Date tehnice

Motor
Design

Motor boxer cu doi cilindri în patru timpi răcit cu aer/ulei, patru supape radiale per cilindru, doi arbori cu came în chiulasă, arbore de echilibrare central

Alezaj x cursă
101 mm x 73 mm
Capacitate

1 170 cc

Capacitate nominală de încărcare
110 cp (81 kW) la 7 750 rpm
Cuplu max.
116 Nm la 6 000 rpm
Raport de compresie
12,0:1
Management combustibil / motor
Injecție electronică indirectă
Performanță / consum de combustibil
Viteză maximă
Peste 200 km/h
Consum cu referire la cicluri de testare armonizate la nivel mondial pentru 100 km

5,3 l

Tip combustibil
Benzină fără plumb, cifră octanică 95-98 (RON) (capacitate nominală de încărcare cu cifra octanică 98 (RON))
Sistem electric
Alternator
Generator trifazat de 720 W
Baterie
12 V/14 Ah, fără întreținere
Transmisie de putere
Ambreiaj
Ambreiaj uscat cu un singur disc, acționat hidraulic
Cutie de viteze
Cutie de viteze cu 6 trepte, cu sincronizare și roți dințate elicoidale
Transmisie secundară
Transmisie cu arbore
Suspensie / frâne
Cadru
Cadrul cu trei secțiuni alcătuit din subcadre față și spate din două secțiuni, motor/cutie de viteze portantă, cadrul pentru locul din spate poate fi scos dacă se merge de unul singur
Suspensie față / elemente pneumatice
Furcă telescopică cu diametru jambă de 43 milimetri
Suspensie spate / elemente pneumatice
Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor central, arc pretensionat fără trepte și reglabil prin rotiță
Cursă suspensie, față/spate
125 mm / 120 mm
Ampatament
1 522 mm
Distanță de fugă
116,1 mm
Unghi cap coloană de direcție
61°
Roți
Jante turnate cu spițe
Dimensiuni jante, față
3,00 x 19"
Dimensiuni jante, spate
4,50 x 17"
Anvelopă, față
120/70 R 19
Anvelopă, spate
170/60 R 17
Frână, față
Frână cu două discuri, etriere fixe cu 4 pistonașe, diametru de 320 mm
Frână, spate
Frână cu monodisc, cu un diametru de 265 mm, etrier flotant cu două pistonașe
ABS
ABS BMW Motorrad
Dimensiuni / greutăți
Lungime
2 175 mm
Lățime (inclusiv oglinzi)
880 mm
Înălțime (fără oglinzi)
1 330 mm
Înălțime șa, masă proprie

820 mm (șa înaltă (OE): 850 mm; înălțime șa joasă (OE): 790 mm)

Curbă suport interior, masă proprie

1 830 mm (șa înaltă (OE): 1 890 mm; înălțime șa joasă (OE): 1 775 mm)


Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum

220 kg

1)
Masă max. permisă
430 kg
Sarcină max. (cu echipament standard)
210 kg
Volum util rezervor
17 l
rezerva fiind de
aprox. 3,5 l

1) Conform instrucțiunilor din Regulamentul UE nr. 168/2013 cu toate lichidele, cu echipament standard și alimentat cu cel puțin 90% din volumul util al rezervorului

Echipament standard


  • BMW Motorrad ABS
  • Indicator de viteză cu display digital:
    ceas digital, kilometraj, două contoare de kilometraj parțial și contor automat de kilometraj parțial; dată service și distanța rămasă până la următorul service; kilometri parcurși afișați pe indicatorul rezervei de combustibil; lampă indicator de erori/gestionare motor, lampă de avarie la motor (MIL)
  • Roți din aluminiu turnat cu anvelope rutiere, jante semi-lucioase negre (anvelope: față 120/70 R19, spate 170/60 R17)
  • Rezervor de combustibil din tablă de oțel vopsit în culoarea vehiculului
  • Scărițe extinse
  • Suporturi laterale cu întrerupător de circuit
  • Sistemul de evacuare din oțel inoxidabil cu clapetă de sunet și tobă spate Akrapovič
  • Sticlă albă indicator și lampă spate cu LED
  • Cadrul pentru locul din spate poate fi scos dacă se merge de unul singur
+ Află mai multe

Mai multă personalizare

Echipamente și accesorii speciale.

Gama largă de echipamente speciale și accesoriile originale BMW Motorrad îți permite să te afirmi personal cu modelul R nineT Scrambler.

Află mai multe
spinner