Progresele tehnologice au făcut posibilă și reducerea scopului operațiunilor de întreținere necesară la fiecare interval. Din discuțiile cu dealerii și clienții, devine clar faptul că nu se profită întotdeauna de service-ul anual prescris, pe lângă întreținerea la fiecare 10.000 de km și service-ul la fiecare 20.000 de km. Acest lucru poate avea efecte negative asupra condiției tehnologice a vehiculelor și înseamnă că motocicletele sunt, de exemplu, supuse reviziei numai o dată la trei ani. Astfel, o vastă gamă de materiale de operare sunt învechite.
Pentru a lua în considerare comportamentul schimbător al clienților, precum și progresele tehnologice, BMW Motorrad a dezvoltat un concept de service flexibil, care ia în considerare și perioadele în care motocicletele nu sunt utilizate. Acest lucru înseamnă că scopul operațiunilor de întreținere depinde în cea mai mare parte de timpul scurs decât de kilometraj.
Afișarea unui interval de service face parte dintr-o strategie de întreținere dinamică. În ceea ce privește toate motocicletele de la BMW se impune o programare anuală în scop de întreținere, indiferent de kilometraj. Pentru cei care călătoresc destul de mult, pe lângă programarea anuală obligatorie există și componente care depind de kilometraj. Aceasta înseamnă că este nevoie de o întreținere adițională atunci când kilometrajul depășește 10.000 de kilometri pe an. Clientul este informat în privința faptului că motocicleta trebuie supusă întreținerii în timp util cu ajutorul display-ului multifuncțional.
+ Află mai multe

Și mai multă tehnologie în detaliu