Redus la esențial. Dar plin de încredere în sine. Modelul BMW R nineT Pure. Motorul puternic răcit cu aer/ulei îți face pielea de găină pe asfalt. Aspectul său clasic de roadster cu rezervorul compact și partea din spate zveltă amintește de începuturile BMW Motorrad. Designul purist și diversele posibilități de personalizare te invită să îți proiectezi propria motocicletă. Una pe care nimeni altcineva nu o conduce. Dă frâu liber ideilor tale și scufundă-te în lumea #Soulfuel cu R nineT Pure.
Cu una dintre cele cinci culori interesante, îi poți oferi modelului tău R nineT Pure un design individual. Cu care începi?
O paletă cromatică discretă și totuși o adevărată declarație: designul în Underground uni/Alb Light uni cu accente negre.
Expresie: puternică. În combinația de culori Option 719 Pollux metalizat/Alb Light uni cu accente aurii, modelul R nineT Pure cucerește asfaltul.
Simplă. Cutremurătoare. Culoarea gri Mineral metalizat lasă proporțiile motocicletei să vorbească de la sine.
Varianta de aluminiu este o capodoperă a măiestriei: lac transparent mat, sablat manual, cu rezervor parțial lustruit.
Motocicleta perfectă pentru a-ți crea propriul R nineT Pure.
”Norbert Rebholz
Manager de proiect R nineT
Modelul R nineT Pure este invitația ta în lumea personalizării, unde posibilitățile sunt aproape infinite. Pachetul de piese frezate Option 719 de înaltă calitate Classic II face dovada atenției tale la detalii. Iar cu Option 719 Roată Classic, grație roților cu spițe fără cameră, vei simți și mai mult senzația de furnicături în timp ce conduci.
Motorul boxer răcit cu aer/ulei emană doar putere prin capacitatea sa cilindrică de 1170 cmc. Cu cei 80 kW (109 CP), acesta asigură momente interesante în fiecare călătorie - fie în oraș, fie dincolo de granițele acestuia. Și aceasta pentru că în intervalul între 4000 și 6000 rot/min motorul rulează acum și mai lin datorită curbei uniforme a puterii și cuplului motor. În plus, respectă și standardul Euro 5.
Cu modurile de deplasare Pro poți profita la maximum de vehiculul tău. Pentru că în modul „Dynamic“ sistemele de control ASC și DTC intervin mai târziu - și astfel condusul pe asfalt uscat devine mult mai dinamic. Și grație iluminării adaptive în viraje, te poți bucura de următoarea curbă chiar și după lăsarea întunericului. Deoarece iluminarea secțiunii interioare a curbei este îmbunătățită până la un unghi de înclinare de 25 de grade. Deci, ai întotdeauna o imagine de ansamblu.
Pilotezi, pilotezi și nu te mai oprești. Îți dăm un an în plus.
Acum există o garanție de 3 ani pentru toate motocicletele.