Date tehnice

Motor

Tipul constructiv

Motor cu patru cilindri în linie, în patru timpi, răcit cu ulei/apă, cu patru supape per cilindru

Alezaj x cursă

80 mm x 49.7 mm

Capacitate cilindrică

999 cc

Putere nominală

121 kW (165 CP) la 11 000 rot/min

Cuplu motor maxim

114 Nm la 9250 rot/min

Raport de compresie

12.5 : 1

Alimentare cu carburant

Injecție electronică în galeria de admisie/management digital al motorului: BMS-O cu E-Gas

Control emisii

Catalizator cu 3 căi, reglat

Performanțe / consum

Viteză maximă

Peste 200 km/h

Consum per 100 km, în funcție de ciclul WMTC

6.2 l

Emisii de CO2 conform WMTC

144 g/km

Tip de carburant

Super Plus, fără plumb (max. 5 % etanol, E5) / ROZ 98 / 93 AKI

Instalație electrică

Alternator

Alternator cu magnet permanent de 450 W (putere nominală)

Baterie

12 V/8 Ah, fără întreținere

Transmisia forței

Ambreiaj

Multidisc în baie de ulei (anti-hopping), servoasistat

Cutie de viteze

Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare, integrată în carcasa motorului

Transmisie secundară

Lanț 525, 17/45

Controlul tracțiunii

DTC

Șasiu / Frâne

Cadru

Șasiu punte din aluminiu, motorul ca element portant

Suspensie față / elemente pneumatice

Furcă telescopică upside-down cu un diametru de 45 mm, pretensionare, destindere și comprimare reglabile

Ghidaj roată din spate/elemente de suspensie

Basculă din punte de aluminiu, Full-Floater Pro, amortizor cu arc central, amortizare reglabilă în trepte la tracțiune și revenire și pretensionare reglabilă a arcului

Cursă a suspensiei față/spate

120 mm / 117 mm

Ampatament

1,450 mm

Unghi de fugă

96 mm

Unghi cap coloană de direcție

65,8°

Roți

Jante turnate din aluminiu

Dimensiuni jantă față

3.50 x 17"

Dimensiuni jantă spate

6.00 x 17"

Anvelopă față

120/70 ZR 17

Anvelope spate (cu jante M)

190/55 ZR 17 (200/55 ZR 17)

Frână față

Disc dublu de frână cu un diametru de 320 mm, etrier fix cu patru pistoane

Frână spate

Frână monodisc cu un diametru de 220 mm, etrier flotant cu un piston

ABS

BMW Motorrad Integral ABS, integral parțial

Dimensiuni / greutăți

Înălțime șa

830 mm

(șa șofer SA joasă: 810 mm; șa șofer SA înaltă: 850 mm)

Lungime a arcului de pășire serie

1835 mm

(șa șofer SA joasă: 1815 mm, șa șofer SA înaltă: 1858 mm)

Volumul utilizabil al rezervorului

16.5 l

Din care rezervă

aprox. 4 l

Lungime

2,090 mm

Înălțime (fără oglinzi)

1,115 mm

Lățime

812 mm

Masa proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1)

199 kg (cu pachet M inclusiv jante din fibră de carbon M: 194 kg)

1)
Masă totală admisă

407 kg

Sarcină (la dotarea de serie)

208 kg

1) Conform Directivei din Regulamentul (UE) 168/2013 cu toate materialele consumabile, cu echipare de serie și alimentat cu min. 90 % din volumul util al rezervorului.

Dotare

Dotare standard

  • Lumină complet cu leduri
  • Trei moduri de condus (Rain, Road, Dynamic, inclusiv HSC)
  • Cutie cu senzori cu șase axe, inclusiv ABS Pro & DTC
  • Display TFT inclusiv Connectivity
  • Poziție reglabilă a ghidonului

 

Dotare specială

  • Șasiu DDC
  • Moduri de condus Pro (inclusiv Dynamic Pro, reglabil complet inclusiv Wheelie Control, HSC Pro, MSR, DBC)
  • Asistent de schimbare a treptei de viteză Pro
  • Headlight Pro (lumină de zi emblemă și iluminare adaptivă în viraje; se respectă reglementările specifice fiecărei țări)
  • Keyless Ride
  • RDC (controlul presiunii în pneuri)
  • ECALL (dacă este disponibil)
  • Pachetul M
  • Jante din fibră de carbon și jante forjate M
  • Baterie Lightweight M
  • Pachet din fibre de carbon și pachet cu piese frezate
  • Și multe altele

 

Accesorii speciale

  • Genți pentru spate și genți moi
  • Piese carenaj din fibre de carbon
  • Piese frezate
  • Și multe altele
+ Află mai multe

Atingeți asfaltul

Motocicleta? Evident. Montajul prezentat depinde de dotarea specială și de accesoriile originale BMW Motorrad.

Către configurator
spinner