Date tehnice

Motor

Tip

Motor boxer în patru timpi, cu doi cilindri, răcit cu aer/ulei, cu doi arbori cu came și patru supape dispuse radial pe cilindru, precum și un arbore central de echilibrare

Alezaj x cursă

101 mm x 73 mm

Capacitate cilindrică

1,170 cc

Putere nominală

80 kW (109 CP) la 7250 rot/min

Putere nominală A2

70 kW (95 CP) la 7000 rot/min

Cuplu motor maxim

116 Nm la 6000 rot/min

Cuplu motor maxim A2

112 Nm la 5750 rot/min

Raport de compresie

12.0 : 1

Alimentare cu carburant

Injecție electronică în galeria de admisie

Control emisii

Convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5

Performanță / consum

Viteză maximă

peste 200 km/h

Consum per 100 km, în funcție de ciclul WMTC

5.1 l

Emisii de CO2 conform WMTC

119 g/km

Tip de carburant

Benzină super(plus) fără plumb, cifră octanică 95-98 (ROZ) (putere nominală cu 98 ROZ)

Instalație electrică

Alternator

Alternator de 720 W

Baterie

12 V/12 Ah, fără întreținere

Transmisia forței

Ambreiaj

Ambreiaj uscat monodisc, acționat hidraulic

Cutie de viteze

Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare cu angrenaj elicoidal

Transmisie secundară

Cardan

Șasiu/frâne

Cadru

Conceptul de șasiu format din trei piese constă dintr-un șasiu anterior și un șasiu posterior din două piese, unitate motor-cutie de viteze portantă, șasiu pasager demontabil pentru pilotaj mono

Suspensie față / elemente pneumatice

Furcă telescopică cu diametru brațe de 43 mm

Suspensie spate / elemente pneumatice

Basculă cu un braț turnat din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; picior de arc central, preîncărcare reglabilă hidraulic fără trepte cu roată de mână, amortizare reglabilă

Cursă a suspensiei față/spate

125 mm / 120 mm

Ampatament

1493 mm

Unghi de fugă

105 mm

Unghi cap coloană de direcție

63,4°

Roți

Roți turnate

Dimensiuni jantă față

3.50 x 17"

Dimensiuni jantă spate

5.50 x 17"

Pneu față

120/70 ZR 17

Pneu spate

180/55 ZR 17

Frână față

Frână cu două discuri, diametru de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistoane

Frână spate

Frână monodisc, diametru 265 mm, etrier flotant cu două pistoane

ABS

BMW Motorrad ABS

Dimensiuni/greutate

Înălțime șa, masă proprie

805 mm

Lungime arc picioare fără sarcină

1,785 mm

Volumul utilizabil al rezervorului

17 l

Din care rezervă

aprox. 3,5 l

Lungime

2,105 mm

Înălțime (cu oglinzi)

1,240 mm

Lățime (peste manete)

865 mm

Greutate fără încărcătură a vehiculului, gata de drum, cu rezervorul plin

219 kg

1)
Masă totală admisă

430 kg

Sarcină (la dotarea de serie)

211 kg

1) 1) Conform Directivei din Regulamentul (UE) 168/2013 cu toate materialele consumabile, cu echipare de serie și alimentat cu min. 90% din volumul util al rezervorului.

Echipament

Dotare de serie

  • Faruri cu leduri cu lumină de zi
  • Turometru cu computer de bord
  • Control automat al stabilității (ASC)
  • Moduri de deplasare Rain & Road
  •  Lanț cinematic și angrenaj conic spate negre
  • Priză de încărcare USB

 

Dotare specială

  • Pachet Confort, inclusiv modul de deplasare Pro cu modul de deplasare Dynamic
  • Încălzire mânere și reglare automată a vitezei
  • Rezervor de aluminiu
  • Pachet cu aluminiu
  • Seturi noi de vopsea
  • Option 719 Roată Classic / Sport
  • Option 719 Pachet I & II piese frezate

 

Accesorii speciale

  • Turometru cu computer de bord
  • Diverse piese din aluminiu sablate manual
  • Spate scurt
  • Dispozitiv de urmărire spate
  • Semnalizatoare cu funcție integrată
  • Capace de chiulasă Style 2V
+ Află mai multe

Personalizează-ți propria motocicletă R nineT Pure

Descoperă cele două sugestii de personalizare și pune-ți în practică ideea ta de motociclism cu gama noastră variată de dotări speciale și accesorii originale BMW Motorrad

Către configurator
spinner