Date tehnice

Motor
Tipul
Motor boxer cu doi cilindri în patru timpi răcit cu aer/ulei, patru supape radiale per cilindru, doi arbori cu came în chiulasă, arbore de echilibrare central
Alezaj x cursă
101 mm x 73 mm
Capacitate

1 170 cc

Capacitate nominală de încărcare
110 cp (81 kW) la 7 750 rpm
Cuplu max.
116 Nm la 6 000 rpm
Raport de compresie
12,0:1
Management combustibil / motor
Injecție electronică cu combustibil în țeava de admisie, gestionare electronică a turațiilor cu oprire la depășire, aprindere cu scântei duble
Control emisii
Convertizor catalitic cu trei căi reglementat, în conformitate cu normele de emisii EU4
Performanță / consum
Viteză maximă
Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, bazat pe cicluri de testare armonizate la nivel mondial
5,3 l
Tip combustibil
Benzină fără plumb, cifră octanică 95-98 (RON) (capacitate nominală de încărcare cu cifra octanică 98 (RON))
Sistem electric
Alternator
Generator trifazat de 720 W
Baterie
12 V/14 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj
Ambreiaj uscat cu un singur disc, acționat hidraulic
Cutie de viteze
Cutie de viteze cu 6 trepte, cu sincronizare și roți dințate elicoidale
Transmisie secundară
Transmisie cu arbore
Suspensie / frâne
Cadru
Cadrul cu trei secțiuni alcătuit din subcadre față și spate din două secțiuni, motor/cutie de viteze portantă, cadrul pentru locul din spate poate fi scos dacă se merge de unul singur
Suspensie față / elemente pneumatice
Furcă telescopică cu diametru jambă de 43 milimetri
Suspensie spate / elemente pneumatice
Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor central, pretensionarea arcului poate fi reglată la infinit cu cheia cu gheară, amortizare pe recul reglabilă
Cursă suspensie, față/spate
125 mm / 140 mm
Ampatament
1 493 mm
Distanță de fugă
105 mm
Unghi cap coloană de direcție
63,4 °
Roți
Jante turnate cu spițe
Dimensiuni jante, față
3,50 x 17"
Dimensiuni jante, spate
5,50 x 17”
Anvelopă, față
120/70 ZR 17
Anvelopă, spate
180/55 ZR 17
Frână, față
Frână cu două discuri, cu diametru de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistonașe
Frână, spate
Frână cu monodisc, cu un diametru de 265 mm, etrier flotant cu două pistonașe
ABS
ABS BMW Motorrad
Dimensiuni / greutăți
Înălțime șa, masă proprie

805 mm (șa față Custom (accesoriu): 795 mm; înălțime șa joasă (OE): 775 mm)

Curbă suport interior, masă proprie

1 785 mm (șa față Custom (accesoriu): 1 775 mm; înălțime șa joasă (OE): 1 730 mm)

Volum util rezervor
17 l
rezerva fiind de
aprox. 3,5 l
Lungime
2 105 mm
Înălțime (inclusiv oglinzi)
1 250 mm
Lățime (inclusiv oglinzi)
900 mm
Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum

219 kg

1)
Masă max. permisă
430 kg
Sarcină max. (cu echipament standard)
211 kg

1) Conform instrucțiunilor din Regulamentul UE nr. 168/2013 cu toate lichidele, cu echipament standard și alimentat cu cel puțin 90% din volumul util al rezervorului

Echipament standard

Echipament
  • Rezervor de combustibil din oțel, 17 l
  • Șa formată din două bucăți (înălțime șa: 805 mm)
  • Scărițele pentru pasagerul de pe locul din spate cu cadrul pentru locul din spate pot fi scoase
  • Sistem cu cheie comună pentru contact, direcție și rezervor
  • Manete reglabile de frână și ambreiaj - setări multiple
  • Manualul utilizatorului și scule
  • Suporturi laterale cu întrerupător de circuit
Caracteristici speciale
  • BMW Motorrad ABS
Sistem electric
  • Lumini permanent iluminate și sistem de lumini de avarie
  • Display multifuncțional pe tahometru
  • Priză de putere
  • Magistrală CAN cu sistem cu un singur fir (SWS)
  • Imobilizator electronic
  • Interfață pentru diagnostic
  • Generator 720 W
  • Indicatoare de culoare albă și lampă spate cu LED
+ Află mai multe

Mai multă individualitate

Exact așa cum vrei.

În funcție de ce îți dorești și de bugetul pe care îl ai, configurează-ți treptat propria motocicletă R nineT Pure. De exemplu, cu noile piese prelucrate sau, desigur, cu accesoriile originale BMW Motorrad.

Află mai multe
spinner