Date tehnice

Motor
Tipul

Motorul cu 6 cilindri în linie, în 4 timpi, răcit cu ulei/apă, cu doi arbori cu came în chiulasă,  patru supape pe cilindru



Alezaj x cursă
72 mm x 67,5 mm
Capacitate

1 649 cc

Capacitate nominală de încărcare
160 CP (118 kW) la 7 750 rpm
Cuplu maxim
175 Nm la 5 250 rpm
Raport de compresie
12.2 : 1
Prepararea combustibilului
Injecție electronică de combustibil
Control emisii

Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU-4

Performanţă / consum de combustibil
Viteză maximă
Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, bazat pe cicluri de testare armonizate la nivel mondial
5,7 l
Tip combustibil

 Super fără plumb, cifră octanică 95 (RON)

Sistem electric
Alternator
700 W
Baterie
12 V / 19 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj

Ambreiaj multidisc în baie de ulei

Trepte de viteză

Cutie de viteze cu 6 trepte, cu roți dințate elicoidale

Transmisie secundară
Transmisie cu arbore
Suspensie / frâne
Cadru
Cadru tip pod, din aluminiu, cu motor portant
Suspensie față / elemente pneumatice
BMW Motorrad Duolever; amortizor central
Suspensie spate / elemente pneumatice
BMW Motorrad Paralever
Cursă suspensie, față/spate
115 mm /135 mm
Ampatament
1 618 mm
Distanță de fugă
106,4 mm
Unghi cap coloană de direcție
62,2°
Roți
Aluminiu turnat
Dimensiuni jante, față
3,50 x 17"
Dimensiuni jante, spate
6,00 x 17"
Anvelopă, față
120/70 ZR 17
Anvelopă, spate
190/55 ZR 17
Frână, față

Frână cu două discuri, cu diametru de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistonașe

Frână, spate

Frână cu monodisc, diametru de 320 mm, etrier cu 2 pistonașe

ABS
ABS BMW Motorrad Integral (parțial integral)
Dimensiuni / greutăți
Înălțime șa, masă proprie

750 mm (șa față înaltă din două bucăți (accesoriu): 810/830 mm; șa înaltă dintr-o bucată  (OE): 780 mm)

Curbă suport interior, masă proprie

1 720 mm (șa față înaltă din două bucăți (accesoriu): 1 830/1 870 mm; șa înaltă dintr-o bucată  (OE): 1 770 mm)

Volum util rezervor
26,5 l
rezerva fiind de
4,0 l
Lungime
2.489 mm
Înălțime
1.475 mm
Lățime (inclusiv oglinzi)
1 000 mm
Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum

350 kg

1)
Masă totală permisă
560 kg
Sarcină max. (cu echipament standard)
210 kg

1) Conform instrucţiunilor din Regulamentul UE nr. 168/2013 cu toate lichidele, cu echipament standard și alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului (GT fără geantă).

Echipament standard

Echipament
  • ABS BMW Motorrad Integral (parțial integral) cu control ABS (ABS Pro), indiferent de unghiul de înclinare și de lumina de frânare dinamică
  • DTC (control dinamic al tracțiunii)
  • Parbriz confort reglabil electric fără trepte
  • Pilot automat
  • Manșoane și șei încălzite
  • Șa formată dintr-o bucată (înălțime șa: 750 mm; curbă suport interior: 1 720 mm)
  • Scărițe confort
  • Cutii laterale montate, cu capace vopsite în culoarea motocicletei
  • Cutie superioară detașabilă cu spătar, capacul cutiei superioare vopsit în culoarea motocicletei
  • Cutie pentru bagaje
  • Cric central
  • Sistem cu cheie comună pentru încuietorile de contact, de direcție, ale capacului pentru orificiul de umplere cu combustibil, ale compartimentelor de depozitare, ale cutiilor și ale șeii
  • Încuietoare integrată de contact și direcție
  • Manete reglabile de frână și ambreiaj
  • Compartiment de depozitare care se poate încuia și manualul utilizatorului
Caracteristici speciale
  • Computer de bord, setări ale vehiculului și sistem audio opțional operat utilizând multi-controller
  • Sistem audio cu pregătire a dispozitivului de navigație
  • Ambreiaj cu cuplare automată care necesită doar o cantitate redusă de forță
  • 3 moduri de pilotaj: “Ploaie”, “Stradă” și ”Dinamic”
  • Kit cromat pentru caroserie
Sistem electric
  • Lumini permanent iluminate
  • Faruri Xenon
  • Computer de bord cu afișaj multifuncțional: – afișaj multifuncțional: ceas digital, viteza selectată și nivelul de combustibil, nivelul temperaturii lichidului de răcire, afișajul autonomiei, kilometraj, contor de kilometraj (3x), afișaj interval de service - computer de bord: autonomie, consum mediu 1 și 2, viteză medie, temperatură exterioară, cronometru, timpi de deplasare și indicator al datei și de avertizare cu privire la nivelul de ulei
  • Panou de instrumente cu accente cromate și lumină indirectă pentru cadran
  • Două prize
  • Magistrală CAN cu sistem cu un singur fir (SWS)
  • Imobilizator electronic
  • Interfață pentru diagnostic
  • Sistem de lumini de avarie, indicatoare cu LED alb și lampă spate cu LED
+ Află mai multe

PROPRIUL TĂU MODEL TOURER CU ȘASE CILINDRI

Personalizează-ți propriul K 1600 GTL.

De la vopsea la echipament – configuratorul îți permite să îți creezi propria motocicletă de vis BMW.

Configurează-l pe al tău acum
spinner