Creat din putere și grație
Maieuri și tricouri, căști și scule, lucrări de caligrafie și fotografii: Suvenirele și lucrurile uimitoare de orice felul asediază atelierul – sau mai degrabă haosul minunat ordonat – lui Shinya Kimura, unul dintre cei mai căutați personalizatori din lume – și unul dintre cei mai interesanți. Anual, maxim două sau trei motociclete părăsesc halele sale sacre. Astfel, în timpul modificărilor pe care le realizează, el se concentrează întotdeauna pe o singură motocicletă, pentru a se concentra numai la acel proiect. Fluxul și armonia, precum și stilul Wabi-sabi al esteticii japoneze au un rol decisiv în acest sens. Pentru el, patina și caracterul trăit al motocicletelor în mare parte vechi sunt la fel de importante ca și trăsăturile viitorilor piloți. Pentru că abia atunci lucrarea devine perfectă. Deci este cu atât mai interesant că de data aceasta Shinya are în atelierul său un model R 18 nou-nouț, iar pilotul nu este altul decât el însuși.
Abordarea mea vine din ceea ce fac, din ceea ce simt. Fără nicio schiță sau desen, plan sau model.
”Shinya Kimura
Chabott Engineering
De unde vine acest sentiment cu care lucrează Shinya? Acesta a crescut în fabrica de nituri a părinților săi, din centrul orașului Tokyo, impregnată de mirosul greu de ulei și oțel rece și în ciocănitul constant al mașinilor. Toate acestea i-au modelat subconștientul. Așa s-au pus bazele primelor idei de atelier. În plus, tatăl era și poet, iar mama artist în caligrafie. Shinya pare să fi fost înzestrat cu o sensibilitate estetică încă de la naștere. Așa se face că la fiecare motocicletă pe care o modifică, studiază cu atenție moștenirea, originile și caracterul, pe care le respectă cu demnitate. La modelul R 18, aceasta sunt, fără îndoială, deosebite. Shinya și-a dat seama foarte repede de asta.
La fel de repede s-a lămurit și ce era cu Big Boxer-ul: pur și simplu, cel mai mare motor cu care a putut să lucreze până acum. Respectul inițial a cedat după primii câțiva metri. Experiența de condus i-a amintit lui Shinya de numeroasele motoare boxer din cariera sa, în special de R 69 S. A fost rapid impresionat de manevrabilitatea ușoară și de răspunsul modelului R 18. Dar odată cu prima răsucire zdravănă din încheietura mâinii, puterea de nestăpânit a celor 1.800 cmc i-a deschis o experiență de motor boxer complet nouă. Aflat sub puterea plăcerii autentice de condus, Shinya i-a fost aproape imposibil să coboare din șa. A simțit clar că „nu a fost o putere dezlănțuită haotic – a fost suveranitate și eleganță dusă la extrem. Un lucru pe care doar BMW îl poate face.” Modificarea a primit un nume rapid „The Wal” - combinația de putere pură și grație dinamică.
Și astfel orientarea mașinii a fost determinată rapid: „The Wal” trebuia să se potrivească cu Shinya și felul lui de a conduce. S-a raportat la „Sports Endurancer”. O poziție de ședere alungită, dinamică și ceva carenaje au fost esențiale pentru a potoli setea de drumuri lungi care tocmai apăruse cu Big Boxer-ul. Dar un lucru l-a făcut pe Shinya extrem de fericit: A reușit să modifice modelul R 18 conform sentimentelor și dorințelor sale, fără a schimba câtuși de puțin manevrabilitatea impresionantă și experiența de condus a mașinii. Modelul R 18 chiar l-a învățat ceva pe acest domn și, în mod miraculos, stăpânul haosului ordonat a fost uimit.
Motocicleta în detaliu
Șasiul și suspensia sunt la fel ca la modelul original. Aici Shinya a considerat că nu are ce să îmbunătățească la „Sports Endurancer”-ul său.
Mai întâi, Shinya a lucrat din ciocan toate piesele care urmau să fie vopsite, conferindu-le o textură uniformă. Acoperirea sub formă de pulbere a fost apoi realizată într-o nuanță de bronz.
Shinya a proiectat el însuși șaua. BACKDROP Leathers a preluat producția în Japonia. Șaua anatomică joasă aproape că îți permite să devii una cu motocicleta.
Forma de lacrimă emblematică a trebuit să facă loc și altor câteva lacrimi: Cu formă de cutie întinsă, rezervorul are acum aproximativ un galon în plus.
După ce a finalizat caroseria, după o analiză îndelungată, Shinya a ajuns la următoarea concluzie: liniile emblematice ale țevilor nu au nevoie de mai mult de un strat negru de vopsea.
Ca toate celelalte piese ale caroseriei, componenta este făcută manual din aluminiu. Aceasta completează liniile armonioase și fluxul mașinii și include luminile spate rotunde, distinctive.
Tu cum îți configurezi motocicleta R 18?
Tu cum îți configurezi motocicleta R 18?
Structura și iconografia modelului R 18 fac ca inima oricărui personalizator să bată mai repede. Dar garantat și configuratorul nostru vă va crește ritmul cardiac.
Disclaimer
The vehicles shown may be modified and equipped with third-party accessories and/or proprietary parts that are neither manufactured, distributed nor tested by BMW. BMW assumes no liability for the modifications (including the installation, characteristics and use of the accessories shown). CAUTION: Modification of production vehicles (including the installation and use of third-party and proprietary parts) may impair driving characteristics! Driving our vehicles in modified condition is at your own risk.