Modelul K 1600 GT înseamnă un touring de performanță adevărat. Și asta nu e tot: Fără el, această categorie nici nu ar exista. Când vine vorba de lux și confort, face la fel de puține compromisuri ca și tine. Relaxează-te și descoperă aici mai multe despre datele tehnice și despre dotări.
Motor cu șase cilindri în linie, în patru timpi, răcit cu ulei/apă, cu patru supape per cilindru
118 kW la 6.750 rot/min
180 Nm la 5.250 rot/min
Injecție electronică în galeria de admisie Management digital al motorului: BMS-O cu E-Gas
Convertizor catalitic cu 3 căi, standard de emisii EU-5
Peste 200 km/h
5,9 l
137 g/km
Benzină super, fără plumb (max. 15 % etanol, E15) / ROZ 95 / 90 AKI
Alternator de 700 W (putere nominală)
12 V / 16 Ah, fără întreținere
Ambreiaje cu mai multe discuri în baie de ulei
Cutie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare cu angrenaj elicoidal
Șasiu punte din aluminiu, motorul ca element portant
Braț pivotant unilateral turnat din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor cu arc central
115 mm / 135 mm
Roată turnată din aluminiu
Frână cu monodisc, diametru de 320 mm, etrier flotant cu 2 pistoane
BMW Motorrad Integral ABS Pro (parțial integral, optimizat pentru poziție înclinată)
810 mm / 830 mm
1.830 mm / 1.870 mm
aprox. 26,5 l
aprox. 4 l
1.440 - 1.600 mm
343 kg
197 kg
1) Conform Directivei din Regulamentul (UE) 168/2013 cu toate materialele consumabile, cu echipare de serie și alimentat cu min. 90 % din volumul util al rezervorului.
Dotare de serie
Dotare specială
Accesorii speciale