Cu R nineT Pure, experimentezi ideea de motociclism într-un design clasic de roadster. Piesa centrală este motorul boxer răcit cu aer/ulei emblematic. De asemenea, dispune de caracteristici precum modurile de deplasare „Rain” și „Road” și piciorul de arc reglabil. Descoperă aici mai multe despre datele tehnice, precum și despre dotările standard și speciale.
Motor boxer în patru timpi, cu doi cilindri, răcit cu aer/ulei, cu doi arbori cu came și patru supape dispuse radial pe cilindru, precum și un arbore central de echilibrare
101 mm x 73 mm
1,170 cc
80 kW (109 CP) la 7250 rot/min
70 kW (95 CP) la 7000 rot/min
116 Nm la 6000 rot/min
112 Nm la 5750 rot/min
12.0 : 1
Injecție electronică în galeria de admisie
Convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5
peste 200 km/h
5.1 l
119 g/km
Benzină super(plus) fără plumb, cifră octanică 95-98 (ROZ) (putere nominală cu 98 ROZ)
Alternator de 720 W
12 V/12 Ah, fără întreținere
Ambreiaj uscat monodisc, acționat hidraulic
Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare cu angrenaj elicoidal
Cardan
Conceptul de șasiu format din trei piese constă dintr-un șasiu anterior și un șasiu posterior din două piese, unitate motor-cutie de viteze portantă, șasiu pasager demontabil pentru pilotaj mono
Furcă telescopică cu diametru brațe de 43 mm
Basculă cu un braț turnat din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor cu arc central, pretensionare reglabilă fără trepte, cu roată de mână, amortizare de revenire reglabilă fără trepte
125 mm / 120 mm
1493 mm
105 mm
63,4°
Roți turnate
3.50 x 17"
5.50 x 17"
120/70 ZR 17
180/55 ZR 17
Frână cu două discuri, diametru de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistoane
Frână monodisc, diametru 265 mm, etrier flotant cu două pistoane
BMW Motorrad ABS
805 mm
1,785 mm
17 l
aprox. 3,5 l
2,105 mm
1,240 mm
865 mm
219 kg
430 kg
211 kg
1) 1) Conform Directivei din Regulamentul (UE) 168/2013 cu toate materialele consumabile, cu echipare de serie și alimentat cu min. 90% din volumul util al rezervorului.
Dotare de serie
Dotare specială
Accesorii speciale