Motor

Putere nominală
107 kW (145 hp) la 7,750 rpm
Tipul constructiv
Motor dublu plat în patru timpi, răcit cu aer/lichid, cu arbori cu came dubli deasupra capului și cu lanț (BMW ShiftCam) și roți dintate de echilibrare
Alezaj x cursă
106.5 mm x 73 mm
Capacitate cilindrică
1,300 cmc
Cuplu motor maxim
149 Nm la 6,500 rpm
Raport de compresie
13,3 : 1
Prelucrare carburant
Injecție electronică în țeava de admisie
Standard de emisii
Euro 5

Performanțe / consum

Viteză maximă
peste 200 km/h
Consum per 100 km, conform WMTC
4.9 l
Emisii de CO2 conform WMTC
113 g/km
Tip de carburant
Super fără plumb (max. 15% etanol, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI
Accelerație 0-100 km/h
3.4 s

Instalație electrică

Generator
Alternator trifazat cu 650 W (putere nominală)
Baterie
12 V / 14 Ah, maintenance-free AGM battery

Transmisia

Ambreiaj
Multidisc în baie de ulei, Anti-Hopping, acționat hidraulic
Transmisie
Transmisie cu șase trepte cu cuplaj cu gheare, integrată în carcasa motorului
Transmisie secundară
Cardan
Controlul tracțiunii
BMW Motorrad DTC

Show the world what you’re made of

#SpiritOfGS

Șasiu / frâne

Cadru
Conceptul de cadru format din două părți constă într-un cadru principal și un cadru posterior atașat, cu un motor portant
Ghidaj roată din față / elemente de suspensie
BMW Motorrad EVO-Telelever, handlebar tilting decoupeled via flex element, central DSA shock absorber
Ghidaj roată din spate / elemente de suspensie
BMW Motorrad EVO-Paralever, cast aluminium single-sided swingarm, transversal connected swing arm bearings, central DSA spring strut, load compensation
Cursă a suspensiei față/spate
210 mm / 220 mm
Ampatament
1,534 mm
Unghi de fugă
118.8 mm
Unghi cap coloană de direcție
63.8 °
Roți
Roți cu spițe în cruce
Dimensiuni jantă față
3,00 x 19"
Dimensiuni jantă spate
4,50 x 17"
Pneu față
120 / 70 R19
Pneu spate
170 / 60 R17
Frână față
Frână cu două discuri, discuri de frână semiflotante, diametru 310 mm, etrier de frână radial cu 4 pistoane
Frână spate
Single disc brake, bolted to the disc rim, diameter 285 mm, 2-piston floating caliper
ABS
BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (optimizat pentru unghiul de înclinare).

Dimensiuni / greutăți

Înălțime șa la greutatea fără încărcătură
870 mm / 890 mm
Lungime a arcului de pășire fără încărcătură
1,840 mm / 1,980 mm
Volum util rezervor
30 l
Din care rezervă
aprox. 4 l
Lungime
2,280 mm (over splash guard)
Înălțime
1,588 mm (above windshield, at DIN unladen weight)
Lățime
1,012 mm (over hand guard)
Masa totală admisă
485 kg
Sarcină utilă (la dotarea de serie)
217 kg
Greutatea fără încărcătură cu rezervorul plin/gata de drum
269 kg
1)

1) Conform Directivei din Regulamentul (UE) 168/2013 cu toate materialele consumabile, cu echipare de serie și alimentat cu cel puțin 90 % din volumul util al rezervorului.

Echipament

Echipament standard

  • Mânere încălzite 
  • Control de croazieră DCC 
  • RDC 
  • Plimbare fără cheie 
  • apărătoare de mână extinsă cu indicatoare integrate 
  • Faruri auxiliare 
  • tren de rulare electronic DAS cu egalizare a sarcinii 
  • diverse opțiuni de montare pentru accesorii

 

Echipamente speciale

  • Controlul adaptiv al înălțimii vehiculului 
  • Asistent automatizat pentru schimbarea treptelor de viteză 
  • Asistent la călărit cu senzori radar 
  • Jante forjate Enduro 
  • Pachet Enduro Pro 
  • Suport de top cu interfață electrică 
  • Ghidon confortabil 
  • Amortizor dublu

 

Accesorii speciale

  • Carcasă din aluminiu 
  • Extensie de volum pentru cutii din aluminiu 
  • Carcasă superioară din aluminiu cu interfață electrică 
  • Placă de bagaje pentru scaunul pasagerului 
  • Geantă rezervor 
  • diverse panouri 
  • Protecția farurilor 
  • Atașament spoiler pentru parbriz
+ Află mai multe

Aventura te așteaptă

Să-i dăm drumul: Configurează-ți modelul BMW R 1300 GS Adventure în funcție de dorințele și nevoile tale individuale și pornește în nenumărate aventuri împreună cu el.

Spre Configurator
spinner