Tranziția automată de la farul de rulare pe timp de zi la farul cu fază scurtă se efectuează automat în funcție de setarea din meniul de pe tabloul de bord.
La aprinderea farului de rulare pe timp de zi, motociclistul este mult mai vizibil și, prin urmare, mult mai în siguranță. Pe lângă acest lucru mai există și aspectul remarcabil în formă de „U” orizontal care, la fel ca în cazul tuburilor luminoase circulare de la modelele K 1600, sunt o caracteristică de identificare inconfundabilă ale noilor modele GS.
Unitatea cu far este prevăzută cu două leduri pentru faza scurtă și faza lungă și patru leduri adiționale pentru farul de rulare pe timp de zi și farul de poziție. Acestea sunt fixate pe un radiator central fabricat din aluminiu turnat sub presiune. În spatele radiatorului se află un ventilator axial. Un alt redresor de aer transmite aerul cald către geam și, astfel, aerul circulă în far. Aerul circulat permite farului să se dezghețe și contribuie în mod activ la dejivrarea lentilelor din faruri pe timp de iarnă.
+ Află mai multe

Și mai multă tehnologie în detaliu