Individualizare
Așadar, motocicleta F 900 R este sportivă și intuitivă. Aceasta a fost concepută pentru plăcerea pură de a conduce și cu toate acestea este încă convertibilă. Prin urmare, fiecare își găsește propria motocicletă F 900 R. Aici am creat trei propuneri cu opțiunile neapărat necesare (must-have) pe care ar trebui să le ai pentru plăcerea maximă de a conduce motocicleta ta F 900 R, în funcție de dorința și utilizarea ta. Urcă-te pe ea direct. Sau lasă-te inspirat și configurează-ți propria motocicletă F 900 R.
Vânătorul de viraje
Următorul viraj este întotdeauna cel mai frumos.
Ai început să te descurci? În special cu viteza? Pulsul tău este vizibil conectat la vitezometru? Atunci aceasta ar putea fi motocicleta ta. Pe șaua foarte înaltă pentru o poziție de ședere extrem de sportivă și cu spoilerul motorului și piesele frezate, te deplasezi foarte dinamic. În acest sens, cu modurile de deplasare Pro, asistentul de schimbare a treptei de viteză Pro și sistemul Dynamic ESA reglabil electronic ai parte de tot ce e mai bun la propulsie și la șasiu. Și grație iluminării adaptive în viraje, ești foarte bine pregătit pentru următorul viraj. Pentru că virajul este cu siguranță tot mai aproape, la fel ca următorul și următorul...
Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) reglează automat amortizarea piciorului de arc în funcție de starea de deplasare. În timpul deplasării pot fi selectate diverse setări de amortizare, preîncărcarea suspensiilor poate fi reglată comod, stând în picioare, prin apăsarea unui buton.
Șaua foarte înaltă are o înălțime de 865 mm, mai sus cu 50 mm față de șaua standard. Astfel, chiar și șoferii înalți se bucură de un unghi confortabil al genunchiului și așadar, de o poziție de ședere în mod egal relaxată și confortabilă.
Cu modurile opționale de deplasare Pro, vehiculul poate fi adaptat și mai precis la diferite situații de deplasare și scopuri. În afară de accelerare, în modurile ROAD, RAIN și DYNAMIC, sunt adaptate și comportamentul de comandă al ABS Pro și DTC și setările pentru alte sisteme și funcții, cum ar fi Dynamic ESA, controlul vitezei de croazieră și RDC.
Asistentul de schimbare a treptei de viteză Pro permite cuplarea la o treaptă superioară și inferioară, fără acționarea ambreiajului și a pedalei de accelerație, în aproape toate intervalele de sarcină și turație. Astfel, asistentul asigură o reducere semnificativă a timpilor de schimbare a vitezei, o eliberare a ambreiajului și astfel un plus de confort și o dinamică sporită.
Cu Headlight Pro, farurile dispun de un element de iluminare iconic care acționează ca lumini de poziție sau de zi. În combinație cu iluminarea adaptivă în viraje, vizibilitatea este îmbunătățită, sporind astfel siguranța.
Rafinează-ți și mai mult motocicleta F 900 R cu piesele noastre frezate Design, ca de exemplu manetele, scărițele și oglinzile frezate și alte echipamente, cum ar fi spoilerul motorului și capacul șeii pentru pasager.
Vânătorul de metropolă
Orașul nu doarme niciodată.
Să vezi și să fii văzut: Fă o pauză rapidă în oraș la cafeneaua preferată și apoi fă-ți apariția fix în orele de vârf din trafic. Keyless Ride, RDC, mânerele încălzite sau un topcase îți simplifică viața în jungla urbană. Așa, te poți concentra pe deplin pe părțile frumoase ale orașului.
Dacă te gândești deja la următorul tău semafor, cel mai bine ar fi să apeși pe accelerația motocicletei..
Sistemul inteligent pentru apeluri de urgență ia automat contact cu call center-ul BMW în caz de accident, pentru a activa cât mai rapid posibil lanțul de salvare. În acest proces este transmisă poziția vehiculului și în funcție de posibilitate, se creează o primă discuție cu privire la persoanele în cauză. Sistemul poate fi declanșat manual, de ex. pentru a ajuta alți participanți la trafic.
