Date și dotări
Modelul BMW R 1300 RT
R 1300 RT aduce dorințele tale de touring pe șosea. Cu motorul său boxer puternic, lejeritatea evidentă și tehnologia inteligentă, acesta aduce lumea touringului la picioarele tale. Este gata să evadeze cu tine spre orizonturi necunoscute și știe exact cum să ofere o experiență de primă clasă. Descoperă aici dotarea tehnică extinsă a tourer-ului.
Fundalurile unor imagini au fost create folosind inteligența artificială.
Date tehnice
Motor
Putere nominală
107 kW (145 hp) la 7,750 rpm
Control emisii
Catalizator cu 3 căi, reglat
Tipul constructiv
Air/liquid-cooled four-stroke flat twin engine with double overhead and chain driven camshafts and balance gear wheels
Alezaj x cursă
106.5 mm x 73 mm
Capacitate cilindrică
1,300 cmc
Cuplu motor maxim
149 Nm la 6,500 rpm
Raport de compresie
13,3 : 1
Prelucrare carburant
Electronic intake pipe injection / digital engine management system with throttle-by-wire
Standard de emisii
EU 5+
Performanțe / consum
Viteză maximă
peste 200 km/h
Consum per 100 km, conform WMTC
4.9 l
Emisii de CO2 conform WMTC
113 g/km
Tip de carburant
Super unleaded (max. 15 % Ethanol, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI; adaptive fuel quality regulation (91-98 ROZ/RON)
Instalație electrică
Generator
650 W
Baterie
12 V / 12.5 Ah, maintenance-free
Transmisia
Ambreiaj
Multidisc în baie de ulei, Anti-Hopping, acționat hidraulic
Transmisie
Cutie de viteze cu 6 trepte
Transmisie secundară
Cardan
Șasiu / frâne
Cadru
Conceptul de cadru format din două părți constă într-un cadru principal și un cadru posterior atașat, cu un motor portant
Ghidaj roată din față / elemente de suspensie
BMW Motorrad EVO-Telelever, ghidon înclinabil decuplat printr-un element flexibil, amortizor central.
Ghidaj roată din spate / elemente de suspensie
BMW Motorrad EVO-Paralever, cast aluminium single-sided swingarm, continuous swingarm bearing axle, central suspension strut
Cursă a suspensiei față/spate
149 mm / 158 mm
Ampatament
1,500 mm
Unghi de fugă
121.5 mm
Unghi cap coloană de direcție
64.2°
Roți
Jante turnate din aluminiu
Dimensiuni jantă față
3,50 x 17"
Dimensiuni jantă spate
6,00 x 17"
Pneu față
120 / 70 ZR17
Pneu spate
190 / 55 ZR17
Frână față
Twin disc brake, diameter 310 mm, 4-piston radial brake caliper
Frână spate
Frână cu un singur disc, diametru 285 mm, etrier flotant cu 2 pistoane
ABS
ABS Pro complet Integral BMW Motorrad (funcție de frânare complet integrală, optimizat pentru poziție înclinată)
Dimensiuni / greutăți
Înălțime șa la greutatea fără încărcătură
820 / 840 mm (comfort seat low: 780 / 800 mm; comfort seat: 825 / 845 mm; comfort seat high: 840 / 860 mm)
Lungime a arcului de pășire fără încărcătură
1,840 / 1,880 mm (comfort bench seat low: 1,780 / 1,820 mm; comfort bench seat: 1,860 / 1,900 mm; comfort bench seat high: 1,890 / 1,930 mm)
Volum util rezervor
24 l
Din care rezervă
aprox. 4 l
Lungime
2,229 mm
Înălțime
1,387 mm (above windshield)
Lățime
971 mm (with mirror)
Greutate uscată
265 kg
Greutatea fără încărcătură cu rezervorul plin/gata de drum
281 kg
1)
Masa totală admisă
510 kg
Sarcină utilă (la dotarea de serie)
229 kg
1) According to Guideline (EU) 168/2013 with all operating fluids, with standard equipment and refuelled with min. 90% of the usable fuel tank capacity.
Dotare
Dotare de serie
- Keyless Ride
- Dynamic ESA
- RDC
- Baterie litiu-ion
- DCC
- Încălzire mânere
- Compartiment de încărcare pentru smartphone cu clemă pentru card
- Rezervor de aluminiu
- Telelever EVO
Dotare specială
- Audio Pro
- Pachet confort pentru pasager
- Deflector de vânt variabil
- Dynamic Chassis Adaption
- Headlight Pro
- Moduri de iluminare adaptive
- Sistem variabil de bagaje
- ASA
- Riding Assistant
Accesorii speciale
- Parbriz înalt confort
- Instalație reglabilă cu suport de picior de culoare neagră
- Sistem de protecție la impact pentru cutiile de touring
- Geantă interioară pentru topcase
- Geantă interioară pentru cutie
- Etrier de protecție al motorului argintiu
+ Află mai multe