Date tehnice

Motor

Tip

Motor boxer în patru timpi, cu doi cilindri, răcit cu aer/ulei, cu doi arbori cu came și patru supape dispuse radial pe cilindru, precum și un arbore central de echilibrare

Alezaj x cursă

101 mm x 73 mm

Capacitate cilindrică

1,170 cc

Putere nominală

80 kW (109 CP) la 7250 rot/min

Cuplu motor maxim

116 Nm la 6000 rot/min

Raport de compresie

12.0 : 1

Alimentare cu carburant

Injecție electronică în galeria de admisie/management digital al motorului cu întrerupere a alimentării și aprindere dublă

Control emisii

Convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5

Performanță / consum

Viteză maximă

peste 200 km/h

Consum per 100 km, în funcție de ciclul WMTC

5.1 l

Emisii de CO2 conform WMTC

119 g/km

Tip de carburant

Benzină super(plus) fără plumb, cifră octanică 95-98 (ROZ) (putere nominală cu 98 ROZ)

Instalație electrică

Alternator

Alternator de 720 W

Baterie

12 V/12 Ah, fără întreținere

Transmisia forței

Ambreiaj

Ambreiaj uscat monodisc, acționat hidraulic

Cutie de viteze

Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare cu angrenaj elicoidal

Transmisie secundară

Cardan

Șasiu/frâne

Cadru

Conceptul de cadru format din trei părți constă dintr-un cadru anterior și un cadru posterior din două părți, unitate portantă motor-cutie de viteze, cadru pasager pentru pilotaj de unul singur demontabil

Suspensie față / elemente pneumatice

Furcă telescopică inversată cu diametru braț de 43 mm

Suspensie spate / elemente pneumatice

Basculă cu un braț turnat din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; picior de arc central, preîncărcare reglabilă hidraulic fără trepte cu roată de mână, amortizare reglabilă

Cursă a suspensiei față/spate

125 mm / 140 mm

Ampatament

1527 mm

Unghi de fugă

110,6 mm

Unghi cap coloană de direcție

61,5°

Roți

Roți turnate

Dimensiuni jantă față

3,00 x 19"

Dimensiuni jantă spate

4,50 x 17"

Pneu față

120/70 R 19

Pneu spate

170/60 R 17

Frână față

Frână cu două discuri, diametru de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistoane

Frână spate

Frână monodisc, diametru 265 mm, etrier flotant cu două pistoane

ABS

BMW Motorrad ABS

Dimensiuni/greutate

Înălțime șa, masă proprie

850 mm

Lungime arc picioare fără sarcină

1890 mm

Volumul utilizabil al rezervorului

17 l

Din care rezervă

aprox. 3 l

Lungime

2175 mm

Înălțime (cu oglinzi)

1330 mm

Lățime (peste manete)

865 mm

Greutate fără încărcătură a vehiculului, gata de drum, cu rezervorul plin

223 kg

1)
Masă totală admisă

430 kg

Sarcină (la dotarea de serie)

207 kg

1) 1) Conform Directivei din Regulamentul (UE) 168/2013 cu toate materialele consumabile, cu echipare de serie și alimentat cu min. 90% din volumul util al rezervorului.

Echipament

Dotare de serie

  • Far cu LED cu lumini de zi
  • Impuls cu computer de bord
  • Control automat al stabilității (ASC)
  • Moduri de deplasare Rain & Road
  • Tren de rulare și cutie de viteze roată spate negre
  • Priză de încărcare USB

 

Dotare specială

  • Pachet Confort, inclusiv modul de deplasare Pro cu modul de deplasare Dirt
  • Încălzire mânere și reglare automată a vitezei
  • Seturi noi de vopsea
  • Roți cu spițe în cruce I & II
  • Option 719 Pachet piese frezate I & II
  • Pneuri pentru teren

 

Accesorii speciale

  • Turometru cu computer de bord
  • Spate scurt
  • Regulator spate
  • Lumini de semnalizare cu funcție integrată
  • Capace de chiulasă în Style 2V
+ Află mai multe

Obține mai mult de la motocicleta ta R nineT Urban G/S

Lasă-te inspirat de dotările noastre speciale și de programul de accesorii original BMW Motorrad. Personalizează-ți propria motocicletă R nineT Urban G/S.

Către configurator
spinner