei cu BMW ShiftCam

Milimetrii decid – la fel și în motor

Mecanismul de acționare al modelului M RR, cu o turație maximă de 15.100 rot/min și-a dovedit eficiența în WSBK. Un nivel de performanță în care muncă la milimetru este esențială: Orificiile de admisie complet prelucrate CNC, pistoanele ușoare forjate cu 2 inele cu segmenții de piston optimizați pentru un consum de ulei semnificativ redus, tacheții înguști și ușori, supapele din titan, arborii cu came optimizați și, în comparație S 1000 RR, biela din titan de la Pankl, cu 340 g mai ușoară pentru o putere de frecare redusă, sunt doar câteva dintre cele mai importante caracteristici. La acestea se adaugă tehnologia BMW ShiftCam pentru variația distribuției cu supape și a cursei supapei, precum și un sistem de admisie cu pâlnii de admisie mai scurte pentru schimbarea optimizată a sarcinii la turații mari. Și pentru un start perfect spre victorie, ambreiajul antihopping funcționează fără servoasistare.

+ Află mai multe

Feedback clar – nu doar de la boxe

Cea mai bună senzație posibilă pentru roțile din față și din spate și o precizie incredibilă: Piesa centrală a șasiului mobil este un cadru punte din aluminiu, completat de o furcă upside-down și un amortizor cu arc central cu cinematică Full Floater Pro pentru o performanță semnificativ îmbunătățită a șasiului. Orientat în mod consecvent și fără compromisuri către cel mai bun timp în regim de curse, șasiul impresionează, de asemenea, perfecționiștii dornici de adrenalină pe drumurile de țară.

Performanță maximă – o chestiune de atitudine

Capacitatea de a-ți identifica propriul potențial la milisecundă este ceea ce îi distinge pe adevărații câștigători: Launch Control al modelului M RR asistă startul perfect în cursă, iar Pit-Lane-Limiter știe când trebuie să limiteze puterea. Asistentul de schimbare a treptei de viteză Pro asigură schimbarea rapidă a treptelor de viteză fără acționarea ambreiajului la fiecare schimbare a treptelor de viteză. Pentru regimul de curse, schema de selectare a treptelor poate fi inversată cu ușurință. În plus, un total de 7 moduri de condus, două caracteristici reglabile ale accelerației și o reglabilitate triplă a cuplului motorului servesc la adaptarea optimă la fiecare circuit. Totul este perfect lizibil pe ecranul TFT de 6,5".

Accelerație fără compromisuri – doar invers

După un an de utilizare în WSBK și pe pistele de curse din întreaga lume, același lucru este valabil și în cazul frânei M: Cel mai bun din clasa sa. De fapt: chiar mai bun. Acest lucru se datorează faptului că noile M Brake Ducts răcesc etrierele de frână cu până la 10 grade în regimul de curse în funcție de pista de curse – pentru o performanță maximă și un punct de presiune mai constant. Împreună cu combinația element de comandă/etrier concertată, rezultă un maxim de stabilitate la frânare și feedback clar, precum și o coordonare optimă cu Race ABS. Prin urmare, frâna M este și rămâne o referință absolută.

+ Află mai multe

3 ani fără griji

Ride on & on & on. Îți oferim încă un an. 

La achiziționarea unei motociclete primești acum încă un an lipsit de griji, în plus față de garanția acordată prin lege. 

Află mai multe

Așa arată câștigătorii

Trei modele, un singur obiectiv: performanță pură

M RR este disponibil în două modele: Ca model de bază și ca model M RR cu pachetul M Competition. Cu toate acestea, fiecare model M RR este conceput cu un obiectiv clar: să câștige. Și exact acest lucru este exact ceea ce reprezintă ambele modele, cu dedicație absolută și dorință pură de performanță.

Alb Light uni/M Motorsport

Modelul de bază M RR este o motocicletă Superbike omologată pentru curse. Are tot ceea ce te face rapid și, prin urmare, constituie baza ideală pentru echipele de curse.

Negru Storm metalizat/M Motorsport

Mai multă performanță, mai multă exclusivitate – mai mult decât atât: Modelul M RR cu pachetul M Competition. Aici, estetica și exclusivitatea se îmbină cu tehnologia de curse fără compromisuri.

Linii – literalmente

Partea frontală optimizată aerodinamic cu capitonajul din carbon expus cu benzi în designul M arată o dorință de a câștiga în fiecare detaliu – chiar și suportul de capitonaj reconceput este realizat din carbon. Iar partea din spate care a fost, de asemenea, reconcepută, face ca M RR să fie și mai dinamic. Suportul pentru plăcuța de înmatriculare, împreună cu unitatea de iluminare integrată, a devenit și mai compact. Datorită unui nou fascicul de cabluri și conectorilor LWS ale semnalizatoarelor din spate, modelul M RR este acum pregătită pentru pista de curse chiar mai rapid. Și conectorii semnalizatoarelor față au fost optimizați corespunzător.

+ Află mai multe

Și mai multe curse

Pachetul M Competition

Pachetul M Competition

Cursele se îmbină cu estetica: pachetul M Competition include declanșatorul de ture M GPS cu codul de activare asociat, M Aero Wheel Covers, un braț pivotant al roții din spate mai ușor cu 220 g și lanțul M Endurance cu acoperire DLC ușor de întreținut. În plus, există pachetul M Carbon cu componentele de înaltă calitate din carbon expus și acoperite cu vopsea transparentă, pachetul Piese frezate M cu noul suport de picior M, care este mai ușor cu 150 g și capacul de șa din carbon pentru pasager, precum și pachetul pentru pasager.

+ Află mai multe

Alte accesorii sport

Alte accesorii sport

Dotările speciale extinse și accesoriile originale BMW Motorrad perfecționează modelul M RR și îl adaptează cu precizie la cerințele pilotului sau ale pistei. De exemplu, capacul montat în locul șeii pasagerului M Carbon poate fi utilizat ca suport pentru mouse-ul GPS-ului sau pentru camera de acțiune. Instalația cu suport de picior M reglabilă în 6 poziții, inclus și în pachetul M Competition, asistă un stil de deplasare sportiv – la fel ca și șaua individuală M Endurance, care permite poziții înclinate și adânci cu mai mult control.

+ Află mai multe
Colaj din trei imagini cu modelul M 1000 RR pe pista de curse

Când pista de curse este coloana sonoră a vieții

Lupta pentru podium. Lucrul cu milimetri și milisecunde. Dorința de a da totul – pe pistă și la boxe: Pentru echipele de curse și profesioniști, BMW Motorrad Race Support oferă conversii de îmbunătățire a performanțelor. Începând cu kitul de motoare și kitul de electronică, până la instalația de eșapament Race și multe altele.

Spre Race Support external-link-arrow-slim

Și mai multă performanță

spinner