Designul modelului R nineT Urban G/S te duce imediat cu gândul la primele modele G/S. La vremea lor au fost pionieri absoluți în ceea ce privește tehnologia și designul. Modelul R nineT Urban G/S continuă să fie și astăzi convingător prin datele sale tehnice și dotarea progresivă.
Motor boxer în patru timpi, cu doi cilindri, răcit cu aer/ulei, cu doi arbori cu came și patru supape dispuse radial pe cilindru, precum și un arbore central de echilibrare
101 mm x 73 mm
1,170 cc
80 kW (109 CP) la 7250 rot/min
116 Nm la 6000 rot/min
12.0 : 1
Injecție electronică în galeria de admisie/management digital al motorului cu întrerupere a alimentării și aprindere dublă
Convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5
peste 200 km/h
5.1 l
119 g/km
Benzină super(plus) fără plumb, cifră octanică 95-98 (ROZ) (putere nominală cu 98 ROZ)
Alternator de 720 W
12 V/12 Ah, fără întreținere
Ambreiaj uscat monodisc, acționat hidraulic
Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare cu angrenaj elicoidal
Cardan
Conceptul de cadru format din trei părți constă dintr-un cadru anterior și un cadru posterior din două părți, unitate portantă motor-cutie de viteze, cadru pasager pentru pilotaj de unul singur demontabil
Furcă telescopică inversată cu diametru braț de 43 mm
Basculă cu un braț turnat din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor cu arc central, pretensionare reglabilă fără trepte, cu roată de mână, amortizare de revenire reglabilă fără trepte
125 mm / 140 mm
1527 mm
110,6 mm
61,5°
Roți turnate
3,00 x 19"
4,50 x 17"
120/70 R 19
170/60 R 17
Frână cu două discuri, diametru de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistoane
Frână monodisc, diametru 265 mm, etrier flotant cu două pistoane
BMW Motorrad ABS
850 mm
1890 mm
17 l
aprox. 3 l
2175 mm
1330 mm
865 mm
223 kg
430 kg
207 kg
1) 1) Conform Directivei din Regulamentul (UE) 168/2013 cu toate materialele consumabile, cu echipare de serie și alimentat cu min. 90% din volumul util al rezervorului.
Dotare de serie
Dotare specială
Accesorii speciale