• Pachetul M

    Cu noul pachet M, RR a fost transformat într-o motocicletă pură de competiție. Motocicleta ta S 1000 RR a devenit mașinăria supremă de competiție.

    Schema coloristică sportivă, exclusivistă, în culorile Alb Light/albastru Racing metalizat/roșu Racing accentuează genele de competiție ale motocicletei încă de la prima privire. Și alte caracteristici M de înaltă calitate subliniază această promisiune de performanță în cel mai impresionant mod cu putință.

    De exemplu, modul de pilotaj Pro deschide lumea competiției pentru pilot, cu trei moduri suplimentare Race Pro 1-3 configurabile, astfel încât RR devine, cu numeroasele sale opțiuni destinate competiției, motocicleta ta câștigătoare pe pistă. Pe lângă cele trei moduri de pilotaj personalizabile individual, exclusivistul mod de pilotaj Pro include și elemente speciale, precum Launch Control, Pit Lane Limiter, Engine Brake cu trei setări pentru frâna de motor, Hill Start Control Pro, Dynamic Brake Control și Slide Control, plus trei moduri de afișaj suplimentare Core Ride pe display-ul TFT. Află mai multe despre modul de pilotaj Pro mai jos, în secțiunea generală despre caracteristicile speciale ale lui RR.

    Jantele inovatoare, high-tech, M din carbon sunt elementul principal al pachetului M. Realizate din carbon și echipate cu discuri de frână groase de 5 mm, asigură performanță maximă în pilotaj, pe pistă și în afara ei.

    Jantele M de carbon sunt cu 1,7 kg mai ușoare în total decât jantele standard din aluminiu, care au fost și ele optimizate cu 1,6 kg. Masa mai mică aflată în rotație se reflectă atât în accelerația și frânarea îmbunătățite, cât și în manevrabilitatea optimă a motocicletei.

    Șaua sport M, care este disponibilă în premieră, asigură pilotului o priză și o susținere mai bună. Pachetul M este completat de bateria ușoară M de înaltă calitate, cu cea mai nouă tehnologie de baterie litiu-ion. Cu 2 kg mai ușoară, cântărind doar 1.288 grame, această baterie este ușoară și asigură asistență optimă la pornire pentru piloții ambițioși de superbike, pentru care fiecare gram în minus contează.

    Pachetul M reduce greutatea RR-ului de serie de la un total de 197 kg la un foarte sportiv 193,5 kg.

     

    *Greutate gata de drum, fără încărcătură, conform Regulamentului (UE) 168/2013, cu toate fluidele de operare, cu echiparea standard, cu combustibil în cel puțin 90% din volumul util al rezervorului.

     

    PACHETUL M PE SCURT

    Culoare super sportivă în Alb Light/Albastru Racing metalizat/Roșu Racing

    Moduri de pilotaj Pro

    • Cu 3 moduri de pilotaj Race Pro 1-3
    • Launch Control
    • Pit Lane Limiter
    • Engine Brake
    • Hill Start Control Pro
    • Dynamic Brake Control
    • Slide Control
    • Jante M de carbon
    • Baterie ușoară M
    • Șa sport M

    Kit de șasiu M (Kit de ridicare a spatelui și pivot de basculă)

  • Pachetul Dynamic

    Facilitate mai mare a pilotajului dinamic în orice situație, performanță maximă, și un nivel ridicat de confort pentru distracție fără limite: pachetul dinamic include tehnologie dinamică și entuziasmantă, plus elemente practice.

    Acest pachet include cea mai nouă generație a sistemului Dynamic Damping Control, sau DDC pe scurt. Amortizarea maximă poate fi redusă în funcție de necesități, în doar 10 milisecunde, folosind o supapă paralelă de bypass, controlată de DDC. Astfel, ai performanță maximă în orice moment, prin contactul neîntrerupt al roții cu asfaltul, având astfel precizie demnă de un vehicul de competiție, datorită feedback-ului optim și clar.

    Setările de bază ale sistemului DDC sunt legate de modurile de pilotaj Rain, Road, Dynamic și Race, fiecare cu caracteristicile sale. Personalizarea amortizării este facilă în toate modurile de pilotaj Pro printr-un "clic electronic" în meniul de configurare.

