Accesoriul opțional include sistemul ASC (Automatic Stability Control) cu o configurație Enduro specială pentru modurile Enduro și Enduro Pro. Acesta include și o configurație enduro specială pentru sistemul cu ABS standard de la BMW Motorrad, care este utilizată și pentru modurile Enduro și Enduro Pro. Sistemul Dynamic ESA disponibil opțional a fost integrat și în acest „mediu de mod”. Această configurație este adaptată în mod optim în funcție de modul de condus (consultă secțiunea Suspensie).
În timpul deplasării pe carosabil umed sau în condiții dificile de aderență, obligația ce ii revine motociclistul este indicată în modul „Rain” datorită caracteristicilor de control și răspuns deosebit de line, cuplul integral și potențialul de putere fiind disponibile în continuare. Sistemul ASC (Automatic Stability Control) de comandă electronică răspunde mai degrabă decât în modul „Road”. Dacă modelele GS sunt prevăzute cu accesoriul opțional Dynamic ESA, acțiunea de amortizare a amortizoarelor cu arc elicoidal din față și din spate este reglată în modul lin conform condițiilor.
În modul „Road”, sistemele de comandă sunt setate pentru a obține performanța optimă în condiții de carosabil uscat. Acest mod furnizează un răspuns spontan și liniar al pedalei de accelerație și combină manevrabilitatea eficientă și lină cu o acumulare omogenă a cuplului.
Modul „Dynamic” permite noului model BMW R 1200 GS să își demonstreze caracterul sportiv pe drum. Chiar și accelerația mai spontană și mai directă, intervenția ASC reținută și acțiunea de amortizare rigidă în cazul accesoriului opțional Dynamic ESA permite exploatarea la potențialul maxim al motocicletei.
În modul „Enduro”, modelul R 1200 GS își etalează performanța off-road ca fiind unul dintre avantajele sale principale. O accelerație lină, o intervenție reținută asupra controlului asigurată de sistemul Enduro ASC, o distribuție optimă a frânei și caracteristicile de control ABS ideale, alături de sistemul Dynamic ESA de înaltă tracțiune (opțional), fac ca motocicleta să corespundă noilor medii Enduro. Drept rezultat, chiar și motocicliștii cu puțină experiență Enduro off-road vor putea să manevreze noul R 1200 GS rapid și să se bucure de plăcerea de a o conduce. Modul este optimizat pentru a fi utilizat cu anvelope standard.
Pentru motocicliștii de Enduro ambițioși, BMW Motorrad oferă modul „Enduro Pro”. Acest mod de condus, cu caracteristici privind răspunsul spontan la turație, este proiectat pentru a fi utilizat cu anvelopele cu nervuri. În același timp, funcția ABS este dezactivată în partea din spate atunci când se cuplează levierul pentru frâna de picior. Sistemul Dynamic ESA este coordonat în funcție de caracteristicile de tracțiune și de putere optime. ASC este coordonat în funcție de utilizarea modului Enduro profesional și permite o alunecare semnificativ mai mare. Cu această configurație, noul model R 1200 GS de la BMW își demonstrează caracterul sportiv și pe terenul accidentat, deschizând drumul către o lume cu totul nouă pentru motocicliștii Enduro cu experiență, în timp ce permite controlul superior al motocicletei.
+ Află mai multe

Și mai multă tehnologie în detaliu

spinner