O CAPODOPERĂ DIN TITAN.

Revival Cycles prezintă motorul boxer mare cu Birdcage.

DESCRIEREA PROFILULUI

Motocicletă

Birdcage

Atelier

Revival Cycles

Artizan

Alan Stulberg

Construcție

2018/2019

Categorie

Land Speed Racer

ÎNTRE RESURECȚIE ȘI OMAGIU

Customizatorul Alan Stulberg a demonstrat deja în mod impresionant în 2016, cu motocicleta Revival Henne BMW Landspeeder, că știe să interpreteze istoria BMW Motorrad. Alan a adus la viață spiritul acelei ere, când Ernst Henne dobora recorduri mondiale pe motociclete BMW, cu acest proiect complet Birdcage. Și, cu cadrul, aduce un omagiu mașinilor de competiție de la începutul anilor '60; puternicul motor boxer primește toată atenție grație acestui design.

+ Află mai multe

O capodoperă realizată din titan și 134 de piese.

O capodoperă realizată din titan și 134 de piese.

Cadrul pe care l-a proiectat Alan oferă o vedere directă a motorului și a transmisiei. Observatorul poate să vadă prin cadru, printre grinzile sale subțiri. Artizatnul a folosit, pentru prima dată, țevi de titan de 9 milimetri. A sudat 134 de astfel de piese pentru a crea un design impresionant și delicat, bazat pe cadrul grilă din țeavă al unui Maserati Birdcage de pe vremuri. Un design care este readus la viață de acest atelier. "Am vrut ca motorul să fie cel mai extraordinar element al acestui proiect." Alan s-a jucat și cu asimetria, o temă care formează laitmotivul cadrului și motocicletei: cilindrii decalați, transmisia din partea dreaptă a motocicletei și alte componente instalate asimetric.

+ Află mai multe

La limită.

La limită.

Alan preferă în mod normal linii, teme, materiale și culori subtile, în locul stilurilor extrovertite, strălucitoare, bizare și izbitoare. Când a construit modelul Birdcage, a optat pentru o abordare mai puțin subtilă: "Am devenit puțin mai extrovertit și am început să forțez limitele." Atelierul Revival Cycles se concentrează pe elemente unice și când vine vorba de cauciucuri: Acești customizatori au folosit slick-uri de 23 de inci de la Dunlop, care există doar în varianta de prototip. "Suntem singurii din lume care au așa ceva." Apoi, a fost și o cooperare temporară între artizani: Craig Rodsmith (Rodsmith Motorcycles) a fost găztuit pentru patru zile la Revival Cycles. Acest maestru al lucrului cu metal a terminat capacele motorului realizate din aluminiu lustruit, proiectate de Alan. Aceste capace accentuează curbele și forma ovală a motorului.

+ Află mai multe
Acest motor boxer uriaș, cu puterea și cuplul său, are potențial enorm.

Alan Stulberg

Revival Cycles

MOTOCICLETA ÎN DETALIU

Cadru

tije de titan de 9 mm, 134 de piese

Suspensie față

Furcă realizată de Revival Cycles

Suspensie spate

Pinion realizat de Revival Cycles

Evacuare

Realizată manual din titan de către Revival Cycles

Suprastructuri (inclusiv rezervor, finisări și șa)

Toate elementele de control, precum ghidon, scărițe, pedale de frână și de schimbător, plus șaua, sunt formate și finisate manual de Revival Cycles

Vopsea

Aluminiu și negru

MAGIA DIN TEHNOLOGIE

Visurile devin realitate.

Visurile devin realitate.

De când a văzut prima dată noul motor de la BMW Motorrad, Alan a fost impresionat de estetica sa și de prezența sa puternică. "Aceste motor boxer uriaș, cu puterea și cuplul său, are potențial enorm," explică Alan. Ideea de a proiecta o astfel de motocicletă o avea în minte de mulți ani și, odată cu motorul de la BMW Motorrad, a apărut ocazia. A început un proces foarte intensiv. Șase luni au fost petrecute doar pentru concept, schițe și linii. Alan s-a decis la dimensiunile jantelor și pneurilor înainte să creeze desenele în CAD pentru geometrie și mecanică. Apoi a urmat modelul, pentru a revizui estetica, fizica și funcționalitatea.

+ Află mai multe

Împotriva rutinei.

Revival Birdcage este exact ce îl reprezintă pe Alan. "Acesta a fost în mod clar un proiect eliberator, de care m-am bucurat foarte mult, pentru că aveam libertatea creativă de a construi o motocicletă conform viziunii mele," explică americanul. Alan avea deja pasiunea pentru motociclete, design și mecanică. Este fascinat de tehnologie, îi simte magia. După ce a părăsit jobul din vânzări în 2007, Alan și-a transformat hobby-ul într-un proiect din care a câștigat suficient încât să nu fie nevoit să revină la un job cu program normal. "Pur și simplu nu m-am putut opri din a schimba și modifica fiecare element mecanic pe care îl aveam sau la care lucram." A luat problema în propriile mâini. Există întotdeauna un proiect de dezvoltat. Și acum, Alan a adus la viață această motocicletă custom Birdcage.

+ Află mai multe
Motociclete Asortate.
spinner