    Pilotul automat electronic menține viteza constantă și limitează livrarea agresivă a puterii atunci când limitele de viteză trebuie respectate, în trafic.

    Și practicele manșoane încălzite îți păstrează mâinile calde în zilele friguroase. Concentrează-te doar la drum și bucură-te de confort maxim.

     

    PACHETUL DYNAMIC PE  SCURT

    • Next Generation Dynamic Damping Control (DDC)
    • Manșoane încălzite
    • Pilot automat
  • Pachetul Race

    Facilitate a pilotajului superioară și dinamică, performanță maximă, și fiabilitate excelentă pentru distracție garantată pe pistă. Pachetul Race îmbunătățește abilitățile competiționale ale lui RR și are setări personalizabile absolut entuziasmante, plus caracteristici exclusiviste.

    În modul de pilotaj Pro, de exemplu, RR devine ideal pentru pistă, cu trei moduri de pilotaj adiționale Race Pro 1-3 și numeroase opțiuni pe lângă kitul de șasiu M (kit de ridicare a spatelui și pivot de basculă). Modurile de pilotaj Race Pro 1-3 permit riderului să creeze trei profiluri de pilotaj, în care sistemele Wheelie Control, Front Wheel Lift-off Protection, Engine Mapping, Engine Brake, ABS Pro și Traction Control (DTC) pot fi configurate independent. Mai multe informații despre modul de pilotaj Pro pot fi găsite mai jos, în secțiunea generală despre elementele speciale ale lui RR.

    Pe lângă aceste moduri configurabile, caracteristicile exclusiviste includ sistemele Launch Control, Pit Lane Limiter, Hill Start Control Pro, Dynamic Brake Control și Slide Control.

    În plus, RR are jante M forjate, vopsite negru în câmp electrostatic, cu discuri de frână de 5 mm grosime, care și-au dovedit performanțele în competiții și asigură o îmbunătățire notabilă a performanțelor.

    Acest pachet de competiție este completat de bateria ușoară M de înaltă calitate, cu cea mai nouă tehnologie de baterie litiu-ion. Cu 2 kg mai ușoară, cântărind doar 1.288 grame, această baterie este ușoară și asigură asistență optimă la pornire pentru piloții ambițioși de superbike, pentru care fiecare gram în minus contează.

     

    PACHETUL RACE PE SCURT

    • Modul de pilotaj Pro
    • Jante M forjate din aliaj
    • Baterie ușoară M
    • Kit de șasiu M (kit de ridicare a spatelui și pivot de basculă)
  • Pachetul pasager

    Plăcerea pilotajului se dublează pentru toți cei cărora le place să se bucure împreună de vântul pe care îl simți pe două roți: pachetul pasager de la BMW Motorrad transmite acea senzație de competiție pentru două persoane, cu șaua de pasager și scărițele pentru pasager (șaua de pasager nu este inclusă în echiparea standard). Șaua este disponibilă în culoarea neagră și scărițele în argintiu, ambele potrivindu-se perfect cu designul de competiție fără compromis al lui RR.

  • Pachetul Carbon

    Elegant, sportiv și foarte ușor. Exclusivistul pachet Carbon amplifică aspectul de superbike al motocicletei. Componentele de competiție din CFRP de înaltă calitate arată pur și simplu perfect. În plus, acest material ușor și high-tech îndeplinește cele mai stricte cerințe pentru performanță, exclusivism și individualism. Acest pachet include aripile M de Carbon față și spate, protecția pentru lanț și capacul de pinion M de Carbon și carenele laterale superioare M de Carbon. Aceste componente ușoare și durabile, realizate din plastic ranforsat cu fibră de carbon sunt acoperite cu o vopsea lucioasă, rezistentă la ultraviolete, și îndeplinesc cele mai înalte standarde BMW Motorrad.

