Date tehnice

Motor
Tip
Motor în patru timpi cu patru cilindri în linie, răcit cu apă, patru supape pe cilindru, doi arbori cu came în chiulasă
Alezaj x cursă
80 mm x 49,7 mm
Capacitate

999 cc

Putere max.
121 kW (165 CP) la 11000 rpm
Cuplu max.
114 Nm la 9 250 rpm
Raport de compresie
12,1 : 1
Management combustibil / motor
Injecție electronică de combustibil
Control emisii
Normă de emisii Euro 4, tobă HP din titan
Performanță / consum de combustibil
Viteză maximă
Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, bazat pe cicluri de testare armonizate la nivel mondial
6,7 l
Tip combustibil
Cifră octanică 95-98, premium fără plumb (RON) (comanda de detonație; capacitate nominală de încărcare cu combustibil cu cifra octanică 98)
Sistem electric
Alternator
406 W
Baterie
12 V / 9 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj
Ambreiaj multidisc umed, ambreiaj anti-hopping, acționat mecanic
Cutie de viteze
Cutie de viteze cu șase trepte, cu sincronizare cu roți dințate cilindrice
Transmisie secundară
Lanț 17/45
Suspensie / frâne
Cadru
Cadru tip pod, din aluminiu, cu motor portant
Suspensie față / elemente pneumatice
Furcă telescopică inversată, diametru 46 mm, amortizare reglabilă la revenire/comprimare reglabilă
Suspensie spate / elemente pneumatice
Basculă dublă din aluminiu, amortizor central, amortizare de recul reglabilă
Cursă suspensie, față/spate
125 mm / 120 mm
Ampatament
1.439 mm
Distanță de fugă
98,5 mm
Unghi viraj ghidon
65,2°
Roți
Aluminiu turnat
Dimensiuni jante, față
3,50 x 17"
Dimensiuni jante, spate
6,00 x 17"
Anvelopă, față
120/70 ZR 17
Anvelopă, spate
190/55 ZR 17
Frână, față
Frână cu două discuri, discuri flotante cu diametru de 320 mm, etriere radiale fixe cu 4 pistonașe, grosime de 5 mm
Frână, spate
Frână cu monodisc, diametru de 220 mm, etrier flotant cu un pistonaș, grosime de 5 mm
ABS
ABS BMW Motorrad Race, parțial integrat, comutabil
Dimensiuni / greutăți
Lungime
2057 mm
Lățime (inclusiv oglinzi)
845 mm
Înălțime (fără oglinzi)
1.228 mm
Înălțime șa, masă proprie

814 mm [șa Comfort (accesoriu): 840 mm]

Curbă suport interior, masă proprie

1805 mm [șa Comfort (accesoriu): 1865 mm]

Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum

205 kg

1)
Masă max. permisă
407 kg
Sarcină max. (cu echipament standard)
202 kg
Volum util rezervor
17,5 l
rezerva fiind de
aprox. 4 l

1) Conform instrucțiunilor din Regulamentul UE nr. 168/2013 cu toate lichidele, cu echipament standard și alimentat cu cel puțin 90% din volumul util al rezervorului

Echipament standard

Echipament
  • ABS
  • ASC (controlul tracțiunii)
  • Tobă HP din titan
  • Șa din două bucăți (înălțime șa: 814 mm; lungimea arcului interior al piciorului: 1 805 mm)
  • Sistem cu cheie comună pentru încuietorile de contact, de direcție, a capacului pentru orificiul de umplere cu combustibil și a șeii de pasager
  • Încuietoare integrată de contact și direcție
  • Manetă de frână reglabilă
  • Mic compartiment de stocare cu scule de bord sub șaua de pasager
  • Manualul utilizatorului

Caracteristici speciale
  • Nouă secțiune posterioară a cadrului principal, identică cu cea a modelului S 1000 RR
  • Ornament lateral redus
  • Pro Shift Assistant
  • Rezervor din aluminiu
  • Ambreiaj multidisc în baie de ulei, antihopping, acționat mecanic
  • Suport detașabil pentru numărul de înmatriculare
  • 2 moduri de condus, „Rain” și „Road”, fiecare cu ABS și ASC (control automat al stabilității)
  • Funcția „Cel mai bun tur în curs”, pentru antrenarea activă pe pista de curse

Sistem electric
  • Lumini permanent iluminate și sistem de lumini de avarie
  • Faruri și faruri de fază lungă, dispuse asimetric
  • Afișaj multifuncțional cu 5 trepte de luminozitate (indicator de viteză cu odometru, contor de kilometraj parțial, ceas, cronometru de tur, turometru analog, afișaj al treptei de viteză curente și al autonomiei); două moduri de condus standard „Road”, în combinație cu controlul dinamic al tracțiunii (DTC) și modurile de condus Pro (plus 2 moduri, ASC devine DTC, ABS Pro cu control la lansare și limitator de viteză pe linia boxelor. Dynamic Pro devine mod UTILIZATOR și poate fi configurat); funcții statistice pentru pista de curse, cum ar fi raportul mediu accelerație-frânare, numărul schimbărilor de trepte de viteză (Vmin/Vmax), funcția de blocare; lumină programabilă pentru schimbarea treptei de viteză, „Cel mai bun tur în curs”
  • Generator trifazat de 406 W
  • Senzor de cădere
  • Magistrală CAN cu sistem cu un singur fir (SWS)
  • Imobilizator electronic
  • Interfață pentru diagnostic
  • Indicatoare de culoare gri fumuriu și lampă spate cu LED
  • Lizibilitate îmbunătățită a tabloului de bord
  • Reglarea înclinării
  • Conector de cablu OBD în partea din spate
+ Află mai multe

Mai multă individualitate

Echipamente și accesorii speciale.

Cu ajutorul gamei largi de echipamente speciale și accesorii originale BMW Motorrad, poți adapta motocicleta S 1000 R pentru a răspunde cât mai bine cerințelor tale.

Află mai multe