Controlul presiunii în pneuri (RDC) informează cu privire la presiunea curentă în pneuri și atenționează din timp șoferul cu privire la posibilele pericole în cazul pierderii de presiune. Valorile pot fi interogate prin intermediul display-ului de la cockpit. O lampă de informare de culoare galbenă și una de avertizare de culoare roșie indică în timpul deplasării o abatere relevantă de la valorile nominale.
Cu keyless ride, cheia vehiculului rămâne de acum în geantă. Asta deoarece sistemul fără cheie este extrem de confortabil și permite șoferului să pornească mașina pur și simplu prin apăsarea unei taste. Dispozitivul de blocare a volanului și capacul rezervorului pot fi de asemenea deblocate în acest mod. Deviza sună așa: pur și simplu așeză-te și pornește la drum!
Gata cu mâinile reci: acest lucru este asigurat de mânerele electrice încălzite, cu reglare în mai multe trepte. Acestea sporesc confortul și aduc mai multă siguranță, căci cu mâinile calde și mai multă senzație în degete, controlul asupra vehiculului este pur și simplu mai bun. Încălzirea mânerelor devine confortabilă prin intermediul unui comutator combinat, operat de la ghidon.
Protecția de manetă este o imagine clară pentru sportivitatea fără compromisuri. Bara curbată din aluminiu și plastic protejează maneta de frână de pe ghidon împotriva acționării din greșeală atunci când se intră în contact cu alt vehicul sau în caz de cădere cu vehiculul.
Pe suportul de bagaje robust din aluminiu vopsit cu pulbere se pot fixa ușor și sigur un topcase sau alte bagaje. Cum suportul pentru bagaje este atașat la motocicletă cu izolație la vibrații, comportamentul la deplasare cu topcase montat este îmbunătățit vizibil, în special la viteze mai mari.
Vânătorul de kilometri
Doar încă câțiva kilometri.
Dă-i drumul. Urcă-te pe motocicletă și fă cât mai mulți kilometri din spatele parbrizului. Lumea este plină de momente care așteaptă să fie descoperite. Ce îți trebuie pentru un weekend, ai deja pus pe vehicul. Chiar și altfel, grație șeii confortabile, pregătirii sistemului de navigație și cricului central, cu această motocicletă ești cât se poate de bine echipat pentru scurta ta călătorie. Întotdeauna acolo: setarea corectă #NeverStopChallenging
Cricul central robust asigură o poziție sigură a motocicletei chiar și în pante și oferă avantaje în timpul lucrărilor de îngrijire și întreținere sau în timpul montării geamantanelor și topcase-ului. De asemenea, ridicarea pe cricuri a motocicletei detensionează pneurile și elementele de suspensie în cazul timpilor de nefuncționare mai lungi. În plus, vehiculul parcat în poziție verticală necesită mai puțin spațiu.
Cutiile moi pot fi fixate ușor și sigur pe suporturile pentru geamantane vizibile. În cazul în care geamantanele nu sunt montate, suporturile discrete abia se observă.
Grație căptușelii suplimentare, șaua confortabilă oferă un plus perceptibil de confort la ședere și astfel și mai mulți kilometri fără griji, în special șoferilor foarte înalți. Comparativ cu șaua standard, înălțimea șeii este mai mare. Astfel, călătoriile lungi, de câteva zile, devin și ele relaxate și lipsite de oboseală.
Parbrizul vopsit, rezistent la zgârieturi este mai înalt și mai larg decât versiunea standard și prin urmare, oferă o protecție vizibil îmbunătățită împotriva vântului și a intemperiilor și deci, un confort îmbunătățit la touring. În special pe porțiunile rapide de autostradă, parbrizul înalt permite o poziție relaxată a părții superioare a corpului și asigură parcurgerea de kilometri într-un mod relaxat și lipsit de oboseală.
Pregătirea sistemului de navigare cu suport și mount cradle pe dispozitivul de prindere a ghidonului servește la fixarea în siguranță a sistemului de navigare BMW în câmpul de vizibilitate al șoferului. Operarea sistemului de navigare și funcțiile sistemului Connectivity prezintă confort prin controlerul multifuncțional de la ghidon.
Controlul electronic al vitezei de croazieră poate fi activat începând de la 30 km/h și menține viteza de deplasare constantă. Acest lucru îți oferă posibilitatea de a te bucura relaxat de porțiuni mai lungi de autostradă. Funcția este dezactivată la frânare, iar după apăsarea butonului Resume este reluată viteza selectată.