     

    • Componente de înaltă calitate, realizate din material ușor și high-tech
    • Lac lucios, rezistent la ultraviolete
    • Aspect sportiv, dar elegant
    • Combinație de performanță, exclusivism și individualism
    • Optimizate din punctul de vedere al greutății

ACCESORII PENTRU S 1000 RR

Echipament individual.
  • Modul de pilotaj special Pro, și ale sale trei moduri configurabile RACE PRO 1, RACE PRO 2 și RACE PRO 3, deschide lumea circuitelor de viteză pentru riderii de superbike BMW Motorrad. Pe lângă sistemele Launch Control și Pit Lane Limiter, primești HSC Pro (Hill Start Control Pro) și noul DBC (Dynamic Brake Control).

    Următoarele caracteristici pot fi controlate în modul RACE Pro:

     

    • Motor: Două curbe de cuplu sunt disponibile aici. Lin și perfect, cu performanță maximă. Pe lângă cele două tipuri de livrare a puterii, poți selecta un cuplu redus pentru treptele joase și un cuplu maxim pentru treptele 4-6 - scopul fiind compromisul ideal între cel mai ușor control și performanță maximă.
    • Engine Brake: Există 3 niveluri de frână de motor disponibile aici.
    • Traction (DTC): Își oferă patru setări de bază, RACE Pro oferă și posibilitatea de reglaj DTC +/- pentru a face setări în timpul pilotajului.
    • Wheelie (DTC): Ai și patru opțiuni de configurare aici: OFF (trebuie să controlezi singur wheelie-urile), Wheelie-uri Înalte, Wheelie-uri de Performanță sau Stabilitate Maximă.
    • ABS și ABS Pro: Pot fi reglate pe 5 niveluri în funcție de mod - de la stabilitate maximă la cea mai mare performanță posibilă (incl. opțiunea de a bloca roata spate pentru derapaje). Setările alese sunt ușor de citit pe display-ul de 6,5'' și explicate cu textul corespunzător.
  • Mai multă performanță, mai multă siguranță și mai multă plăcere a pilotajului. În cea mai nouă generație a sistemului Dynamic Damping Control (DDC), supapa electornică este plasată în paralel cu cea mecanică. Acestea asigură amortizare maximă: poți scădea, apoi crește amortizarea în timp real, în funcție de nevoi, prin linia de bypass (cu un timp de răspuns de ordinul a 10 milisecunde). Fără a reduce feedback-ul. Optimizat pentru orice situație, disponibil în și adaptabil la toate modurile de pilotaj - pe pistă și pe stradă. Pachetul de shim-uri furnizat de specialiștii în suspensii poate fi și el ajustat la nevoile tale, ca rider. DDC este disponibil individual, ca element special, sau ca o componentă a pachetului Dynamic.

  • Viteză constantă când ai nevoie. Pilotul automat electronic poate fi activat la 30 km/h și păstrează viteza consantă. Astfel, te poți bucura de porțiuni lungi de autostradă. Funcția este dezactivată prin frânare și viteza selectată va fi reluată după apăsarea butonului "RESUME".

  • Mâinile înghețate sunt de domeniul trecutului. Pentru asta există manșoanele încălzite electric, cu control pe mai multe niveluri. Acestea sporesc confortul și, în același timp, fac pilotajul mai sigur, pentru că este mai ușor să controlezi o motocicletă în zilele reci și pe ploaie, atunci când ai mâinil calde, cu mai multă senzație la nivelul degetelor.

  • Aspect sportiv sofisticat. Cu opțiunea de design pentru jante, aspectul sportiv al motocicletei este accentuat de dungile roșii decorative de pe marginea jantei. Exteriorul vopsit în roșu dinamic pe jantele standard arată genele de compatiție ale motocicletei de la prima privire și se potrivește perfect cu designul general al motocicletei.

  • Presiunea optimă în pneuri: sistemul de monitorizare a presiunii în pneuri (TPM) îl avertizează automat pe rider atunci când se pierde presiunea, asigurând astfel siguranță maximă în orice moment. Dacă presiunea deviază de la valorile nominale specificate de producător, sistemul îl infomrează imediat pe rider despre asta, cu o notificare de avertizare. În funcție de relevanța și viteza cu care se pierde presiunea, o lumină de avertizare gallbenă sau roșie se va aprinde, asigurându-i riderului suficient timp de reacție. Sistemul TPM face și inspecțiile regulate ale presiunii din pneuri mult mai convenabile. Actuala presiune în pneuri a ambelor roți poate fi afișată în bord în orice moment la o simplă apăsare de buton. Când pneul se încălzește pe pistă, nu se va detecta o creștere a temperaturii; presiunea aerului din pneuri va fi afișată compensând pentru temperatură și considerând o temperatură a aerului din pneuri de 20 de grade Celsius.

