Suspensie.
Optimă pe toate tipurile de drumuri, perfectă pentru toate stilurile de condus.
De câteva decenii încoace, una din cunoștințele esențiale ale BMW Motorrad a constat în utilizarea de dezvoltări inovatoare pentru a face motocicletele să fie mai bune și mai sigure, sporind în același timp bucuria plimbării cu motocicleta. Ca lider în această tehnologie, BMW Motorrad vine cu noi soluții într-un ritm foarte alert care, în scurt timp, devin caracteristici esențiale ale unui design de motocicletă standard. Începând cu anul 1986, BMW Motorrad a stabilit un reper în ingineria sistemelor de suspensie odată cu lansarea basculei pentru roata din spate cu paralever, care asigură o mai bună suspensie pe spate și a transmisie a puterii. Anul 1993 a adus primul sistem de suspensie frontală de producție în serie, care a separat sarcinile de suspensie și de amortizare de cele ale alinierii roților. Aceasta poartă denumirea de telelever. Sistemul de suspensie frontală Duolever extrem de rezistent la răsucire, care a fost lansat în 2005, a constituit un pas și mai revoluționar în ingineria sistemelor de suspensie. Geometria cadrului de la BMW Motorrad este proiectată ținând cont în permanență de condus și ergonomie, în funcție de tipul de model. Înțelegerea tehnică de la BMW Motorrad le face optime pe toate tipurile de drum sau teren și perfecte pentru toate stilurile de condus.