Date și echipament
R 18 Classic amintește de simbolurile istoriei noastre și de caracteristicile primelor cruisere potrivite pentru tururi. Am adus din nou la viață aceste caracteristici. Descoperă aici mai multe despre datele tehnice.
Date tehnice
Motor
Motor boxer în patru timpi, cu doi cilindri, răcit cu aer/ulei, cu doi arbori cu came acționați cu lanț, amplasați deasupra arborelui cotit
107,1 mm x 100 mm
1802 cm³
67 kW (91 CP) la 4750 rot/min
158 Nm la 3000 rot/min
9,6 : 1
Injecție electronică în galeria de admisie/management digital al motorului: BMS-O cu E-Gas
Convertizor catalitic cu 3 căi
Performanță / consum
peste 180 km/h
5.6 l
Super, fără plumb (max. 15 % etanol, E15) ROZ 95 90 AKI
Instalație electrică
Alternator cu magnet permanent de 600 W (putere nominală)
12 V/26 Ah, fără întreținere
Transmisia forței
Ambreiaj uscat monodisc
Cutie de viteze cu 6 trepte cu cuplaj cu gheare în carcasă separată
Cardan
Șasiu/frâne
Șasiu din oțel cu buclă dublă și bare inferioare prinse cu șuruburi
Furcă telescopică
Basculă cu două brațe din oțel cu picior de arc central
120 mm / 90 mm
1731 mm
150 mm
57,3°
Roți cu spițe
3,00" x 16"
5,00" x 16"
130/90 B16
180/65 B16
Frână doubludisc, diametru de 300 mm, etrier fix cu 4 pistoane
Frână monodisc, diametru de 300 mm, etrier fix cu 4 pistoane
BMW Motorrad Integral ABS (parțial integral)
Dimensiuni/greutate
710 mm
1655 mm
aprox. 16 l
aprox. 4 l
2440 mm
1342 mm
1397 mm
964 mm
365 kg
560 kg
195 kg
1) 1) Conform Directivei din Regulamentul (UE) 168/2013 cu toate materialele consumabile, cu dotare standard și alimentat cu cel puțin 90% din volumul util al rezervorului.