Motor

Putere nominală
107 kW (145 hp) la 7,750 rpm
Control emisii
Catalizator cu 3 căi, reglat
Tipul constructiv
Motor dublu plat în patru timpi, răcit cu aer/lichid, cu arbori cu came dubli deasupra capului și cu lanț (BMW ShiftCam) și roți dintate de echilibrare
Alezaj x cursă
106.5 mm x 73 mm
Capacitate cilindrică
1,300 cmc
Cuplu motor maxim
149 Nm la 6,500 rpm
Raport de compresie
13,3 : 1
Prelucrare carburant
Injecție electronică în țeava de admisie
Standard de emisii
Euro 5

Performanțe / consum

Viteză maximă
peste 200 km/h
Consum per 100 km, conform WMTC
4.8 l
Emisii de CO2 conform WMTC
110 g/km
Tip de carburant
Super fără plumb, 95 ROZ/RON; reglare adaptivă a calității carburantului, 91-98 ROZ/RON.

Instalație electrică

Generator
Alternator trifazat cu 650 W (putere nominală)
Baterie
Baterie litiu-ion de 12 V / 10 Ah, fără întreținere.

Transmisia

Ambreiaj
Ambreiaj umed, Anti-Hopping, acționat hidraulic
Transmisie
Cutie de viteze cu 6 trepte
Transmisie secundară
Cardan
Controlul tracțiunii
BMW Motorrad DTC

THE PACESETTER #SPIRITOFGS

Șasiu / frâne

Cadru
Conceptul de cadru format din două părți constă într-un cadru principal și un cadru posterior atașat, cu un motor portant
Ghidaj roată din față / elemente de suspensie
BMW Motorrad EVO-Telelever, ghidon înclinabil decuplat printr-un element flexibil, amortizor central.
Ghidaj roată din spate / elemente de suspensie
BMW Motorrad EVO-Paralever, braț oscilant dintr-o singură față din aluminiu turnat, rulmenți braț oscilant conectați transversal, bară centrală cu arc WAD, preîncărcare arc complet reglabilă
Cursă a suspensiei față/spate
190 mm / 200 mm
Ampatament
1518 mm
Unghi de fugă
112 mm
Unghi cap coloană de direcție
63.8 °
Roți
Jante turnate din aluminiu
Dimensiuni jantă față
3,00 x 19"
Dimensiuni jantă spate
4,50 x 17"
Pneu față
120 / 70 R19
Pneu spate
170 / 60 R17
Frână față
Frână cu două discuri, discuri de frână semiflotante, diametru 310 mm, etrier de frână radial cu 4 pistoane
Frână spate
Frână cu un singur disc, diametru 285 mm, etrier flotant cu 2 pistoane
ABS
BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (optimizat pentru unghiul de înclinare).

Dimensiuni / greutăți

Înălțime șa la greutatea fără încărcătură
850 mm
Lungime a arcului de pășire fără încărcătură
1,900 mm
Volum util rezervor
19 l
Din care rezervă
aprox. 4 l
Lungime
2.212 mm (peste protecția roții)
Înălțime
1,406 mm (deasupra parbrizului)
Lățime
1.000 mm (peste protecția mânerului)
Greutatea fără încărcătură cu rezervorul plin/gata de drum
237 kg
1)
Masa totală admisă
465 kg
Sarcină utilă (la dotarea de serie)
228 kg

1) Conform Directivei din Regulamentul (UE) 168/2013 cu toate materialele consumabile, cu echipare de serie și alimentat cu cel puțin 90 % din volumul util al rezervorului.

Dotare

Dotare de serie

  • Afișaj TFT cu BMW Motorrad Connectivity
  • Far Matrix-LED
  • Far pentru timpul zilei
  • Control dinamic al tracțiunii (DTC)
  • BMW Motorrad complet integral ABS Pro
  • 4 moduri de conducere (Eco, Rain, Road, Enduro)
  • Hill Start Control (HSC)
  • Dynamic Brake Control (DBC)
  • Dynamic Cruise Control (DCC)
  • Control cuplu motor
  • Controlul presiunii în anvelope (RDC)
  • KeylessRide
  • Mânere încălzite
  • Compartiment de încărcare pentru smartphone cu priză de încărcare USB
  • Protecție mâini cu lumini de semnalizare integrate


Dotare specială

  • DSA (șasiu electronic cu compensare a încărcării și mod de amortizare automat și adaptarea ratei arcului)
  • Reglare adaptivă a înălțimii vehiculului
  • Sistem de încălzire șa pilot și pasager
  • Headlight Pro
  • Far suplimentar cu LED
  • Riding Assistant
  • Jante forjate Enduro
  • Închidere centralizată


Accesorii speciale

  • Sistem pentru bagaje Vario
  • Rucsac pentru rezervor
  • Protecție dedesubt Enduro
  • Protecție faruri Enduro
  • Parbrize colorate
  • Protecție capace de chiulasă
  • și multe altele
+ Află mai multe

Lasă visul să devină realitate

Ești pregătit pentru emblema motocicletelor dual sport? Atunci configurează-ți motocicleta de vis și începe în curând aventura #SpiritOfGS.

Spre Configurator
spinner