Date tehnice

Motor

Putere nominală
107 kW (145 hp) la 7,750 rpm
Control emisii
Catalizator cu 3 căi, reglat
Tipul constructiv
Air/liquid-cooled four-stroke flat twin engine with double overhead and chain driven camshafts and balance gear wheels
Alezaj x cursă
106.5 mm x 73 mm
Capacitate cilindrică
1,300 cmc
Cuplu motor maxim
149 Nm la 6,500 rpm
Raport de compresie
13,3 : 1
Prelucrare carburant
Electronic intake pipe injection / digital engine management system with throttle-by-wire
Standard de emisii
EU 5+

Performanțe / consum

Viteză maximă
peste 200 km/h
Consum per 100 km, conform WMTC
4.9 l
Emisii de CO2 conform WMTC
113 g/km
Tip de carburant
Super unleaded (max. 15 % Ethanol, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI; adaptive fuel quality regulation (91-98 ROZ/RON)

Instalație electrică

Generator
650 W
Baterie
12 V / 12.5 Ah, maintenance-free

Transmisia

Ambreiaj
Multidisc în baie de ulei, Anti-Hopping, acționat hidraulic
Transmisie
Cutie de viteze cu 6 trepte
Transmisie secundară
Cardan

Șasiu / frâne

Cadru
Conceptul de cadru format din două părți constă într-un cadru principal și un cadru posterior atașat, cu un motor portant
Ghidaj roată din față / elemente de suspensie
BMW Motorrad EVO-Telelever, ghidon înclinabil decuplat printr-un element flexibil, amortizor central.
Ghidaj roată din spate / elemente de suspensie
BMW Motorrad EVO-Paralever, cast aluminium single-sided swingarm, continuous swingarm bearing axle, central suspension strut
Cursă a suspensiei față/spate
149 mm / 158 mm
Ampatament
1,500 mm
Unghi de fugă
121.5 mm
Unghi cap coloană de direcție
64.2°
Roți
Jante turnate din aluminiu
Dimensiuni jantă față
3,50 x 17"
Dimensiuni jantă spate
6,00 x 17"
Pneu față
120 / 70 ZR17
Pneu spate
190 / 55 ZR17
Frână față
Twin disc brake, diameter 310 mm, 4-piston radial brake caliper
Frână spate
Frână cu un singur disc, diametru 285 mm, etrier flotant cu 2 pistoane
ABS
ABS Pro complet Integral BMW Motorrad (funcție de frânare complet integrală, optimizat pentru poziție înclinată)

Dimensiuni / greutăți

Înălțime șa la greutatea fără încărcătură
820 / 840 mm (comfort seat low: 780 / 800 mm; comfort seat: 825 / 845 mm; comfort seat high: 840 / 860 mm)
Lungime a arcului de pășire fără încărcătură
1,840 / 1,880 mm (comfort bench seat low: 1,780 / 1,820 mm; comfort bench seat: 1,860 / 1,900 mm; comfort bench seat high: 1,890 / 1,930 mm)
Volum util rezervor
24 l
Din care rezervă
aprox. 4 l
Lungime
2,229 mm
Înălțime
1,387 mm (above windshield)
Lățime
971 mm (with mirror)
Greutate uscată
265 kg
Greutatea fără încărcătură cu rezervorul plin/gata de drum
281 kg
1)
Masa totală admisă
510 kg
Sarcină utilă (la dotarea de serie)
229 kg

1) According to Guideline (EU) 168/2013 with all operating fluids, with standard equipment and refuelled with min. 90% of the usable fuel tank capacity.

Dotare

Dotare de serie

  • Keyless Ride
  • Dynamic ESA
  • RDC
  • Baterie litiu-ion
  • DCC
  • Încălzire mânere
  • Compartiment de încărcare pentru smartphone cu clemă pentru card
  • Rezervor de aluminiu
  • Telelever EVO

Dotare specială

  • Audio Pro
  • Pachet confort pentru pasager
  • Deflector de vânt variabil
  • Dynamic Chassis Adaption
  • Headlight Pro
  • Moduri de iluminare adaptive
  • Sistem variabil de bagaje
  • ASA
  • Riding Assistant

Accesorii speciale

  • Parbriz înalt confort
  • Instalație reglabilă cu suport de picior de culoare neagră
  • Sistem de protecție la impact pentru cutiile de touring
  • Geantă interioară pentru topcase
  • Geantă interioară pentru cutie
  • Etrier de protecție al motorului argintiu
+ Află mai multe

Turul tău. Regulile tale.

R 1300 RT are tot ce îți trebuie pentru a oferi cea mai bună experiență de touring. Tu decizi cât de confortabil vrei să fii pe drum. Cu dotările speciale și accesoriile originale BMW Motorrad, ai control maxim.

R 1300 RT are tot ce îți trebuie pentru a oferi cea mai bună experiență de touring. Tu decizi cât de confortabil vrei să fii pe drum. Cu dotările speciale și accesoriile originale BMW Motorrad, ai control maxim.

spinner