  • Ca să te simți în siguranță. Sistemul de alarmă răspunde la schimbarea poziției și la vibrații cu alarmă acustică și cu acționarea intermitentă a avariilor. Trecătorii vor fi atenționați rapid grație acestui sistem. Sistemul de alarmă este activat automat când se oprește contactul. Sistemul nu necesită o telecomandă suplimentară.

  • Asistență rapidă în caz de urgență. În cazul unui accident moto, fiecare minut contează. Este important ca echipajele serviciilor de urgență să ajungă la locul accidentului rapid în cazul unei urgențe. Asta nu se întâmplă de fiecare dată pe drumuri lăturalnice, unde se pierde timp prețios. Sistemul de apel inteligent de urgență este activat imediat ce se pornește la drum, ceea ce economisește timp prețios. Sistemul contactează automat centrul BMW în caz de accident pentru a anunța serviciile de urgență cât mai rapid posibil. Sistemul determină atât coordonatele vehiculului, cât și date despre direcția de deplasare, astfel încât serviciile de urgență să poată ajunge rapid în locuri care, de multe ori, sunt greu de găsit. Consecințele coliziunii și starea motocicletei sunt transmise prin intermediul unor senzori de pe motocicletă , astfel încât accidentele să poată fi recunoscute și diferențiate rapid de situații tipice deplasării pe două roți, mult mai puțin grave. Sistemul încearcă și să stabilească un dialog inițial cu motociclistul afectat și poate fi setat și pe o limbă străină atunci când se merge în afara granițelor țării de origine. Difuzoare și un microfon sunt montate pe ghidonul drept în acest scop. Riderul este informat vizual și acustic dacă s-a efectuat un apel de urgență. Sistemul de apel inteligent de urgență poate fi activat și prin intermediul butonului SOS pentru a-i ajuta pe alți oameni din trafic, de exemplu. Riderul nu are nevoie de smartphone-ul său, nu trebuie să activeze un card SIM pe vehicul și nu are niciun cost suplimentar pentru folosirea serviciului de apel.

  • Perfecțiune premium: toba slip-on de înaltă calitate, realizată din titan, cu capăt de carbon, garantează un sunet gutural și un aspect sportiv. În plus, toba sport dezvoltată cu Akrapovic are un avantaj în materie de greutate față de toba standard.

  • Accesoriile M de carbon de înaltă calitate îi conferă motocicletei tale un aspect și mai racing. Sunt mai ușoare decât componentele standard, reducând astfel greutatea totală a RR-ului. Toate accesoriile de carbon sunt rezistente la impact, lăcuite cu un strat lucios rezistent la ultraviolete și îmbunătățesc aspectul motocicletei.

     

    ACCESORIILE M DE CARBON PE SCURT:

    • Capac de airbox M de carbon
    • Protecție de lanț M de carbon
    • Aripă spate M de carbon
    • Aripă față M de carbon
    • Capac de pinion M de carbon
    • Ornamente de rezervor stânga și dreapta M de carbon
    • Carenă laterală M de carbon
  • Datalogger-ul M a fost gândit special pentru utilizarea pe pistă. Este folosit pentru a stoca și evalua toate datele importante referitoare la pilotaj.

  • Scărițele M pentru pilot de la BMW Motorrad asigură un look dinamic și un caracter sportiv și ergonomie perfecte, grație diferitelor opțiuni de reglaj. Sunt frezate dintr-un aliaj de aluminiu de înaltă rezistență, sunt foarte ușoare și oferă protecție optimă la coroziune grație vopsirii tricolore în câmp electrostatic.

  • Șaua sport M a fost gândită special pentru pistă și permite pilotaj fără efort grație feedback-ului optim (disponibilă ca șa înaltă sport M/înălțime șa 849 mm, șa sport M/înălțime șa 824 mm și șa sport M joasă/înălțime șa 814 mm). Cu materialul anti-alunecare și spuma rigidă, asigură cea mai bună priză pentru rider când acesta vânează acele importante ultime zecimi de secundă pe tur.

