Date și dotări
Modelul BMW R 12
R 12 întruchipează aspectul cool unui al unui cruiser. În afară de linia aerodinamică de cruiser înclinată spre spate, la experiența de condus relaxată contribuie, desigur, inclusiv dotarea, care îți permite să navighezi relaxat prin orașe și pe șosele. Această motocicletă casual este propulsată de un motor boxer de 1.170 cmc răcit cu aer/ulei, care oferă un cuplu puternic și o accelerație bună la turații mici. Aici poți afla totul despre dotarea tehnică a motocicletelor #Soulfuel.
Date tehnice
Motor
Putere nominală
70 kW (95 CP) la 6,500 rpm
Control emisii
Catalizator cu 3 căi, reglat
Tipul constructiv
Motor boxer în patru timpi, cu doi cilindri, răcit cu aer/ulei, cu doi arbori cu came în cap, patru supape dispuse radial și arbore central de echilibrare
Alezaj x cursă
101 mm x 73 mm
Capacitate cilindrică
1170 cmc
Cuplu motor maxim
110 Nm la 6,000 rpm
Raport de compresie
12,0 : 1
Prelucrare carburant
Injecție electronică în țeava de admisie / management digital al motorului: Sistem de gestionare a bateriei BMS-O cu actuator electric de accelerație
Standard de emisii
EU 5+
Performanțe / consum
Viteză maximă
203 km/h
Consum per 100 km, conform WMTC
5,1 l
Tip de carburant
Super fără plumb (max. 15% etanol, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
Emisii de CO2 conform WMTC
119 g/km
Instalație electrică
Generator
Alternator cu magnet permanent de 660 W (putere nominală)
Baterie
12 V / 14 Ah, fără întreținere
Transmisia
Ambreiaj
Ambreiaj uscat monodisc, acționat hidraulic
Transmisie
Transmisie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare, în carcasă separată a transmisiei
Transmisie secundară
Cardan
Controlul tracțiunii
BMW Motorrad DTC
#Soulfuel
Șasiu / frâne
Cadru
Cadru cu zăbrele din oțel
Ghidaj roată din față / elemente de suspensie
Furcă telescopică inversată, diametru 45 mm.
Ghidaj roată din spate / elemente de suspensie
Balanțier (brăț) oscilant unic din aluminiu turnat, cu suport Paralever, amortizor progresiv central cu arc, pre-încărcare a arcului ajustabilă, amortizare ajustabilă pentru revenire.
Cursă a suspensiei față/spate
90 mm / 90 mm
Ampatament
1,520 mm
Unghi de fugă
132.5 mm
Unghi cap coloană de direcție
60.7°
Roți
Jante turnate din aluminiu
Dimensiuni jantă față
2.75 x 19"
Dimensiuni jantă spate
4.00 x 16"
Pneu față
100/90 R19
Pneu spate
150/80 R16
Frână față
Frână cu disc dublu, discuri de frână flotante, diametru 310 mm, etrier de frână radial cu 4 pistoane Monobloc.
Frână spate
Frână cu un singur disc, diametru de 265 mm, etrier flotant cu două pistoane
ABS
BMW Motorrad Integral ABS Pro (integral parțial).
Dimensiuni / greutăți
Înălțime șa la greutatea fără încărcătură
754 mm
Lungime a arcului de pășire fără încărcătură
1.760 mm
Volum util rezervor
14 l
Din care rezervă
aprox. 3,5 l
Lungime
2,200 mm (peste roata din spate)
Înălțime
1,110 mm (fără oglinzi)
Lățime
830 mm (deasupra manetei)
Greutatea fără încărcătură cu rezervorul plin/gata de drum
227 kg
1)
Masa totală admisă
430 kg
Sarcină utilă (la dotarea de serie)
202 kg
1) Conform Directivei din Regulamentul (UE) 168/2013 cu toate materialele consumabile, cu echipare de serie și alimentat cu cel puțin 90 % din volumul util al rezervorului.
Dotare
Dotare de serie
- Moduri de conducere Roll/Rock
- Keyless Ride
- Furcă inversată și bară de amortizor cu amortizare în funcție de drum
- Control dinamic cuplu motor
- Sistem de frânare parțial-integral
- ABS Pro
- Control dinamic al tracțiunii
- Instalație de eșapament nou construită
Dotare specială
- Pachetul pentru pasager
- Roată cu spițe Classic neagră și Classic II aurie
- Headlight Pro
- Controlul presiunii în pneuri
- Digital Display
- Opțiune de design instalație de eșapament
- Connected Ride Control incl. suport pentru smartphone
- Pachet confort (incl. asistent de comutare Pro, reglare automată a vitezei, Hill Start Control Pro și încălzire mânere)
- Option 719, incl pachete piese frezate
Accesorii speciale
- Genți și rucsaci pentru rezervor din colecția Soulfuel
- Închidere spate Custom
- Ghidon dragbar
- Parbriz Tour
- Șa confortabilă
- ConnectedRide Navigator
- și multe altele
+ Află mai multe