Date tehnice

Motor
Tipul
Motor cu 6 cilindri în linie, în 4 timpi, răcit cu ulei/apă, patru supape pe cilindru
Alezaj x cursă
72 mm x 67,5 mm
Capacitate

1 649 cc

Capacitate nominală de încărcare
160 CP (118 kW) la 7 750 rpm
Cuplu maxim
175 Nm la 5 250 rpm
Raport de compresie
12.2 : 1
Management combustibil / motor
Injecție electronică de combustibil
Control emisii
Convertizor catalitic cu trei căi reglementat, în conformitate cu normele de emisii EU4
Performanță / consum
Viteză maximă
Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, bazat pe cicluri de testare armonizate la nivel mondial
5,7 l
Tip combustibil
Cifră octanică 95, fără plumb (RON)
Sistem electric
Alternator
700 W
Baterie
12 V / 19 Ah, fără întreținere
Transmisie
Ambreiaj
Ambreiaj multidisc umed, acționat hidraulic, anti-hopping
Cutie de viteze
Cutie de viteze cu 6 trepte, cu sincronizare
Transmisie secundară
Transmisie cu arbore
Suspensie / frâne
Cadru
Cadru tip pod, din aluminiu, cu motor portant
Suspensie față / elemente pneumatice
BMW Motorrad Duolever; amortizor central
Suspensie spate / elemente pneumatice
BMW Motorrad Paralever
Cursă suspensie, față/spate
115 mm /135 mm
Ampatament
1 618 mm
Distanță de fugă
106,4 mm
Unghi cap coloană de direcție
62,2°
Roți
Aluminiu turnat
Dimensiuni jante, față
3,50 x 17"
Dimensiuni jante, spate
6,00 x 17"
Anvelopă, față
120/70 ZR 17
Anvelopă, spate
190/55 ZR 17
Frână, față
Frână cu două discuri, cu diametru de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistonașe
Frână, spate
Frână cu monodisc, diametru de 320 mm, etrier flotant cu două pistonașe
ABS
ABS BMW Motorrad Integral (parțial integral)
Dimensiuni / greutăți
Lungime
2 324 mm
Lățime (inclusiv oglinzi)
1 000 mm
Înălțime (fără oglinzi)
1.440 mm
Înălțime șa, masă proprie

810/830 mm [șa înaltă dintr-o bucată (accesoriu): 810 mm; șa joasă dintr-o bucată (accesoriu): 750 mm]

Curbă suport interior, masă proprie

1 830/1 870 mm [șa înaltă dintr-o bucată (accesoriu): 1 830 mm; șa joasă dintr-o bucată (accesoriu): 1 720 mm]

Masă proprie, cu rezervorul plin/gata de drum

334 kg

1)
Greutate fără combustibil
306 kg 2)
Masă max. permisă
540 kg
Sarcină max. (cu echipament standard)
206 kg
Volum util rezervor
26,5 l
rezerva fiind de
4,0 l

1) Conform instrucțiunilor din Regulamentul UE nr. 168/2013 cu toate lichidele, cu echipament standard și alimentat cu cel puțin 90% din volumul util al rezervorului (inclusiv cutie)

2) Masă proprie fără lichide de funcționare (GT fără cutie).

Echipament standard

Echipament
  • ABS BMW Motorrad Integral (parțial integral)
  • Control ABS (ABS Pro) indiferent de unghiul de înclinare și lumină de frânare dinamică
  • DTC (Control dinamic al tracțiunii)
  • Pilot automat
  • Parbriz reglabil electric fără trepte
  • Manete reglabile de frână și ambreiaj
  • Mânere și șei încălzite
  • Șa din două bucăți, șa pentru motociclist cu înălțime reglabilă
  • (Înălțime șa: 810 mm / 830 mm / lungimea arcului interior al piciorului: 1 830 mm / 1 870 mm)
  • Încuietoare integrată de contact și direcție
  • Suport pentru bagaje
  • Cutii laterale încorporate, cu capace vopsite în culoarea motocicletei
  • Compartiment de depozitare care se poate încuia și manualul utilizatorului
  • Cric central

Caracteristici speciale
  • Multi-controller
  • Ambreiaj cu cuplare automată care necesită doar o cantitate redusă de forță
  • 3 moduri de condus: „Rain”, „Road” și „Dynamic”

Sistem electric
  • Panou de instrumente cu accente cromate și lumină indirectă pentru cadran
  • Două prize
  • Magistrală CAN cu sistem cu un singur fir (SWS)
  • Imobilizator electronic
  • Interfață pentru diagnostic
  • Sistem de lumini de avarie, indicatoare cu LED alb și lampă spate cu LED
  • Faruri cu xenon
+ Află mai multe

Mai multă individualitate

Echipamente și accesorii speciale.

Cu ajutorul gamei largi de echipamente speciale și accesorii originale BMW Motorrad, poți adapta motocicleta K 1600 GT pentru a corespunde perfect preferințelor tale individuale.

Află mai multe
spinner