  • Scărițele M pentru pasager sunt frezate dintr-un aliaj de aluminiu vopsit în câmp electrostatic și îi conferă motocicletei tale un look și mai sportiv. Datorită designului lor, sunt foarte ușoare, dar rămân stabile și solide, asigurându-i pasagerului o susținere bună în orice moment.

  • Manetele M frezate la CNC (manetă de frână și de ambreiaj), realizate din aluminiu vopsit în câmp electrostratic, rezistent la coroziune, subliniază aspectul sportiv al motocicletei într-un mod impresionant. Se potrivesc perfect cu designul motocicletei și pot fi rabatate, ceea ce reduce riscul ca acestea să se rupă sau să se îndoaie în cazul unei căzături. Distanța de la manetă la ghidon poate fi reglată pe cinci niveluri diferite și forma rotunjită a manetei asigură un plus de confort.

    Sistemul de reglaj de la distanță al manetei de frână BMW Motorrad a fost dezvoltat special pentru pistă și poate fi folosit pentru a regla de la distanță punctul de presiune al frânei, în mers. În plus, forma manetei de frână este optimizată pentru folosirea în competiții. Vopsirea în negru în câmp electrostatic face ca aspectul manetei să se potrivească cu motocicleta ta.

  • Indispensabile pe pistă, protecțiile M pentru manete fac și o declarație clară pe stradă legată de caracterul sportiv fără compromis. Bara curbată realizată din aluminiu și plastic protejează manetele de frână și de ambreiaj de pe ghidon împotriva activării accidentale când se intră în contact cu alt vehicul.

  • Întinzătorul de lanț M de la BMW Motorrad face posibilă reglarea precisă a întinderii lanțului, precum și alinierea corectă a roții spate, conferindu-i motocicletei un look deosebit de sportiv. Este frezat din aliaj de aluminiu de înaltă rezistență, care este foarte ușor și foarte durabil în același timp. Vopsirea dublă în câmp electrostatic asigură protecție optimă la coroziune.

  • Performanță excelentă, greutate redusă. Bateria ușoară M de înaltă calitate are cea mai nouă tehnologie litiu-ion și este cu 2.000 g mai ușoară decât cea standard, cântărind 1.288 g. Asistență optimă la pornire pentru piloții ambițioși de superbike, pentru care fiecare gram în minus contează.

  • Suportul de stander M face posibilă folosirea standerului spate Sport. Adaptorul pivot de înaltă calitate este pur și simplu montat pe bascula spate și poate rămâne pe motocicletă și în timpul folosirii acesteia. Cu aspectul său M, se potrivește perfect cu designul racing al motocicletei.

  • Protecția M din aluminiu pentru motor de la BMW Motorrad este echipată cu un slider de plastic care se poate înlocui. Protejează motorul împotriva aluncării pe asfalt în cazuri de unghiuri de înclinare extreme, astfel încât motorul să nu fie avariat.

  • Aspectul bușonului de ulei M realizat din aluminiu vopsit negru în câmp electrostatic, cu logo alb M inscripționat cu laser, conferă un accent sportiv în plus. Capacul este echipat cu trei găuri, pentru protecție împotriva deschiderii accidentale pe circuit.

  • Pentru cei care vor să-și pregătească motocicleta pentru pistă, oglinzile sunt la fel de inutile precum suportul plăcuței de înmatriculare. Capacele de înaltă calitate din kitul de capace M de la BMW Motorrad închid cu ușurință deschiderile lăsate pe motocicletă ca rezultat al demontării anumitor structuri. Și carena față se montează perfect la loc.

  • Suportul M de înaltă calitate de la BMW Motorrad conferă un look sportiv. Frezat din aliaj de aluminiu de înaltă rezistență, suportul este deosebit de ușor, dar, în același timp, foarte durabil. Vopsirea în câmp electrostatic asigură protecție optimă la coroziune.

  • Janta forjată din aluminiu este vopsită negru în câmp electrostatic și disponibilă în dimensiunea 200/55 ZR17 spate. Cu discuri de frână de 5 mm, asigură cea mai bună performanță pe frânare și, datorită masei sale reduse, garantează o îmbunătățire notabilă a performanței, atât pe circuit, cât și pe stradă.

