Date & echipament
R18 combină numeroase părți idealizate din istoria noastră, cum ar fi arborele cardan deschis. Am continuat să dezvoltăm aceste caracteristici și le-am transferat în prezent. Descoperă aici mai multe despre datele tehnice și despre dotările standard.
Date tehnice
Motor
Motor cu boxer în patru timpi, cu doi cilindri, răcit cu aer/ulei, cu doi arbori cu came acționați cu lanț, amplasați deasupra arborelui cotit
107.1 mm x 100 mm
1802 cm³
67 kW la 4 750 rot/min
158 Nm la 3 000 rot/min
9.6 :1
Injecție electronică în galeria de admisie/management digital al motorului: BMS-O cu E-Gas
convertizor catalitic cu 3 căi
Performanță și consum
peste 180 km/h
5,6 l/100 km
Super, fără plumb (max. 15 % etanol, E15) ROZ 95 90 AKI
Instalație electrică
Alternator cu magnet permanent de 600 W (putere nominală)
12 V/26 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj uscat monodisc
Cutie de viteze cu 6 trepte cu cuplaj cu gheare în carcasă separată
Cardan
Șasiu/frâne
Șasiu din oțel cu buclă dublă și bare inferioare prinse cu șuruburi
Furcă telescopică
Basculă cu două brațe din oțel cu picior de arc central
120 mm / 90 mm
1731 mm
150 mm
57,3°
Roată cu spițe (numai față)
3,5" x 19"
5,0" x 16"
120/70 R 19
180/65 B16
Frână doubludisc, diametru de 300 mm, etrier fix cu 4 pistoane
Frână monodisc, diametru de 300 mm, etrier fix cu 4 pistoane
BMW Motorrad Integral ABS (parțial integral)
Dimensiuni/greutate
690 mm
1630 mm
aprox. 16 l
aprox. 4 l
2440 mm
1126 mm
1232 mm
964 mm
345 kg
560 kg
215 kg
1) Conform Directivei 93/93/CEE cu toate materialele consumabile, alimentat cu cel puțin 90% din volumul util al rezervorului