Date tehnice

Motor

Tipul constructiv

Motor cu șase cilindri în linie, în patru timpi, răcit cu ulei/apă, cu patru supape per cilindru

Alezaj x cursă
72 mm x 67,5 mm
Capacitate cilindrică
1.649 cmc
Putere nominală

118 kW la 6.750 rot/min

Cuplu motor maxim

180 Nm la 5.250 rot/min

Raport de compresie
12,2 : 1
Alimentare cu carburant

Injecție electronică în galeria de admisie Management digital al motorului: BMS-O cu E-Gas

Control emisii

Convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5

Performanțe/consum

Viteză maximă
peste 200 km/h
Consum per 100 km, conform WMTC

5,9 l

Emisii de CO2 conform WMTC

137 g/km

Tip de carburant

Benzină super, fără plumb (max. 15 % etanol, E15) / ROZ 95 / 90 AKI

Instalație electrică

Generator

Alternator de 700 W (putere nominală)

Baterie

12 V / 16 Ah, fără întreținere

Transmisia

Ambreiaj

Ambreiaje cu mai multe discuri în baie de ulei

Cutie de viteze

Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare cu angrenaj elicoidal

Transmisie secundară
Cardan

Șasiu / frâne

Șasiu

Șasiu punte din aluminiu, motorul ca element portant

Ghidaj roată din față / elemente de suspensie
BMW Motorrad Duolever; amortizor central
Ghidaj roată din spate / elemente de suspensie

Braț pivotant unilateral turnat din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor cu arc central

Cursă a suspensiei față/spate

115 mm / 135 mm

Ampatament
1.618 mm
Unghi de fugă
106,4 mm
Unghi cap coloană de direcție
62,2°
Roți

Roată turnată din aluminiu

Dimensiuni jantă față
3,50 x 17"
Dimensiuni jantă spate
6,00 x 17"
Pneu față
120/70 ZR 17
Pneu spate
190/55 ZR 17
Frână față
Frână dublu-disc, diametru de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistoane
Frână spate

Frână cu monodisc, diametru de 320 mm, etrier flotant cu 2 pistoane

ABS

BMW Motorrad Integral ABS Pro (parțial integral, optimizat pentru poziție înclinată)

Dimensiuni / greutăți

Înălțime șa la masa proprie

750 mm

Lungime a arcului de pășire la masa proprie a vehiculului

1.760 mm

Volum util rezervor

aprox. 26,5 l

Din care rezervă

aprox. 4 l

Lungime (peste topcase)

2.489 mm

Înălțime (peste parbriz și topcase, la greutatea fără încărcătură a vehiculului cf. DIN)

1.490 - 1.580 mm

Lățime (cu cutii)
1.000 mm
Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum

358 kg

1)
Masa totală admisă

560 kg

Sarcină utilă (la dotarea de serie)

202 kg

1) Conform Directivei din Regulamentul (UE) 168/2013 cu toate materialele consumabile, cu echipare de serie și alimentat cu min. 90 % din volumul util al rezervorului.

Dotare

Dotare standard

  • Ecran color TFT de 10,25 țoli pentru panou de instrumente cu Connectivity și Navigație cu hartă integrată (cu aplicația Connected de la BMW Motorrad)
  • Compartiment de încărcare (USB-C)
  • Far cu leduri integral și emblemă luminată și lumină adaptivă în viraje
  • Claxon cu sunet dublu
  • 4 butoane favorite configurabile
  • Control dinamic al tracțiunii (DTC)
  • 3 moduri de deplasare Rain, Road și Dynamic
  • Control dinamic al frânei motorului (MSR)
  • Dynamic ESA (șasiu reglabil electronic cu compensare a încărcării)
  • Asistență la pornirea în rampă (HSC Pro)
  • Controlul presiunii în pneuri (RDC)
  • Încălzire mânere
  • Încălzire șa
  • Sistem pentru geamantane
  • Topcase
  • Sistem audio (de ex. cu DAB + și presetări de sunet)


Dotare specială

  • Pachet Confort (format din Keyless Ride, închidere centralizată, asistent de comutare Pro, instalație de avertizare antifurt (DWA), far suplimentar LED și etrier de protecție al motorului)
  • Spoturi încastrate în podea
  • Șa înaltă
  • Șa Option 719
  • Option 719 Jante forjate


Accesorii speciale

  • Suport de brațe pentru partener
  • Geantă interioară pentru topcase și cutii
  • Rucsac pentru rezervor
  • Toba sport
  • Piese cromate
  • Parbriz jos
+ Află mai multe

Personalizează-ți motocicleta K 1600 GTL

Descoperă gama noastră extinsă de dotări speciale și accesorii originale BMW și adaugă-le motocicletei tale K 1600 GTL, pentru a o personaliza după cum dorești.

Spre personalizare
spinner