  • Janta forjată din aluminiu este vopsită negru în câmp electrostatic și disponibilă în dimensiunea 120/70 ZR17 față. Cu discuri de frână de 5 mm, asigură cea mai bună performanță pe frânare și, datorită masei sale reduse, garantează o îmbunătățire notabilă a performanței, atât pe circuit, cât și pe stradă.

Depozitare.
  • Geanta de rezervor de 10 l de la BMW Motorrad, cu fixare cu curea, se potrivește perfect cu designul racing al motocicletei. Nu alunecă și asigură suficient spațiu de depozitare pentru accesoriile tale de voiaj, grație volumului său extensibil de la 6 la 10 litri.

  • Geanta pentru locul pasagerului de la BMW Motorrad este adaptată perfect la designul racing al motocicletei. Se potrivește perfect pe șaua pasagerului, fără folosirea unor suporturi speciale, își păstrează forma și poate fi extinsă de la 7 la 10 litri pentru mai multe bagaje, care vor fi bine protejate în geanta interioară impermeabilă.

  • Gențile laterale de la BMW Motorrad se potrivesc perfect cu designul sportiv al motocicletei. Le poți folosi pentru a depozita obiecte și pentru a le ține la adăpost în geanta interioară impermeabilă. Gențile negre, care vin cu distanțiere, pot fi îndepărtate rapid și ușor, grație mecanismului rapid de fixare, în funcție de nevoi.

Ergonomie și confort.
  • Estetică sportivă. Parbrizul fumuriu subliniază aspectul sportiv al motocicletei. Cu lăcuire rezistentă la zgâriere pentru transparență permanentă. Dimensiunile și forma sunt identice cu ale parbrizului standard.

  • Competiție pură. Parbrizul înalt de la BMW Motorrad este realizat în forma boltită specifică competițiilor și este cu aproximativ 53 mm mai înalt decât parbrizul standard (disponibil și în varianta fumurie). Asigură riderului protecție considerabil mai bună la vânt atunci când pilotează în poziție orizontală, iar rezistența aerului redusă asigură o creștere notabilă a vitezei maxime.

Siguranță.
  • Protecție dublă împotriva furtului: blocatorul de disc de frână cu sistem de alarmă este protecția antifurt ideală când ești în deplasare. Lacătul din oțel călit asigură protecție împotriva manipulării și este ușor de depozitat, grație designului compact. Sistemul de alarmă reacționează cu alarmă acustică la cele mai mici mișcări și vibrații.

  • Grila de protecție BMW Motorrad asigură protecție optimă pentru radiator împotriva bucăților care se desprind din cauciuc și a pietrelor, în pilotajul pe pistă. Grila din poliamidă din două bucăți este realizată pentru a se monta pe radiatorul de apă și pe cel de ulei și designul său se potrivește perfect cu profilul aerodinamic al motocicletei.

  • Pelicula protectivă asigură protecție pentru display-ul TFT de 6,5'' împotriva murdăriei, pietrelor și loviturilor. Sticla rezistentă are o suprafață anti-reflectivă și anti-orbire, astfel încât ecranul TFT să fie mereu ușor de citit. Cu inscripția modelului BMW Motorrad.

Întreținere și detalii tehnice.
  • Standerul Sport facilitează parcarea motocicletei prin ridicarea roții spate, rapid și sigur. Este ușor și durabil, realizat din țeavă de oțel vopsită, și are patru roți de dimensiuni mari, pentru efort redus la ridicare. Standerul foarte durabil face lucrările de reparație și întreținere să fie simple ca bună ziua.

Descarcă Catalogul de Accesorii
  • Catalogul de Accesorii Originale BMW Motorrad 2019
    PDF   |   43.04 MB   |   Engleză

PROPRIUL TĂU RR

Proiectează-ți propriul tău S 1000 RR.

De la culoare până la nivelul de echipare - configuratorul te ajută să-ți asamblezi motocicleta BMW la care ai visat dintotdeauna.

CONFIGUREAZĂ-L PE AL TĂU ACUM
spinner