După fixarea unei tensiuni corecte în timpul inspecției inițiale, la fiecare 10.000 de kilometri se efectuează o inspecție, efectuând o înlocuire de rutină după fiecare 40.000 de kilometri. Cureaua dințată este tensionată prin intermediul arborelui de excentric unde roata din spate este ghidată în bascula unică. Această basculă unică asigură și faptul că roata din spate este perfect aliniată în direcție longitudinală.
De îndată ce cureaua dințată este tensionată în permanență, orice reacție posibilă la schimbarea de sarcină este redusă la minim, ceea ce reprezintă un avantaj imens în comparație cu o transmisie cu lanț convențională. Reacțiile la schimbarea de sarcină sunt reduse și mai mult datorită unui amortizor prevăzut cu patru blocuri de elastomer. Transmisia prin cureaua dințată, care este fabricată din oțel inoxidabil și pinionul de ieșire din cutia de viteze cu un nucleu interior din oțel asigură longevitatea sistemului de transmisie. Coroana dințată este fabricată dintr-un aliaj metalic sinterizat. Una peste alta, această combinație asigură cel mai scăzut nivel posibil de uzură. Datorită sistemului de transmisie secundar care are un design mai ușor decât sistemul de transmisie cu lanț, în general, forțele centrifuge sunt mai scăzute, ceea ce sporește eficiența sistemului de transmisie a puterii.
+ Află mai multe

Și mai multă tehnologie în detaliu

spinner